The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Tulikin pyörittyy useempi kirppari läpi ja käteen jäi lähinnä lastenvaatteita, no uikkarin ostin itelle ihan "oikeesta kaupasta", ja vähäsen ruokatarvikkeitakin.
 
:hug:....

No höh, että semmonen reissuko sulle sitten tulikin :(...

Ihmissuhteet on aina vaikeita, ei sille voi mitään. Sattumankauppaa ja tuuria, mitä lienee, on se, että rinnalleen löytää kulkijan. Tai kulkijoita, ei se ensimmäinen välttämättä ole se, joka siihen jää...

Sanot, että jos et olis lähtenyt reissuun, niin tämä ihminen olisi vielä elämässäsi...hmm..olisiko? Loppujen lopuksi? Ehkä vain ei todellakaan ollut teidän aikanne tai ehkä ette sitten kuitenkaan toisillenne ne sopivat, mene ja tiedä - mutta oletpahan ainakin yhtä kokemusta rikkaampi, vaikka se nyt sattuukin kovin, sekä viisaampi...aika vahvistaa ja parantaa...

Itke menetyksesi pois, jaa surusi ja kaipuusi ystäviesi kanssa jos vaikka meidän satunnaisten palstailijoidenkin - kummasti se kipu ja ikävä lientyy...ja sitten aikanaan sitä yhteistä matkaa voi jo muistella ihan lämmölläkin...

Voimia, tinkuliini :hug: :kiss:!
Kyllä mä aika varma olen että olisi mut se voisi olla sitten sitä että itse odottaisin että joku päivä vielä ...ja odottaisin... kun taas toinen olis siinä ystävä linjalla.Mene ja tiedä.
Semmonen reissu juu. Mietin että miksi sitten sovittiin että menen sinne jos toinen tiesi jo mitä tuleman pitää...vai tiesikö,sitäkään kun en tiedä varmaksi.
Kyllä kai se helpottaa sitten taas joskus,onhan sitä monen vuoden suhteestakin eron tullessa selvitty mutta kun sydän vaan jäi sinne,se oli siellä jo kauan aikaa sitten.
 
Anteeks nyt vaan kaikille että itkutinkuli on taas märehtimässä,ei vaan voi mitään.Normaalisti olis jo tullut vähintään viestiä mutta nyt ei ole kuulunut yhtään mitään.Illalla tuli viesti mutta siinäpä se.
Sen kerran kun löydät jalat maassa olevan,aikuisen ja jokseenkin järkevän oloisen ja vapaan miehen niin....Voin mä sen tunnustaa,oisin voinut rakastua..enkä usko että siihen olis ees enää kovin kauaa mennyt kun olisin sen tajunnut.

Joudutte nyt ehkä kärsimään mun itkuista joten anteeksi jo etukäteen,kauheesti en jaksais irl itkeä ihmisille,sitäkin joskus tehnyt ihan urakalla.Tästä ei oikeestaan ees tiennyt kun yksi ihminen.
 
Voi tinkua :hug:

Siitä se vähitellen helpottaa, aika nuolee haavat. Mutta tosiaan kestää sen aikansa : /

Eikä se yhtään lohduta ajatella että "parempi että selvis nyt kuin että olisin jo ehtinyt ihastua tosissaan". Kun mieli haluaa vaan nostaa esiin sen että jos niin ja jos näin niin jos se ois kuitenki onnistunu.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Anteeks nyt vaan kaikille että itkutinkuli on taas märehtimässä,ei vaan voi mitään.Normaalisti olis jo tullut vähintään viestiä mutta nyt ei ole kuulunut yhtään mitään.Illalla tuli viesti mutta siinäpä se.
Sen kerran kun löydät jalat maassa olevan,aikuisen ja jokseenkin järkevän oloisen ja vapaan miehen niin....Voin mä sen tunnustaa,oisin voinut rakastua..enkä usko että siihen olis ees enää kovin kauaa mennyt kun olisin sen tajunnut.

Joudutte nyt ehkä kärsimään mun itkuista joten anteeksi jo etukäteen,kauheesti en jaksais irl itkeä ihmisille,sitäkin joskus tehnyt ihan urakalla.Tästä ei oikeestaan ees tiennyt kun yksi ihminen.

Heiii..:hug:...senkus vuodatat sydäntäsi tänne kaikessa rauhassa, niinhän me muutkin tehdään...ja kummasti se helpottaakin....
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
"kerrassaan kiinnostava kauppareissu äiti, saanks mää ottaa tirsat*



Ihan heti ota tuota vaateostoksille uudestaan mukaan :D
:D - siellähän otetaan näemmä tuntumaa tähän kevääseen...kuvakulmaa nääs, kun housut vaihtuvat hamoseen....:D

Ihana ipanapa - osaa ottaa rennosti vaateostoksilla ;)!

..ja otat kuitenkin...mukaan seuraavallekin kerralle ;)...
 
Viimeksi muokattu:
Sangria
:D - siellähän otetaan näemmä tuntumaa tähän kevääseen...kuvakulmaa nääs, kun housut vaihtuvat hamoseen....:D

Ihana ipanapa - osaa ottaa rennosti vaateostoksilla ;)!

..ja otat kuitenkin...mukaan seuraavallekin kerralle ;)...
On hää ihana kyllä mut ottaa vähän turhankin rennosti kauppareissut :LOL: koko ajan touhus jotain outoo, eikä uskonu mitään mitä sanoin :D vähän meinas pinna kiristyy, nii ja ikää hällä 5v:D
 
Sangria
Vissiin shoppailu tärkeämpi kuin lapsen päiväunet ;) Onko siellä kurakelit kun kumpparit jalassa?

Edit.. Piti laittaa silmänisku eikä hymynaama :)
ei tuo nuku päiväunia enää ollenkaan, muuten vaan kypsytti tuo reissu :D ei ole kurakeli nyt enää, eilen oli ja sanoin pojalle että laittaa talvikengät jalkaan mutta autossa huomasin että laittoi kumpparit jalkaan :D
 
Aries 78
Se muuten vetää noloksi kun lapsi huutaa kaupassa naama punaisena.. Poika oli neljän kun halusi Make rekkaa itelleen leluksi kun oli noita Cars autoja muutenkin, oltiin jo joululahjaksi ostettu se auto eikä sitten tietenkään joulun alla sitä ostettu vaikka poika sitä nätisti pyytelikin. Rupes sitten korottamaan ääntään ja exä meni sanomaan että ei taida joulupukki tulla kun noin mesuaa ja sitten meni vielä viisauksissaan toteamaan pojalle että saattaa joulu peruuntua jos kovin tuhmailee!! Kauppareissu meni sitten niin että minä kannoin poikaa pitkin kauppakeskusta autolle, ja hän huusi naama punaisena että äiti ei saa perua joulua : /
 
Aries 78
ei tuo nuku päiväunia enää ollenkaan, muuten vaan kypsytti tuo reissu :D ei ole kurakeli nyt enää, eilen oli ja sanoin pojalle että laittaa talvikengät jalkaan mutta autossa huomasin että laittoi kumpparit jalkaan :D
Mukava tuo että lapsi omatoimisesti pukee, joskus tuo nuorin kaivanut pyykkikorista net lempihousut salaa jalkaansa vaikka hieman puurosta sotkeentuneet. Hoidossa sitten kun riisunut haalarin niin siellä löytyi muumihousut jalasta jotka on ihan puurossa :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sangria
Se muuten vetää noloksi kun lapsi huutaa kaupassa naama punaisena.. Poika oli neljän kun halusi Make rekkaa itelleen leluksi kun oli noita Cars autoja muutenkin, oltiin jo joululahjaksi ostettu se auto eikä sitten tietenkään joulun alla sitä ostettu vaikka poika sitä nätisti pyytelikin. Rupes sitten korottamaan ääntään ja exä meni sanomaan että ei taida joulupukki tulla kun noin mesuaa ja sitten meni vielä viisauksissaan toteamaan pojalle että saattaa joulu peruuntua jos kovin tuhmailee!! Kauppareissu meni sitten niin että minä kannoin poikaa pitkin kauppakeskusta autolle, ja hän huusi naama punaisena että äiti ei saa perua joulua : /
voi miten tuttua, ja tietty kaikki katsoo:Dmuutaman kerran ollu tossa tilanteessa:D
 
Sangria
Mukava tuo että lapsi omatoimisesti pukee, joskus tuo nuorin kaivanut pyykkikorista net lempihousut salaa jalkaansa vaikka hieman puurosta sotkeentuneet. Hoidossa sitten kun riisunut haalarin niin siellä löytyi muumihousut jalasta jotka on ihan puurossa :D
kyl tuota poikaa yleensä saa pyytää tuhat kertaa pukemaan päälle kun johonkin ollaan menossa, aina tulee jotain mikä vie keskittymisen ja rupee touhuu jotain muuta:D mutta edistynyt on kyllä tossakin jo onneksi :) joskus tullu kyl itkupotkuraivari hälle kun ne lemppari vaatteet pesussa mut ei onneks oo niitä salaa pukenu hoitoon mennessään :D
 
Aries 78
voi miten tuttua, ja tietty kaikki katsoo:Dmuutaman kerran ollu tossa tilanteessa:D
Lapsen äidille sitten mainitsin tuosta että oliko nyt järkevää mennä jo hiemankiihtyneelle lapselle mennä sanomaan että peruu joulun ja ei joulupukki tule, kun sitä lapsi odottanut jo kuukauden? Tuumaili vain että ei nähnyt omassa toiminnassaan mitään sellaista joka olisi ollut jotenkin väärin..
 
Sangria
Lapsen äidille sitten mainitsin tuosta että oliko nyt järkevää mennä jo hiemankiihtyneelle lapselle mennä sanomaan että peruu joulun ja ei joulupukki tule, kun sitä lapsi odottanut jo kuukauden? Tuumaili vain että ei nähnyt omassa toiminnassaan mitään sellaista joka olisi ollut jotenkin väärin..
No kyllä mun mielestä tuon olisi varmasti voinut hoitaa paremminkin. Ei tuollainen uhkailu ole kyllä reilua. Ei ihme että itki kahta kauheemmin.
 
Ikävä! haluis niin kuulla äänen.ei voi soittaa eikä tekstata,en voi kuvitella että ei ole enää mun jokapäiväsessä elämässä.se ilo ja ja valo on kadonnut joka vihdoin koitti ja nyt on vaan mustaa.Hetki sitten vielä halattiin ja naurettiin.

nyt sais keksiä mulle jotain muuta millä sais ajatuksen pois asiasta,en ees jaksa laukkua purata kun kaikissa vaateissa on sen tuoksu.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä