The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"FreezeCat"
Oikein ihunaa huomenta kaikille :) :kiss:!

Pakkanen paukkuu vaan se ei nyt kyllä tunnu missään, kun ulkona on aivan upea kevätaurinko leiskumassa ja olo on - :O - ihan mahdottoman energinen! Mä oon saanut niin ihania uutisia ystäviltä, joille on elämä ryhtynyt hymyilemään takkuamisten jälkeen, että voi jestast sentään - toisten ilo ja onnellisuus ja tasapainoisuus, ne ovat ihania ja tärkeitä asioita, mitkä tarttuvat :). Hymyilyttää ihan väkisinkin siis.

Mä meinaan tässä karauttaa maalaispölyt kintuistani ja riennän kaupunkiin. Meinaan ostaa kevättä kotiin - uusia verhoja, lakanoita, kankaita... - ja toivottavasti löydän esikoisellemme synttärilahjankin...apua, milloin tuosta ihanasta pikku ihmeestä on jo kasvanut nuin iso ihana ihme :heart:!?!

Pitäkää aivan mahdottoman ihanaa lauantaipäivää!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Oli muuten kivaa siellä kaverilla, menin toisekskin yöks ja otin pp.n mukaan. Vähänkö oli ihanaa ku oli kolme pikkutyyppiä siellä juoksemassa ja hulisemassa :heart: Määki tahon sellaisen ison lapsilauman.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
[QUOTE="FreezeCat";28135529]Oikein ihunaa huomenta kaikille :) :kiss:!

Meinaan ostaa kevättä kotiin - uusia verhoja, lakanoita, kankaita...

Pitäkää aivan mahdottoman ihanaa lauantaipäivää![/QUOTE]

kiitos samoin sinne =)

muhunkin iski tällä viikolla joku kevätkärpänen, mutta huom ihan pieni vain :D
piristi kyllä jo tuokin + sitten tuo valoisuus piristää mikä ulkona jo on ja vielä kun on jo maaliskuu =)
kesäaikakin vaihtuu kuun lopussa :)

vaihdoin parit verhot, ostin muutaman uuden maton ja muuta sellaista pientä värijuttua kotiin
kaikki alkoi siitä kun vaihdettiin 3 huoneen järjestystä :)

esikko sai oman huoneen ja 2 pienempää ovat yhteisessä :)
 
Oli muuten kivaa siellä kaverilla, menin toisekskin yöks ja otin pp.n mukaan. Vähänkö oli ihanaa ku oli kolme pikkutyyppiä siellä juoksemassa ja hulisemassa :heart: Määki tahon sellaisen ison lapsilauman.
:O ota joskus viikoksi pari lasta sinne pp:n seuraksi ja katso sitten miltä tuntuu :D

ei vaan, onhan se kiva kun on elämää :heart: =)
jatkuva tappelu/nahistelu vaan ei ole kivaa :kieh:
 
"FreezeCat"
kiitos samoin sinne =)

muhunkin iski tällä viikolla joku kevätkärpänen, mutta huom ihan pieni vain :D
piristi kyllä jo tuokin + sitten tuo valoisuus piristää mikä ulkona jo on ja vielä kun on jo maaliskuu =)
kesäaikakin vaihtuu kuun lopussa :)

vaihdoin parit verhot, ostin muutaman uuden maton ja muuta sellaista pientä värijuttua kotiin
kaikki alkoi siitä kun vaihdettiin 3 huoneen järjestystä :)

esikko sai oman huoneen ja 2 pienempää ovat yhteisessä :)
*tykkää*

Tolla kevätauringolla on kummallinen vaikutus :D... Mä nyt meen hakemaan uusia verhoja olohuoneeseen ja meijen makkariin ja kahden nuorimmaisen huoneeseen...ja kun olen tässä ottanut ompelukoneenkin esiin vihdoin ja viimein ja päässyt ompelemisen makuun, niin...eihän sitä voi olla ostamatta uusia ihania kankaitakin :p...joten sitä tiiä, mitä mä vielä keksin joko ommella tai hankkia ;)..

Tää kevät nyt on vain tämmöstä - uudistumisen aikaa :).
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
[QUOTE="FreezeCat";28135659]*tykkää*

Tolla kevätauringolla on kummallinen vaikutus :D... Mä nyt meen hakemaan uusia verhoja olohuoneeseen ja meijen makkariin ja kahden nuorimmaisen huoneeseen...ja kun olen tässä ottanut ompelukoneenkin esiin vihdoin ja viimein ja päässyt ompelemisen makuun, niin...eihän sitä voi olla ostamatta uusia ihania kankaitakin :p...joten sitä tiiä, mitä mä vielä keksin joko ommella tai hankkia ;)..

Tää kevät nyt on vain tämmöstä - uudistumisen aikaa :).[/QUOTE]

niin on =)
ja ne ensimmäiset silmut puissa ja pensaissa mitä sitten myöhemmin taas näkee :)
toki joillekin kevät tekee päinvastaisen vaikutuksen :(
 
kahvikirahvi
Kuka muistaa missä elokuvassa kidutettiin jotain miestä niin että se sidottiin selälleen makaamaan, sen vattan päälle laitettiin metalliämpäri jossa oli rotta, ja sit sitä ämpäriä jollain kaasuhitsillä (tms) niin et rotta alko kaivautumaan sen miehen vatsaan?
 
Kuka muistaa missä elokuvassa kidutettiin jotain miestä niin että se sidottiin selälleen makaamaan, sen vattan päälle laitettiin metalliämpäri jossa oli rotta, ja sit sitä ämpäriä jollain kaasuhitsillä (tms) niin et rotta alko kaivautumaan sen miehen vatsaan?
Game of Thronesissa oli istuva mies ja lämpönä soihtu mutta sä et hae nyt ilmeisesti sitä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä