The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
lähdit siis kaupunkiin :)
Juu, vaikka miulla onkin ihan onneton suuntavaisto. En ihan hirveesti oo, varsinkaan keskenäni, tuollakaan keskustan alueella ees pyöriny niin muutaman kerran joutui sielläkin kattomaan että minnekkähän päin pitikään mennä..
Sen lisäks haasteena oli että alkaa helposti ahistaa/hermostuttaa jos on enempi ihmisiä ympärillä.
 
FeezeCat
Voihan kuraräntävesipasko, on tää kevään tulo niin hienoo :D...! :wave:

Meillä onkin sitten leffailtapäivä, ipanat tahtoivat R. Räppääjän eetteriin pyörimään ja mähän teen työtä käskettyä :p...

Meijän yökylässäkävijä kotiutui reippaana ja nyt tuntuukin hyvältä, kun koko lauma on kasassa...jaa, no...se mies on siis jossain..mutta siis peruskokoonpano on nyt yhdessä :).

Ja mää taijan kohta ruveta tekeen piirakkaa :p...ettäs tiiätte :D.
 
Voi mun päiviäni...

Aamulla autosta oli sekä jäähdytinneste että pissapojanneste loppu.. Kamalaa vauhtia täytin pissapojan ja tajusin että toista ei ole ja haipakkaa nesteelle missä ei ollu valmiiks lantrattua (vaan siks että oli älytön kiire) ja sit setä tuli auttamaan ja laitto nesteet pönttöön ja matka jatku..

Vein miehelle kengät töihin enkä osannu avata hallin ovea (koitin siis vetää sitä vaikka olis pitäny työntää ja sen mies sitten kertoi kun soitin sille)

Pääsin elossa työpaikalle vaan huomatakseni että koko parkkipaikka on miltei täynnä... NO mä löysin sitten paikan ja ajattelin olla viksu ja pakittaa auton paikoilleen... Ajoin auton penkkaan... Sitten vaihdoin paikkaa viereiseen ja kun tulin autosta ulos huomasin että poika oli aukaissut vetokoukun lukon ja se törrötti siellä kinoksessa....
:ashamed: :LOL:

No, sanottiin mulle töissä kivasti, että mulla on mystisen kauniit silmät ja läpitunkeva katse :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Voi mun päiviäni...

Aamulla autosta oli sekä jäähdytinneste että pissapojanneste loppu.. Kamalaa vauhtia täytin pissapojan ja tajusin että toista ei ole ja haipakkaa nesteelle missä ei ollu valmiiks lantrattua (vaan siks että oli älytön kiire) ja sit setä tuli auttamaan ja laitto nesteet pönttöön ja matka jatku..

Vein miehelle kengät töihin enkä osannu avata hallin ovea (koitin siis vetää sitä vaikka olis pitäny työntää ja sen mies sitten kertoi kun soitin sille)

Pääsin elossa työpaikalle vaan huomatakseni että koko parkkipaikka on miltei täynnä... NO mä löysin sitten paikan ja ajattelin olla viksu ja pakittaa auton paikoilleen... Ajoin auton penkkaan... Sitten vaihdoin paikkaa viereiseen ja kun tulin autosta ulos huomasin että poika oli aukaissut vetokoukun lukon ja se törrötti siellä kinoksessa....
:ashamed: :LOL:

No, sanottiin mulle töissä kivasti, että mulla on mystisen kauniit silmät ja läpitunkeva katse :D
:D - että ei ole ollut ollenkaan tylsä päivä! Loppu hyvin ja kaikki hyvin :)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä