* S i s u s t u s k u v i a *

Minni, pidän noista toisista portaista enrmmän valoisuuden vuoksi. Muuten itse portaat ovat kovin samanlaiset. Katselin näitä kuvia tässä ketjussa ja tuo tassutarjotin...must have! Voisi olla aina ruokäpöydän päädyssä :).
Tällä hetkellä haeskelen uutta säilytys/ tv-tasoa. Sen olisi oltava iso, parimetrinen senkki ja värinä vaikka tummampunainen...itämaistyyppinen...kyllä se jonain päivänä löytyy.
 
Minni-hiiri harmaana
Minni, pidän noista toisista portaista enrmmän valoisuuden vuoksi. Muuten itse portaat ovat kovin samanlaiset. Katselin näitä kuvia tässä ketjussa ja tuo tassutarjotin...must have! Voisi olla aina ruokäpöydän päädyssä :).
Tällä hetkellä haeskelen uutta säilytys/ tv-tasoa. Sen olisi oltava iso, parimetrinen senkki ja värinä vaikka tummampunainen...itämaistyyppinen...kyllä se jonain päivänä löytyy.
Tassutarjotin oli LÖYTÖ! :)
Portaista: Tulee olemaan jumalaton työ noissa! Enste hioa ja sitten pyyhkiä pölyt, pitää mukulaa loitolla hommasta, pohjamaalata ja, ja ja.....
 
"aloittaja"
[QUOTE="Vieras";28135461]Sisustukseen voi käyttää muutaman euron tai tuhansia.
Pääasia et ilme miellyttää omistajaa.[/QUOTE]
Näin se menee! Kaikki ei tosiaankaan ole arvokasta mun huushollissani vaan semmosta, josta tykkään.
 
Lieden pikafiksaus (keittiöremppaa odotellessa...).
Tuossa lieden sivussa oli valumajälkiä, joihin ei edes taikasieni tehonnut. Laitoin siihen sitten julisteen, joka tosin pitää vielä laminoida ja jonkunlaiset kehyksetkin vois laittaa.

 
Keittiönoita
Aion myydä asuntoni ja olis ehkä helpompaa maalata nuo olkkarin järkyttävät tapetit.
Älä! Joko tapetoit tai sitten myyt halvemmalla ja annat ostajan tapetoida mieleisekseen. Mä olen maalannut tapetin päälle ja tykkään siitä, että tuon lähes mustan alta näkyy kohollaan oleva kukkakuviointi. Mutta mä en aio myydä tätä ennenkuin joudun vanhainkotiin. Ja jos haluan tuon tapetin tuosta joskus pois, niin se on mun oma päänsärkyni, hammastenkiristykseni ja katumiseni sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28334676:
Älä! Joko tapetoit tai sitten myyt halvemmalla ja annat ostajan tapetoida mieleisekseen. Mä olen maalannut tapetin päälle ja tykkään siitä, että tuon lähes mustan alta näkyy kohollaan oleva kukkakuviointi. Mutta mä en aio myydä tätä ennenkuin joudun vanhainkotiin. Ja jos haluan tuon tapetin tuosta joskus pois, niin se on mun oma päänsärkyni, hammastenkiristykseni ja katumiseni sitten.
Oli pakko tapetoida makuuhuone.
Olen kusessa muutenkin - putkiremppa alkaa ens viikolla ja alakerran varastokomero pitäs tyhjätä...
 

Yhteistyössä