The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :wave:

Mukamas kiirettä pitänyt ja taitaa pitää tänäänkin. Onneksi pikku-ukko ei ole enää kuumeessa niin pääsee tekemään jotain kivaakin :D
Tänään kait pitääs lähtee hakeen niitä lausuntoja lääkäritalolta,ku aiemmin en päässyt. Jostain kumman syystä se lääkäri ei sit lähettänytkään niitä mulle,mut sama kai se on kui mä ne sieltä saan.

Nyt pitääs kohta lähtee ulos,on niin mahtava ilmakin.

Niin ja hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille :kiss:
 
"FreezeCat"
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28165718:
Huomenta :wave:

Mukamas kiirettä pitänyt ja taitaa pitää tänäänkin. Onneksi pikku-ukko ei ole enää kuumeessa niin pääsee tekemään jotain kivaakin :D
Tänään kait pitääs lähtee hakeen niitä lausuntoja lääkäritalolta,ku aiemmin en päässyt. Jostain kumman syystä se lääkäri ei sit lähettänytkään niitä mulle,mut sama kai se on kui mä ne sieltä saan.

Nyt pitääs kohta lähtee ulos,on niin mahtava ilmakin.

Niin ja hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille :kiss:
*tyksii*

Kiitos samoin sinullekin :kiss:!

Ihanata päivää sinulle ja viikonlopun alottajaisia. Onneksi taudit ovat sieltä väistymässä, se on aina niin kurjaa kun pöpö iskeytyy seinien sisälle - toimii melko tehokkaana jarruna... mutta hyvä kun nyt pääsette nauttimaan touhuilusta :)!
 
"FreezeCat"
:O - kuoleentukos tää ketjumus heti kun mää tänne hiiviskelin :D

Nooo, ihan sillä uhalla että tapaa noutajansa :kieh: :p lörpöttelen näitä elämääkin tärkeämpiä juttujani...:D

Mitäs suunnitelmia täällä on jengillä viikonlopun varalle? Mulla on tiedossa aika armotonta leipomista tulevia juhlakekkereitä silmällä pitäen. Täytekakunpohjat teen valmiiksi pakkaseen, sitten pikkuleipiä usiampaa sorttia, taijanpa kaiken herkkuleipomisen keskellä pyöräyttää sämpylöitäkin - voipi olla että jopa tänään leivon, jahka koululainen kotiutuu. Poika kun on kovasti kiinnostunut nyt keittiöpuuhista, mistä olen vain enemmän kuin tyytyväinen :) - hyvä se on nuorena jo ottaa osaa ruuanlaittoon ja hoksata, että sen annoksen eteen pitää nähdä vaivaakin.

Ja meillä taitaa jo olla ilmassa tuota ihanaa kesäaikaansiirtymisvaikeutta :kieh: :/...kaksi nuorimmaista on ryhtyneet heräämään aina vain aikaisemmin, kun aamut käyvät valoisammiksi. Ei muuten pimennysverhot vaikuta sitten ollenkaan... Hiukan tässä jo kehtoittaa, kun aamu alkoi nuorimmaisen kanssa viideltä...mutta onpahan sitten ehtinyt hiukan enemmän puuhastellakin :). Voipi kyllä olla illalla niin, että kun lähden näitä nuorimmaisia nukuttamaan, niin suattaapi tulla Nukku- Ukko noutamaan tätä satutätiä ennenkuin ollaan saatu satu edes luetuksi :D....

Ja mitäs vielä haluutte tietää :p....;)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Lady Gardenea
[QUOTE="FreezeCat";28166142]:O - kuoleentukos tää ketjumus heti kun mää tänne hiiviskelin :D

Nooo, ihan sillä uhalla että tapaa noutajansa :kieh: :p lörpöttelen näitä elämääkin tärkeämpiä juttujani...:D
[/QUOTE]

Mun viikonloppu menee töissä.
 
IhanaValo
[QUOTE="FreezeCat";28166142]:O - kuoleentukos tää ketjumus heti kun mää tänne hiiviskelin :D

Nooo, ihan sillä uhalla että tapaa noutajansa :kieh: :p lörpöttelen näitä elämääkin tärkeämpiä juttujani...:D
[/QUOTE]

:wave:

Miun elämä on niin tylsää taas etten jaksa teitä ikävystyttää..
Mies lähtee tänään keikalle kavereidensa kans, miun tekis mieli sipsii ja dippii iltaherkuiks vaikka eilen söin jo nuudelii ja vähän suklaata :ashamed:

Äsken söin porkkana-kukkakaali-parsakaali-raejuusto-pikkutomaatti-kananmuna-lautasellisen..oli hyvää:p että en nyt ihan koko aikaa vaan mässäilekään..vaikka mieli tekiskin.
 
Moro :wave:
Tulee harvemmin käytyä tässä ketjussa moikkaamassa, mutta ihanaa
naistenpäivää ja mukavaa viikonloppua ketjun naisille ja miehille !
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
No kylläpä mies on nyt hyvällä tuulella..lähti kertavihjauksella käymään meille kaupasta herkkuja illaksi. Ite siis menossa ryypingille kavereineen illemmalla, ihanko siksi on tommonen vai onks sillä pahanteko mielessä, ts.oottaaks sitä joku vosu siel?
 
Heippa! :wave:

Mä olin valmis jo jossain vaiheessa antamaan nuo lapset pois. Ei menny pukeminen, eikä kaupassa käynti, ihan niinkuin strömsössä. *huokaus*

Onneks nuo nyt sentään rauhottuivat. Ulos tuo nuorempi ei suostu lähtemään, vaikka siellä olis hieno ilmakin, joten sovittiin sitte, että mennää isomman kanssa myöhemmin. Kun en jaksa alkaa tappelemaan mistään pukemisista sun muista tänään enää..

Huomenna meillä olis tarkotus lähtee katoon Titi-Nallea Raumalle, ku mies lähtee "pilkki"kisoihin.. Muita suunnitelmia ei sitte olekkaan viikonlopuksi..
 
No kylläpä mies on nyt hyvällä tuulella..lähti kertavihjauksella käymään meille kaupasta herkkuja illaksi. Ite siis menossa ryypingille kavereineen illemmalla, ihanko siksi on tommonen vai onks sillä pahanteko mielessä, ts.oottaaks sitä joku vosu siel?
Mulle tuli nyt tästä mieleen se, kun se mies toi naiselleen kukkapuskan :LOL:

Sori.. En usko, että sillä mitään pahaa on mielessä. Ajatteli varmaan, että kun hän on kerta lähdössä illaksi pois, niin voi nyt sitte ilman vänkäämistä käydä kaupassa..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28166634:
Mulle tuli nyt tästä mieleen se, kun se mies toi naiselleen kukkapuskan :LOL:

Sori.. En usko, että sillä mitään pahaa on mielessä. Ajatteli varmaan, että kun hän on kerta lähdössä illaksi pois, niin voi nyt sitte ilman vänkäämistä käydä kaupassa..
Jep, ei se tarkota sitä automaattisesti. Joskus vaan voi olla hyvällä päällä;)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä