Jos miehesi sanoisi että haluaa pukeutua naiseksi ja lähteä kanssasi ravintolaan, suostuisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Naiseksi pukeutuminen tarkoittaisi siis hametta, korkokenkiä, meikkiä ja peruukkia. miehesi olisi ihan tosissaan, ei pelleilisi.

Mun täytyy sanoa, että en kyllä suostuisi.

No suostuisin, olishan toi mielenkiintoista! Mut aika vaikeeta kuvitella tilannetta, mun mies on sellainen köriläs, että ajatuskin siitä korkokengissä saa mut hymyilemään... :D

En taitaisi voida olla transun kanssa. Sinällään ei kai eroa pukeutuisiko kotona vai muualla.
Ei mulla mitään transuja vastaan ole, kaverin kanssa voisin hyvin lähteäkin.

[QUOTE="hehee";28127193]Mut jos sulla olis jo mies, ja se vaan yks kaunis päivä pyytäis moista. Eli sit sulla vaan jo olis semmonen mies, vaikket ois halunnut. Niin etkö silti lähtisi?[/QUOTE]

.. tuolla ajatuksella siis vastasin, että en suostuisi. Tai no, jos oisin heti sinut asian kanssa että miehestä tulikin yhtäkkiä transu, niin suostuisin ja sitten sovittais varmaan aterian äärellä miten lusikat jaetaan :D

[QUOTE="nuuh";28127223]Suostuisin heti ja nauraisin kun sillä olis kauniit Uuno Turhapuron Unelma Säleikkö-korkokengät kokoa 46!![/QUOTE]
eihän sun kuuluisi nauraa, vaan kiihottua...

No en, koska siinä tapauksessa mies ois huijannut mua nää yhdessäeletyt vuodet. Mun mies on sen näköinen, että tyttövermeissä se näyttäisi naurettavalta. En usko, että olisimme yhdessä, jos olisi transu.

Sen sijaan transvestiittiystävieni kanssa voin hyvin lähteä baariin tai kaupungille tai mihkä vain. Ja riittävän soman transupojan kanssa voisin vaikka seksiäkin harrastaa :)

En ehkä tykkäisi...ei muuten olisi väliä mutta kun miehen pitäisi ajaa viiksensä pois voidakseen meikata itsensä kunnolla ja minä en taas halua että mies on viiksetön kun olen niin pitkään häntä viiksiniekkana katsellut ja siihen näkyyn olen kovin tottunut.
Jos mieheni olisi valmiiksi viiksetön ja ehdottaisi aloittajan kysymystä niin mikä ettemme voisi lähteä.

Yhteistyössä