Anna Abreun tatuointi, hmmm...

• Viestiketjun aloittaja "nija"
  • Ensimmäinen viesti
"Iita"
Mä en ymmärrä tällaisten isojen esittävien tatuointien ideaa, kuten elukat, ihmiset... Miksi?? Jonkun pienen koristeen esim. tähti ymmärrän, mutta en tuollaista. Ihan kauhea...

"vieras"
[QUOTE="Iita";28164386]Mä en ymmärrä tällaisten isojen esittävien tatuointien ideaa, kuten elukat, ihmiset... Miksi?? Jonkun pienen koristeen esim. tähti ymmärrän, mutta en tuollaista. Ihan kauhea...[/QUOTE]

kyllä mä ymmärrän jos haluaa tatuoida rakkaan lemmikin tai jonkun läheisen kuvan mutta noin isoina ja näkyviin paikkoihin niin...olishan tuon voinut tatuoida tuolleen samaan kohtaan mutta pienenpänä.

täh?
[QUOTE="vieras";28164395]kyllä mä ymmärrän jos haluaa tatuoida rakkaan lemmikin tai jonkun läheisen kuvan mutta noin isoina ja näkyviin paikkoihin niin...olishan tuon voinut tatuoida tuolleen samaan kohtaan mutta pienenpänä.[/QUOTE]

Mutta mikä pointti on laittaa se kuva omaan nahkaansa? En vaan käsitä. Teettäis vaikka taulun..

[QUOTE="Iita";28164386]Mä en ymmärrä tällaisten isojen esittävien tatuointien ideaa, kuten elukat, ihmiset... Miksi?? Jonkun pienen koristeen esim. tähti ymmärrän, mutta en tuollaista. Ihan kauhea...[/QUOTE]

Minä taas en ymmärrä miksi pitäisi hakkauttaa persoonaton tähti? Kun ihmis- tai eläinkuva merkitsee paljon enemmän :)

Pyörtyisit varmaan jos mut näkisit. Mulla kun on tommonen rapiat 30*36cm feeniks tatuoituna nahkaan :LOL:

"Timo"
Näin näyttävällä ja muotitietoisella "pop-diivalla" tälläinen tatuointi vielä näin näkyvässä paikassa on kerrassaan mauttomuuden esimerkki. Vaikka kuinka rakkaasta lemmikistä on kyse, niin eihän nyt hitto vie hieno nainen ota koiran kuvaa käteensä, vaikka kuinka hienosti onkin tämä kuva piirretty. Eikö sitä rakkaan koiran kuvaa voi pitää vaikka kännykässä? Rahapussissa.... Eihän siin mitään koirakuvien kanssa, jos on karvainen ukonköriläs, taikka ite kennelin toimitusjohtaja. Kiitos että sain sanoa :)

"vieras"
Mutta kun se on kuitenkin vaan koira... siis ihan oikeesti olkoon kuinka ihqu ja rakas ja tärkeä... se on v*ttu koira. En tiedä, tuoko sitten on Annan elämän tärkein ja merkittävin asia? Koira?

lucifer
[QUOTE="vieras";28164800]Mutta kun se on kuitenkin vaan koira... siis ihan oikeesti olkoon kuinka ihqu ja rakas ja tärkeä... se on v*ttu koira. En tiedä, tuoko sitten on Annan elämän tärkein ja merkittävin asia? Koira?[/QUOTE]joillekin se elämän tärkein voi olla vaikka hiiri tai rotta tai rusina. katos kun jokainen kun arvostaa elämässään eriasioita joillekin vähäpätöinen asia on toiselle tärkeä.

Yhteistyössä