The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Kyllä se uni tuli mutta niin tuli monenlaisia ajatuksiakin. En tykännyt herätä omasta,en olis edes kotiin halunnut tulla. Mietin vain miten sitä osaa olla kun jos toisesta ei kuulu enää koskaan mitään. Joka päivä kuulunut jotain ja nyt ei. Mietin sitä ehdotusta että voidaahan me silti olla ystäviä ja jatkaa yhteydenpitoa mutta...en mä tiedä pystyisinkö vaikka haluisinki.
Ihan kun olis eronnut:( Tiiättekö sen tunteeen kun tunnet miten se toinen ihminen olis sulle just se sopiva ja tiedät että teillä olis hyvä olla yhessä.

Jos en olis lähtenyt reissuun niin se ihminen olis mun elämässä edelleen,ei tätä voi käsitää... mä löysin SEN ja nyt menetin :'( eikä se helpota yhtään että tietää että toisellakin oli/on tunteita mutta ei vaan tainnut olla meidän aika nyt. Ottaa koville!
Oliskin vaan ollut joku pikkuihastus,olis ollut helppo unohtaa mutta kun se oli jotain paljon enemmän.
Tekis niin mieli soittaa!
 
Huomenta!

Mietin sitä ehdotusta että voidaahan me silti olla ystäviä ja jatkaa yhteydenpitoa mutta...en mä tiedä pystyisinkö vaikka haluisinki.
Tiiättekö sen tunteeen kun tunnet miten se toinen ihminen olis sulle just se sopiva ja tiedät että teillä olis hyvä olla yhessä.

eikä se helpota yhtään että tietää että toisellakin oli/on tunteita mutta ei vaan tainnut olla meidän aika nyt. Ottaa koville!
:hug: miksi aina sanotaan noin? kun ei sekään välttämättä kivaa ole yrittää olla ystäviä

ehkä teidän aika ei ollut nyt kun noin kävi : /
jos toisella on nyt joku sellainen vaihe elämässä että ei halua mitään vakavaa jos kuitenkin sieltäkin suunnalta tunteita on
tai ettei vaan sanonut niin että sulle tulisi parempi mieli?

kurjia nuo ihmissuhdejutut, nuo itseäkin mietityttäisi jos joskus vielä "vapailla markkinoilla" on
 
Viimeksi muokattu:
Lady Gardenea
Huomenta!

Kyllä se uni tuli mutta niin tuli monenlaisia ajatuksiakin. En tykännyt herätä omasta,en olis edes kotiin halunnut tulla. Mietin vain miten sitä osaa olla kun jos toisesta ei kuulu enää koskaan mitään. Joka päivä kuulunut jotain ja nyt ei. Mietin sitä ehdotusta että voidaahan me silti olla ystäviä ja jatkaa yhteydenpitoa mutta...en mä tiedä pystyisinkö vaikka haluisinki.
Ihan kun olis eronnut:( Tiiättekö sen tunteeen kun tunnet miten se toinen ihminen olis sulle just se sopiva ja tiedät että teillä olis hyvä olla yhessä.

Jos en olis lähtenyt reissuun niin se ihminen olis mun elämässä edelleen,ei tätä voi käsitää... mä löysin SEN ja nyt menetin :'( eikä se helpota yhtään että tietää että toisellakin oli/on tunteita mutta ei vaan tainnut olla meidän aika nyt. Ottaa koville!
Oliskin vaan ollut joku pikkuihastus,olis ollut helppo unohtaa mutta kun se oli jotain paljon enemmän.
Tekis niin mieli soittaa!
:hug: :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
luulen, että lajitoveri ehdotti tinkulle frendeinä pysymistä ihan vaan kohteliaisuuttaan

sillai herrasmiehet ruukaa sanoa
mä en ole koskaan tajunnut tätä,miksi sanoa näin jos sitä ei tarkoita,eikö se olisi helpompi siihen samaan paskaan sitten rysäyttää kaikki eikä sanoa jotain mitä ei tarkoita. tästä ihmisestä oisin voinut oikeesti ajatella että se tarkoitti mitä sano mutta se on oikeestaan ihan yks ja sama koska en mä pystyis olee vaan ystävä,en mä ajattele ystävistäni niin kuin nyt tästä.

Herrasmies hän todellakin on,sitä en voi kiistää,kohdellut mua kun kukkasta koko tän ajan kun ollaan tunnettu.Mä oisin osannut arvostaa sitä toisin kuin eräät.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
mä en ole koskaan tajunnut tätä,miksi sanoa näin jos sitä ei tarkoita,eikö se olisi helpompi siihen samaan paskaan sitten rysäyttää kaikki eikä sanoa jotain mitä ei tarkoita...
se on siis itselle helpompaa noin, pääsee heti pois tilanteesta eikä tarvi käsitellä asioita kaverin kanssa

vähän sama kuin strutsilla kun se työntää pään hiekkaan
 
Ootte te miehet ihmeellisiä,en mä tule koskaan tajuumaan teit.
eikä miehet tuu koskaan tajuumaan naisia, niin se vaan menee

siis lähtökohtaisesti me ei tykätä siitä kun niitä ikäviä tunteita pitää käsitellä naisen kanssa tuntikausia putkeen

met ukkomiehet tosin joudutaan ottamaan se aika ajoin vastaan vaikka ei niin hirveesti haluttaiskaan

se jälkeen tosin luultavasti saa pillua
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä