The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Kuka muistaa missä elokuvassa kidutettiin jotain miestä niin että se sidottiin selälleen makaamaan, sen vattan päälle laitettiin metalliämpäri jossa oli rotta, ja sit sitä ämpäriä jollain kaasuhitsillä (tms) niin et rotta alko kaivautumaan sen miehen vatsaan?
Muistan jonkun elokuvan vuosituhannen vaihteesta jossa pankiin metalliputki ihmisen vatsaa vasten ja sitä lämmitettiin. oli joku kangsterileffa, nimi vain hukassa.
 
eikä miehet tuu koskaan tajuumaan naisia, niin se vaan menee

siis lähtökohtaisesti me ei tykätä siitä kun niitä ikäviä tunteita pitää käsitellä naisen kanssa tuntikausia putkeen

met ukkomiehet tosin joudutaan ottamaan se aika ajoin vastaan vaikka ei niin hirveesti haluttaiskaan

se jälkeen tosin luultavasti saa pillua
:O :stick:

kumpikaan ei tajua toista sukupuolta, näinhän se tulee aina menemään :)
mä en käsittele tuntikaupalla vaan päiväkaupalla :LOL:

no ei sentään :D
 
Kuka muistaa missä elokuvassa kidutettiin jotain miestä niin että se sidottiin selälleen makaamaan, sen vattan päälle laitettiin metalliämpäri jossa oli rotta, ja sit sitä ämpäriä jollain kaasuhitsillä (tms) niin et rotta alko kaivautumaan sen miehen vatsaan?
Tutulta vaikuttaa :)

Mieheni huikkas, että olisko Fast & Furious 1?
 
Viimeksi muokattu:
mitäs vauvelille?
onko kotiutunut ja? :)
Yö meni niin, että kömpi mun paidan sisälle ja kulku siellä. Mä en sitten unta saanut...Nupun kanssa menee jo paremmin ja Sammakon perässä se kiipeilee kinoksille ja remuaa ympäri asuntoa. Mutta kun nukkuu niin taas kömpii mun paidan sisälle enkä mä voi tehdä mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Tutulta vaikuttaa :)

Mieheni huikkas, että olisko Fast & Furious 1?
Oi rakkaani kiitos! :kiss: Nyt pääsen levittämään tietoa eteenpäin, kun sitä kaverin kanssa pähkäiltiin.



Kiraffi painuu suihkuun ja pakkaamaan, lähen kaverin tykö alottelemaan ja sitte illalla vähä baariin ja sillee :) heippa kaikille, älkää montaa kymmentä sivua kirjotelko et jaksan lukee. En niitä edellisiä kolmeakymmentäkään oo vielä saanu kahlattua :LOL:
Toivottakaa mulle hauskaa iltaa, mäkin toivotan teille. Heippa kaikille :wave:
 
Voi elämä, kun toi auringonpaiste on vaan niin ihanaa :D!

Kaupungissa piipahdettu ja rahaliikennettä vahvistettu - tai heikennetty :D mistä kuvakulmasta nyt sitten asiaa haluaakaan tarkastella. Kaikkea ihanaa tuli kotiin hommattua ja esikoisellekin löytyi synttärilahjusta, tosin vielä ehken saa lisäystä, ja ihmisetkin olivat niin iloisia ja puheliaita jajaja...:D

Nyt päiväkahvin tekoon, esikoinen tulikin just kotiin hiihtolenkiltään - mies ja nuorin velloksista on vielä laduilla viihtymässä. Tytönpirpana sais herätä päikkäreiltään...

Ja voi vietävä...paljasta asfalttipintaa esillä....mä niin tiiän montakin tapausta, jotka kiillottavat ja putsata puleeraavat kakspyöräsiään kuntoon...:p....polttelee polttelee...:D

Muutes - talvi meni ihan kamalan sukkelasti ohi :O...ja nythän se vauhti vasta kiihtyykin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta!

Kyllä se uni tuli mutta niin tuli monenlaisia ajatuksiakin. En tykännyt herätä omasta,en olis edes kotiin halunnut tulla. Mietin vain miten sitä osaa olla kun jos toisesta ei kuulu enää koskaan mitään. Joka päivä kuulunut jotain ja nyt ei. Mietin sitä ehdotusta että voidaahan me silti olla ystäviä ja jatkaa yhteydenpitoa mutta...en mä tiedä pystyisinkö vaikka haluisinki.
Ihan kun olis eronnut:( Tiiättekö sen tunteeen kun tunnet miten se toinen ihminen olis sulle just se sopiva ja tiedät että teillä olis hyvä olla yhessä.

Jos en olis lähtenyt reissuun niin se ihminen olis mun elämässä edelleen,ei tätä voi käsitää... mä löysin SEN ja nyt menetin :'( eikä se helpota yhtään että tietää että toisellakin oli/on tunteita mutta ei vaan tainnut olla meidän aika nyt. Ottaa koville!
Oliskin vaan ollut joku pikkuihastus,olis ollut helppo unohtaa mutta kun se oli jotain paljon enemmän.
Tekis niin mieli soittaa!
:hug:....

No höh, että semmonen reissuko sulle sitten tulikin :(...

Ihmissuhteet on aina vaikeita, ei sille voi mitään. Sattumankauppaa ja tuuria, mitä lienee, on se, että rinnalleen löytää kulkijan. Tai kulkijoita, ei se ensimmäinen välttämättä ole se, joka siihen jää...

Sanot, että jos et olis lähtenyt reissuun, niin tämä ihminen olisi vielä elämässäsi...hmm..olisiko? Loppujen lopuksi? Ehkä vain ei todellakaan ollut teidän aikanne tai ehkä ette sitten kuitenkaan toisillenne ne sopivat, mene ja tiedä - mutta oletpahan ainakin yhtä kokemusta rikkaampi, vaikka se nyt sattuukin kovin, sekä viisaampi...aika vahvistaa ja parantaa...

Itke menetyksesi pois, jaa surusi ja kaipuusi ystäviesi kanssa jos vaikka meidän satunnaisten palstailijoidenkin - kummasti se kipu ja ikävä lientyy...ja sitten aikanaan sitä yhteistä matkaa voi jo muistella ihan lämmölläkin...

Voimia, tinkuliini :hug: :kiss:!
 
Yö meni niin, että kömpi mun paidan sisälle ja kulku siellä. Mä en sitten unta saanut...Nupun kanssa menee jo paremmin ja Sammakon perässä se kiipeilee kinoksille ja remuaa ympäri asuntoa. Mutta kun nukkuu niin taas kömpii mun paidan sisälle enkä mä voi tehdä mitään.
voih :heart:

hakisko jotain turvaa sieltä :)
ja kohta huomaa tissit :D
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Oi rakkaani kiitos! :kiss: Nyt pääsen levittämään tietoa eteenpäin, kun sitä kaverin kanssa pähkäiltiin.



Kiraffi painuu suihkuun ja pakkaamaan, lähen kaverin tykö alottelemaan ja sitte illalla vähä baariin ja sillee :) heippa kaikille, älkää montaa kymmentä sivua kirjotelko et jaksan lukee. En niitä edellisiä kolmeakymmentäkään oo vielä saanu kahlattua :LOL:
Toivottakaa mulle hauskaa iltaa, mäkin toivotan teille. Heippa kaikille :wave:
Kannat kattoon ja hölökyn kölökyn :D - oikein rattoisaa iltaa koko köörillenne :) :wave:!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä