The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saako vielä udella, paljonko sulla on lainaa? Tai siis ollut…
Mulla oli ennen yli 400t lainaa ja lyhennys melkein 2500 e, mutta nykyään, kun maat ja mannut myyty ja talo ja maanpala jätetty, mulla on lainaa 130t pintaan ja lyhennys 700e /kk ja tuntuu, ettei rahat piisaa sitten millään… täytyis varmaan tehdä jotain uudelleenjärjestelyjä...
mulla oli alunpitäen 145 tonnia 18v maksuajalla ja me ollaan asuttu siinä yli 12v

lisäksi mulla on 4v sitten ostettu mökki ja sen 100% laina joka ei tietekään ole kovin paljoa vielä lyhentynyt

sulla on vieläkin liikaa lainaa jos 700 tuntuu paljolta tai sitten lasten harrastuksiin ei sun tuloilla ole varaa
 
Bööö :wave:

Oli pakko käydä syömässä, vetelin rullakebabin hyvällä ruokahalulla ja nyt on masu täys :p

Tolla meidän vanhemmalla pojallaki taitaa olla joku kasvukausi menossa, ku söi aamupäiväl kauhee lautasellise makaronilaatikkoo, sit 3 aikaan söi taas sitä ja nyt veti puolet kebabannoksesta ja nyt alko höpisee iltapalasta, vaikka vasta päästii kotii :D
 
Onhan taas semmoinen sunnuntai ollut koettavana, etten ihan vähälle ajalle haluais kyllä moista... Mä en oo muutenkaan ikinä ollut mikään sunnuntai- ihminen, koko päivän on joku hiien kirkkomeno- olotila päällänsä, yök... Joten maanantaikin on todella tervetullut, vaikka sekin on kyllä yksi lälläs- lää...

Ja mies se osas niin mukavasti taas järjestellä noita omia asioitaan siten, että mähän ne joudankin sitten hoitamaan ens viikon aikana, mikä muutoinkin on jo valmiiksi mitoitettu jo ihan puihin, hoitamaan hänen puolestaan kun ei mr. ole edes maisemissa....mie niin tykkään :).

On se niin hienoo, kun luullaan, että mä oon niin hemmetin vahva ihminen...vaan niin mä sitten vissiin taidan ollakin vaikkei nyt just ihan siltä tunnu, kele!

Mutta - onneksi huomiselle päivälle on tiedossa ihan pirunmoiset pakkaset äkkisiltään - saan heittää heti aamusta kartanolle kaikki matot lumipesua varten :).
 
Aries 78
Yleensä sunnuntaisin toivois ettei tarvis maanantaina mennä töihin mutta nyt kun ei tarvii huomenna mennä töihin niin jo vaan toivois että olis työpäivä.
Jos vaan menis jo nukkumaan...
Mulla lähti lapset äidilleen viikoksi, oli tarkoitus panella pohjoista kohden mutta näyttää siltä että joudun jäämään kotia hoitelemaan asioita.. Aina ei mene asiat kuten suunnitellut.
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28142608:
Bööö :wave:

Oli pakko käydä syömässä, vetelin rullakebabin hyvällä ruokahalulla ja nyt on masu täys :p

Tolla meidän vanhemmalla pojallaki taitaa olla joku kasvukausi menossa, ku söi aamupäiväl kauhee lautasellise makaronilaatikkoo, sit 3 aikaan söi taas sitä ja nyt veti puolet kebabannoksesta ja nyt alko höpisee iltapalasta, vaikka vasta päästii kotii :D

Sitten kun innostuu painojen kanssa touhumaan, niin kahdesti yölläkin kello herättämässä että syöpi kattilallisen puuroa :)
 
Mulla lähti lapset äidilleen viikoksi, oli tarkoitus panella pohjoista kohden mutta näyttää siltä että joudun jäämään kotia hoitelemaan asioita.. Aina ei mene asiat kuten suunnitellut.
No voi höh! Melkeenpä ois parempi kun ei mitään suunnittelis ainakaan kovin tarkasti niin ei tulisi pettymyksiä. Ite toivoisin että olis tasan kaksi vaitoehtoa joko lisälomaa että vois karata jonnekin tai sitten olis vaan töissä töissä ja töissä.Kotona ei ole hyvä olla.
 
Kattelin telamotarin kuvia sodankylän tuntureilta kun kaveri päivitteli kuvia.
Tässä olis nyt muutenkin ollut vähän kiinnostusta tuonne pohjoisen suuntaan, olis se Levin sinkkuviikko vaihtunut hieman erillaisiin aktiviteetteihin :)
Levin sinkkuviikot on vasta vk 14..15 eli kuukauden päästä, nyt leidit on täällä perheidensä kanssa

älä suotta kiirehdi
 
Levin sinkkuviikot on vasta vk 14..15 eli kuukauden päästä, nyt leidit on täällä perheidensä kanssa

älä suotta kiirehdi
Mua ahdistaa kaikki tollaset sinnkkujutut ihan tajuttomasti,en voi ees telkasta katsoa mitään sinkkuohjelmia ne on joten niin....Argh!! Mulla on ainakin sellanen tunne että ei noista mitään todellisia juttuja löydä,yhen kahen illan juttuja ja siihen ne sitten jääkin.
 
Aries 78
Mua ahdistaa kaikki tollaset sinnkkujutut ihan tajuttomasti,en voi ees telkasta katsoa mitään sinkkuohjelmia ne on joten niin....Argh!! Mulla on ainakin sellanen tunne että ei noista mitään todellisia juttuja löydä,yhen kahen illan juttuja ja siihen ne sitten jääkin.
Se sinkkulaiva touhu vaikuttaa "mielenkiintoiselta", luuleeko net että porauslautalta paljon pariskuntia löytyy? Viinahuuruissa siellä vedetään aamuyöhön ja aamulla voipi sitten katella kenen vierestä herää :)
 
juuri näin

ja höpö höpö ruutis, ei rakastuminen tai ihastuminen ikää katso :)
toki hankalampaa voi olla löytää



helou hanit :kiss:
Tää on yllättäen totta, mullakin keski-ikäisellä vanhallapiialla on vastoin kaikkia odotuksia ilmestynyt jotain potentiaalista säpinää :rolleyes: No, aika näyttää johtaako mihinkään.

Helou nami!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28142608:
Bööö :wave:

Oli pakko käydä syömässä, vetelin rullakebabin hyvällä ruokahalulla ja nyt on masu täys :p

Tolla meidän vanhemmalla pojallaki taitaa olla joku kasvukausi menossa, ku söi aamupäiväl kauhee lautasellise makaronilaatikkoo, sit 3 aikaan söi taas sitä ja nyt veti puolet kebabannoksesta ja nyt alko höpisee iltapalasta, vaikka vasta päästii kotii :D
mä varmaan halkeisin :)
yleensä syön puolet tai vähän yli
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä