Porukka täällä huokailee, miten mukava ketju on nyt ilman Mummeliisaa ja minä en vaan käsitä, miksi k.o. nimimerkki "savustettiin" täältä ulos..Alkuperäinen kirjoittaja Mitä sä selität?;28130352:Miten niin vikana?
Tyypillistä alemman tason kansalaisten keskuudessa tuo käytös.Porukka täällä huokailee, miten mukava ketju on nyt ilman Mummeliisaa ja minä en vaan käsitä, miksi k.o. nimimerkki "savustettiin" täältä ulos..
Oliko ruskeassa astiassa piippuleima?Njaa, en kyllä nyt osaa sanoa. En muista onko mitään leimaa tuossa...pitää katsoa ja palata asiaan.
Mummeliisan ruokakuvat kuuluivat parhaimpiin.Porukka täällä huokailee, miten mukava ketju on nyt ilman Mummeliisaa ja minä en vaan käsitä, miksi k.o. nimimerkki "savustettiin" täältä ulos..
Arabia leima mutta piippua ei olOliko ruskeassa astiassa piippuleima?
Mulla on gluteeniton ruokavalio ja leipäkonekin löytyy kellarista. Näytti ihan hyvältä toi sun leipäs. Saiskos siihen reseptiä?Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28136398:
Porkkanamuffinit (munaton, maidoton, ei kotimaisia viljoja)
Gluteeniton leipäkoneella tehty leipä
Ok.Arabia leima mutta piippua ei ol
*** kiitos! ***Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28158856:resepti löytyy blogistani: jauhoton taikina: Leipäkoneleivät
Kurkkasin blogiin ja yllätyin; sä oletkin nainen :OAlkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28158856:Resepti löytyy blogistani: Jauhoton taikina: Leipäkoneleivät