Paljonko tatuointi maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvikuppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahvikuppi

Vieras
Riippuu tietenkin varmaan koosta, käytetyistä ja tatuoinnin vaikeudesta. Mutta onko kellään antaa vähän osviittaa että puhutaanko kymmenistä euroista vai sadoistaeuroista vai mennäänkö hinnassa jopa pidemmälle?

Paljonko omasi maksoi? Kuva olis kiva!=)

Googletin jo ja löysin kyllä tatuointi sivustoja vaan ei missään ollut hinnastoja.

Alkuperäinen kirjoittaja kahvikuppi:
Riippuu tietenkin varmaan koosta, käytetyistä ja tatuoinnin vaikeudesta. Mutta onko kellään antaa vähän osviittaa että puhutaanko kymmenistä euroista vai sadoistaeuroista vai mennäänkö hinnassa jopa pidemmälle?

Paljonko omasi maksoi? Kuva olis kiva!=)

Googletin jo ja löysin kyllä tatuointi sivustoja vaan ei missään ollut hinnastoja.

kirotus virhe.. isomman puoleinen kun sana jäänyt kokonaan pois.

Käytetyistä väreistä ja tatuoinnin vaikeudesta oli tarkoitukseni kirottaa.

Eilen just mies kävi kyselemässä hintoja,otetaan samaan aikaan eli 2 tatuointia tulis meillä maksaan n.100e.Miehelle tulee isompi ja mulle sellanen pienempi..Ei mun mielestä mikään paha hinta kahesta,ite kuvittelin et ois kalliimpaa..

mulla nilkassa 12cm pitkä ja 3cm leveä kukka sydeemi maksoi 100?
lavassa kämmenen kokoinen helinä-keiju maksoi 75?
alaselässä kahdenkämmenen kokoinen perhos systeemi 90?

Riippuu tosiaan koosta. Joissain paikoissa täällä meillä päin on minimihinta 50?. Mun eka tatuointi makso aikoinaan 200mk ja on semmonen noin 2cmx2cm merkki lapaluussa..Riippuu siis paikastaki..

Yhteistyössä