• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
kyllähän sä kuitenkin treenailetkin :)

ostin tuollaisen, ovenkarmeissa ei kyllä kiinni ole :D
LIDL

illemmalla täällä syödään keitettyjä nakkeja ja munakasta :p
määki haluun tommosen, vähänkö ois kiva roikkua tossa ja treenaillakki :Diha viitti tuossa eteisen vaatetangossa roikkua:Dkyl mä tosiaan treenaan paljonkin välillä mutta oon huomannu että jos vaikka kuin treenaa mutta ruokavalio ei ole kohdallaan, niin paino ei laske mihinkään vaan saattaa jopa nousta. Ennen ei ollut noin mutta vanhuus tuonu tuon ongelman mukanaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
määki haluun tommosen, vähänkö ois kiva roikkua tossa ja treenaillakki :Diha viitti tuossa eteisen vaatetangossa roikkua:Dkyl mä tosiaan treenaan paljonkin välillä mutta oon huomannu että jos vaikka kuin treenaa mutta ruokavalio ei ole kohdallaan, niin paino ei laske mihinkään vaan saattaa jopa nousta. Ennen ei ollut noin mutta vanhuus tuonu tuon ongelman mukanaan :D
tuota voi pitää myös lattialla ja tehdä vatsalihasliikkeitä ja punnerruksia :)
on tosin vielä laatikossa :D
mutta eipä ollut kallis investointi :)


tuollaista olin hakemassa mutta ei ollut

LIDL
 
Sangria
tuota voi pitää myös lattialla ja tehdä vatsalihasliikkeitä ja punnerruksia :)
on tosin vielä laatikossa :D
mutta eipä ollut kallis investointi :)


tuollaista olin hakemassa mutta ei ollut

LIDL
Mulla ollut tuollainen joskus, mutta en sitä kauaa jaksanu käyttää. Teen vatsalihaksia 4-5kertaa viikossa selällään lattialla maaten nostaen jalkoja suorana ylös ja alas hitaasti 200 kertaa. Todella tehokasta. Siihen vielä 200 perslihas liikettä ja 45 min tuolla vehkeellä heiluen sykettä nostavasti :)
 
takametsien pertti
Se on taas tämä aika vuodesta, ko irtokarvaa riittää. :(
Alkaa nämä harrastukset haitata jo työnteko siinämäärin, että

...panin pisnekset pyörimään... ja lihan liikkeelle....
 
Iltaa kaikki! Tämä päivä meni moottorikelkkaillessa taas, mutta kyllä oli mukavaa.
Sitten visainen kysymys; tiedätkö, mistä tietää, että tili on vasta edessäpäin? Siitä, että tankkaat autoa 11 eurolla ja 70 sentillä, kun sen verran sattuu olemaan lompakossa... Ja huomenna Tampereen keikka tiedossa... Täytynee hakea paikalliselta "essonpaarilta" vähän laskulle...

Mitäs muille?
 
Mulla ollut tuollainen joskus, mutta en sitä kauaa jaksanu käyttää. Teen vatsalihaksia 4-5kertaa viikossa selällään lattialla maaten nostaen jalkoja suorana ylös ja alas hitaasti 200 kertaa. Todella tehokasta. Siihen vielä 200 perslihas liikettä ja 45 min tuolla vehkeellä heiluen sykettä nostavasti :)
varmasti tehokasta, itse jaksaisin ehkä nippa nappa 20 :D
mites noita peppulihaksia treenaat?
 
Iltaa kaikki! Tämä päivä meni moottorikelkkaillessa taas, mutta kyllä oli mukavaa.
Sitten visainen kysymys; tiedätkö, mistä tietää, että tili on vasta edessäpäin? Siitä, että tankkaat autoa 11 eurolla ja 70 sentillä, kun sen verran sattuu olemaan lompakossa... Ja huomenna Tampereen keikka tiedossa... Täytynee hakea paikalliselta "essonpaarilta" vähän laskulle...

Mitäs muille?
: /

joko nyt tuhlasit kaikki mitä sulle tiistaina annoin :whistle: :xmas: :D

rauhallisesti vietetty lomapäivää herkutellen hesessä ja käytin myös auton autopesussa
 
: /

joko nyt tuhlasit kaikki mitä sulle tiistaina annoin :whistle: :xmas: :D

rauhallisesti vietetty lomapäivää herkutellen hesessä ja käytin myös auton autopesussa
Joo, kaik meni =)
Mä tein kanssa tee-se-itse-hampurilaisen, kun oli lihapullia ja hampurilaiskansia ja salaattia tuolla varastoissa ja muuten kaappi tyhjä. Noh, lihapullat puoliksi, salaatit sekaan ja hampparimajoneesia päälle, niin hyvää oli =)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä