Mitä mieltä tämmöisestä - on miehistä juu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lila"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lila"

Vieras
Mies hommas salaa asunnon (asutaan siis yhdessä).
Suutuin tietysti hirveästi ja sain oikeet primitiivireaktiot kun asia paljastui; ei tullut tietoon hänen suustaan vaan löysin itse "dokumentit".
No, mies sanoi sitten, että ei ollut tarkoitus jättää eikä hyljätä kuitenkaan (vaan me ei vaan voida asua saman katon alla jatkuvista riidoista johtuen), että jatkettaisiin yhdessäoloa eri katon alla asuen.
Sitten mies perui puheensa, ettei hän tiedä haluaako olla yhdessä. Yritin sopeutua ja antaa aikaa. Nyt on kuukausi kulunut (mies asuu vielä täällä, muuttaa ens viikolla) ja edelleen epäröi.
Sitten muotoilin asian uudelleen ja kysyin, että haluaako hän vielä tosissaan yrittää. Sanoi, että NYT puhumme samasta aiheesta; hän on halunnut kokoajan yrittää uudestaan (ei luvata mitään loppuelämän yhdessäoloa).
Meni ehkä puolituntia, niin taas sama laulu kellossa; en nyt enää oikein tiedä haluanko enää edes yrittää....

Mies ei ole varma haluaako olla kanssasi ja kurjaahan sitä ylipäätään olla parisuhteessa missä ei voida asua yhdessä (ellei se ole molempien kannalta mukavin parisuhdemuoto).

Ei siinä juttelut auta, ehkä aika erossa tai sitten ei. Anna mennä ja käyttäydy itse ikään kuin ette olisi parisuhteessa, turha sitä itseään on kiusata.

Mä ottaisin niiiiin suurena luottamuksen rikkomisena tuon, että hommaa asunnon ENNEN kun asian ottaa mun kanssa puheeksi, että saisi kyllä muuttaa siihen kämppäänsä ja mulle olis turha soitella sen jälkeen.

Juu... niin mäkin otin. Mies ei vaan voi käsittää miks suutuin! Se on kuulemma yks syy miksei haluakaan enää jatkaa!! Katokaas ku käyttäydyin niin huonosti tän asian tullessa ilmi. Mies ei voi ymmärtää, miten oon tehny tästä "jonku numeron"..

Miehen kanssa ei voi myöskään asiallisesti keskustella mistään; heti kun yritän avata keskustelun, menee hänen puoleltaan joko syyttelyksi tai sarkasmiksi.
Mutta mähän kuulemma olenkin se joka ei tajua mistään mitään eikä myönnä omia virheitään (olen myöntänyt - useitakin). Mutta jos mieheltä kysyy ihan asiallisesti, mitkä hänen mielestään on omassa itsessään ne huonot puolet, ei halua sanoa yhtäkään esimerkkiä.. ja suuttuu ja alkaa huutamaan.

ÖÖÖ...
Eikö tollasista jutuista keskustella normaaleissa parisuhteissa etukäteen, ennenkuin mennään tekemään mitään noin konkreettista?

Tosiaan, auta pakkaamisessa.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
[QUOTE="Lila";28137329]Mies hommas salaa asunnon (asutaan siis yhdessä).
[/QUOTE]

Olettaen, ettet nyt ihan fyysisesti väkivaltainen tai muutoin avoimen vaarallinen miestäsi kohtaan ole (jolloin miehen olisi aidosti perusteltua yrittää lähteä salaa), niin onpa todella munaton mies! Auttaisin pakkaamisessa.

Mies on tainnut tehdä jo päätöksensä, kun hommasi asunnon?! On vain ns.luuseri mies, ei uskalla suoraan sanoa, minä auttaisin sinuna miestä pakkaamisessa ja toivottaisin herralle hyvää loppu elämää!!:saint:

[QUOTE="osku";28139438]Mies ei pysty päättämään koska hän on epävarma uudesta naisestaan. Mahdollisesti tuo toinen nainen on varattu.[/QUOTE]

No eipä heti tullut tämmönen ajatus mieleen... mutta tosiaan, puhui jo vuoden vaihteen tienoilla työkaveristaan, jonka kanssa on niin helppo jutella kaikesta ja sama harrastuskin heillä. Arvasitte varmaan että tämä työkaveri on nainen... :/

[QUOTE="Lila";28140265]No eipä heti tullut tämmönen ajatus mieleen... mutta tosiaan, puhui jo vuoden vaihteen tienoilla työkaveristaan, jonka kanssa on niin helppo jutella kaikesta ja sama harrastuskin heillä. Arvasitte varmaan että tämä työkaveri on nainen... :/[/QUOTE]

Jos on muutenkin valehdellut niin pitäisin erittäin todennäköisenä vaihtoehtona :(

Yhteistyössä