sanotaan hienovaraisesti että rakkautta on ja valintojen kautta se myös lisääntyy.Olisiko Lizbetillä tähän jotain näkemystä?
Mitä tarkoittaa tuo hienovaraisestisanotaan hienovaraisesti että rakkautta on ja valintojen kautta se myös lisääntyy.
opiskelun suhteen tulee olemaan melkoista vuoristorataa eikä työpuolikaan täysin tyydytä,tieto paremmasta kuitenkin on.
viimeisessä kortissa näkyi aavistuksen yksipuolista rakkautta,mutta siitä ei vielä kannata tehdä suurempia johtopäätöksiä.Mitä tarkoittaa tuo hienovaraisesti
Kiitos, kuulostaa ihan siltä mitä ajattelinkin
No tää on tuore juttu ja pelkään juuri tuota yksipuolisuuttaviimeisessä kortissa näkyi aavistuksen yksipuolista rakkautta,mutta siitä ei vielä kannata tehdä suurempia johtopäätöksiä.
en pysty suoralta istumalta sanomaan mutta pitkän iän kyllä näen sekä melko vaativan työn.Olenko sairastunut tautiin jota epäillään? meneekö koulu hommat sen vuoksi pieleen?
kiitos vastauksestaen pysty suoralta istumalta sanomaan mutta pitkän iän kyllä näen sekä melko vaativan työn.
Tämä kysymys siis lizbetille.Lapseni menehtyi 6 kk sitten. Selviytymiskeinot ovat vähissä. Näkyykö tulevaisuudessa jotain parempaa?
no ennustas sitten mullekkin niin katotaan miten eroaa tuosta toisen ennustuksesta.ps.
minulla on myös kyky ennustaa korteista
toistaiseksi olen vain ollut lomilla siitä ammatista koska turkistarhaus on vienyt niin paljon aikaa.
jotain kaavoja selvästi näin,mutta en osannut yhdistää sitä selkeästi työhän/opiskeluun.Minä kovasti haluaisin tietää, että näkyykö mitään opiskeluun viittaavaa mulla?
Voih.. Yritän päästä opiskelemaan unelma-alaani ja tarttis vähän toivoa.jotain kaavoja selvästi näin,mutta en osannut yhdistää sitä selkeästi työhän/opiskeluun.
selviytymiskeinot eivät todellakaan ole vähissä,vaikka lapsi on menetetty niin hän on tähdissä ja toivoo ettet menetä toivoa paremmasta.kun tähdet näkyvät selvästi taivaalla,älä jätä tilaisuutta vaan uhraa hetki teille kahdelle.Tämä kysymys siis lizbetille.