Saako raskaana syödä jäätelöä

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Eipäs Juupas;28127189:
Lain mukaan paketissa on myös ilmoittettava mikäli tuote sisältää hevosenlihaa!
Eineksissä on aina omat vaaransa, kannattaa tehdä ihan itse omat ruokansa niin tietää mitä syö eikä kohut kosketa... ;)

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Eipäs Juupas;28127255:
Noh eipä ole tarvinnu hevosenliha pelon takia olla eineksiä syömättä, syödään sitä heppaa ihan muutenkin välillä!! :xmas:
Mutta raskautta en olis riskeerannu millään!!
Eli et siis käyttänyt maitotuotteita raskaana ollessasi? Koska siihenhän vihjasit tuolla heppakohulla, että ikinä ei voi olla varma..?

Eli et siis käyttänyt maitotuotteita raskaana ollessasi? Koska siihenhän vihjasit tuolla heppakohulla, että ikinä ei voi olla varma..?
En paljoa ja sen minkä käytin niin kypsennettynä, tosin en mä niitä muutenkaan hirveesti käytä.
Ei raskautta riskeerata tupakalla, alkolla, lääkeillä jne. miksi riskeerata syömällä tuoteitta joissa listerioosi riski?

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Eipäs Juupas;28127312:
En paljoa ja sen minkä käytin niin kypsennettynä, tosin en mä niitä muutenkaan hirveesti käytä.
Ei raskautta riskeerata tupakalla, alkolla, lääkeillä jne. miksi riskeerata syömällä tuoteitta joissa listerioosi riski?
No tota, tuo on jo hysteriaa ei riskien välttämistä. Mutta mikäs siinä jos itse tykkää. Toivottavasti söit kalkkitabletteja. Ai niin mutta onhan niissäkin ties mitä täyteaineita...

No tota, tuo on jo hysteriaa ei riskien välttämistä. Mutta mikäs siinä jos itse tykkää. Toivottavasti söit kalkkitabletteja. Ai niin mutta onhan niissäkin ties mitä täyteaineita...
Niin ja ihan vaan lisäyksenä että mulla on maitoallergia. Että kyllä niitä tabletteja täyteaineineen on tullu kiskottua.
Ja vielä lisäkysymys oletko itse kokenut keskenmenon listerioosin takia? Minä olen.

Ja Blue ihan vielä lisäyksenä: Ennen kuin tiesit syitä asialle, leimasit minut hysteeriseksi!
Mä vastasin sulle kysymyksiin sinä teet johtopäätöksen vastausten perusteella, et kysynyt syitä!
Että älä auo päätäs jos et mistään mitään tiedä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä