The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Ikävä! haluis niin kuulla äänen.ei voi soittaa eikä tekstata,en voi kuvitella että ei ole enää mun jokapäiväsessä elämässä.se ilo ja ja valo on kadonnut joka vihdoin koitti ja nyt on vaan mustaa.Hetki sitten vielä halattiin ja naurettiin.

nyt sais keksiä mulle jotain muuta millä sais ajatuksen pois asiasta,en ees jaksa laukkua purata kun kaikissa vaateissa on sen tuoksu.
Jaksamisia sinulle :hug: koita keksii jotain kivaa puuhaa että saat ajatukset muualle:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
grrrrrrrr grrrrrrrr :D

kiva nähdä taas noita vanhoja hahmoja tuossa unisef jutussa :)

ja ulkona tullut muutaman tunnin taivaan täydeltä lunta kera tuulen :kieh:

tinkulle edelleen :hug:

sun pitäis päästä joidenkin kavereiden kanssa vähän ulos tuulettuun vaikka nyt ei ehkä yhtään innostaisikaan
missä vaiheessa reissua sinulle selvisi tuo ettei mitään tule?
 
Viimeksi muokattu:
fami: en mä halua minnekkään tuulettumaan,ennemminkin vaan nukkumaan ja käpertyy piiloon peiton alle.

Homma selvis siinä ihan kotiinlähdön hetkellä,ei siis suoranaisesti sanonut että ei tule mitään mutta vähän kierrellen sano,kaipa se siihenkin koski senkin silmät kostu ja ei sitten enää oikeen osannut sanoa mitään,piti vaan kädestä kii ja silitti mun poskea.

nyt oon jo miettinyt että kaikki ne miten sano mua ihanaksi ja kaikeks mitä nyt sanokin koko tän ajan kun ollaan tunnettu niin onko se niitä ees tarkottanut....tai kyllä mä sisimmässä tiedän että on se niitä oikeesti tarkoittanut nyt ne vaan tuntuu siltä että ei olis.
 
ja voi vi**u ,ei oo viikkoihin naapurista kuulunut musamöykettä mutta nyt taas kuuluu ja nyt on oikeesti sellanen olo että ei jaksais sitten yhtään kuunnella.mutta eipä vielä ole hiljaisuusaikakaan joten saahan ne möykätä. silti :kieh:
 
IhanaValo
Miulla meinaa mennä hermo lasten kans..huudattavat telkkaa, jota eivät oikeestaan edes kato vaan mölyävät muuta, hyppelevät ympäriinsä jne. No nyt käskettiin iltapalalle, jospa vähän rauhottuis..
 
fami: en mä halua minnekkään tuulettumaan,ennemminkin vaan nukkumaan ja käpertyy piiloon peiton alle.

Homma selvis siinä ihan kotiinlähdön hetkellä,ei siis suoranaisesti sanonut että ei tule mitään mutta vähän kierrellen sano,kaipa se siihenkin koski senkin silmät kostu ja ei sitten enää oikeen osannut sanoa mitään,piti vaan kädestä kii ja silitti mun poskea.

nyt oon jo miettinyt että kaikki ne miten sano mua ihanaksi ja kaikeks mitä nyt sanokin koko tän ajan kun ollaan tunnettu niin onko se niitä ees tarkottanut....tai kyllä mä sisimmässä tiedän että on se niitä oikeesti tarkoittanut nyt ne vaan tuntuu siltä että ei olis.
en tarkoittanut että tänään tuulettuun vaan tässä lähiaikoina :)

uskoisin kyllä että on tarkoittanut mitä on sanonut, tuskin sua sinne muuten olisi pyytänyt ja jos kerran näit että häneenkin koski :'(

sanoiko sulle mitään syitä miksi näin? Noin yleensä, en nyt tarkoita että täytyisi tänne sitä kirjoittaa


asiasta toiseen, voi vitsi mitä hahmoja taas luotiin minuutissa :LOL:
samppa linnan äidin sanonta meni ohi, jotakin jutundeerust :)
 
Hauskaa iltaa! Tampereella kaverin kanssa tämä päivä ja johan oli ajokelit tullessa, en ole pitkään aikaan noin huonossa säässä ajanut.
Ja Vuonna 85-elokuva käyty katsastamassa - hyvä oli, jos vähänkään tykkää suomalaisesta musiikista & elokuvista. ;)
aikas tavalla pyryttää tuota lunta ja aamun asti näyttäis ennusteen mukaan satavan

katselin areenasta tänään emma-gaalaa ja siinä lauloi J.Karjalainen :)
mystinen hopeinen liskomies, kielellä lipova liskomies :p :D
 
en tarkoittanut että tänään tuulettuun vaan tässä lähiaikoina :)

uskoisin kyllä että on tarkoittanut mitä on sanonut, tuskin sua sinne muuten olisi pyytänyt ja jos kerran näit että häneenkin koski :'(

sanoiko sulle mitään syitä miksi näin? Noin yleensä, en nyt tarkoita että täytyisi tänne sitä kirjoittaa


asiasta toiseen, voi vitsi mitä hahmoja taas luotiin minuutissa :LOL:
samppa linnan äidin sanonta meni ohi, jotakin jutundeerust :)
kyllä kerto ja niistä ei kyllä valehdellut,olen elänyt siinä mukana ja tiedän tilanteen.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä