Toi "ainakin luulen niin" viittais siihen että et ole edes yrittänyt.
Olen yrittänyt satunnaisia kertoja. Nyt olen päättänyt suorittaa pelin algoritmin loppuun, ts. työntämään penikseni vaginaan.
1.jos nainen selvästi hakee seksiä niin ehdottamalla seksiä saa vaan pakit. Jos lähestyt sitä naista kaveripohjalta niin yleensä saa pillua. Se on sitä naisten logiikkaa.
Mutta kuinka looginen on väitteesi "kaveripohjalta saa pillua" kohdan 5. kanssa, jonka mukaan naaraspuolinen homo sapiens sapiens harrastaa seksuaalista kanssakäymistä "väkivaltasovinistin" kanssa?
Näen väitteissä loogisen ristiriidan. Lisäksi empiirinen tutkimustietoni osoittaa, että ne urokset saavat, jotka käyttävät retorisina keinoina suoria ehdotuksia.
.Älä käytä mitään tunnettuja iskurepliikkejä koska hyvän näköset naiset on kuullu ne kaikki ja jäät varmasti ilman.
Kiitos neuvosta, että tautologian panos naisen saamiselle on negatiivinen.
Mitä luulet, ovatko kauniit naiset kuullet usein aiemmassa kommentissa ehdotettua "saanko työntää penikseni vaginaasi" -iskurepliikin liian monta kertaa?
3.Älä puhu vaan itsestäsi vaan kysy naiselta sen elämästä ja mielipiteistä(niiden ei tarvii sua oikeesti kiinnostaa jos vaan pillua halajat).Ulospäin suuntautunut käytös ja puhelias käytös on valttia kunhan ei oo kokoajan äänessä ja on hyvä myös kuuntelija.
Selvä. Vaginaa saadakseni olen valmis kuuntelemaan. Täytyisikö minun hankkia lisää kompetenssia esimerkiksi meikkien kemiallisesta koostumuksesta tai poikabändien historiasta, kun haluan harrastaa seksiä juuri täysi-ikäistyneiden homo sapiens sapiens -lajin naaraiden kanssa?
4.Valtaosa naisista tykkää itsevarmoista miehistä.
Kiitos neuvosta, jonka olen todennutkin faktaksi empiirisessä tutkimusaineistossani. Asiassa on paradoksi: Onnistumiseen vaadittava ominaisuus on itsevarmuus, mutta tsevarmuus tulee onnistumisten kautta.
5. yhdenillan juttuja hakevat naiset yleensä lähtevät baareista sen kusipäisimmän väkivaltasovinistin kanssa(mulle ei oo selvinnyt vieläkään miksi) mutta älä sorru sellaiseen käytökseen
Fyysinen ulkomuotoni yhdistettynä väkivaltaiseen käytökseen heijastaisi ristiriitaa, joka implikoisi huonoa itseluottamustani. Siksi väkivaltasovinistin roolihahmo olisi minulle vieras. Luulen kuitenkin, että neuvo on toimiva.
6. Aina painotetaan että ole oma itsesi. Parisuhdetta haettaessa näin pitääkin olla mutta yhdenillan jutuissa kannattaa mukautua tilanteeseen riippuen millainen nainen on kyseessä.
Olemalla itseni olen seksuaalisesti epäkiinnostava.