The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :kiss:

Olipas eileen mukava päivä ja ilta. Ja kerkesinpäs kotiinkin takasin ennenku pirunpelto alko.
Tänään olis sitten luvassa täydellinen hiljaisuus,kun pikku-ukkokin haetaan lomaileen pariksi päiväksi. Josko sitä sitten laittais ittensä viimmosen päälle ja nauttis olostansa :p
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sangria
Mähän en ole ikinä sairastanut vesirokkoa, ainakaan mitää siihen viittaavia oireita ei ole koskaan mulla ollut. Otin itelleni sen rokotteen sitten varmuuden vuoksi ja samalla rokotutin lapset myös.

Ruutis, toivotaan että teillä menis helpolla tuo rokko :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28125030:
Huomenta :kiss:

Olipas eileen mukava päivä ja ilta. Ja kerkesinpäs kotiinkin takasin ennenku pirunpelto alko.
Tänään olis sitten luvassa täydellinen hiljaisuus,kun pikku-ukkokin haetaan lomaileen pariksi päiväksi. Josko sitä sitten laittais ittensä viimmosen päälle ja nauttis olostansa :p
nauti hiljaisuudesta ja yksin olemisesta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28125078:
nyt tais mtk:lta mennä ohi ja lujaa :D

Mulla on uusia vaatteita mitä en oo vielä edes kerinny käyttää ollenkaan joten tänään vois sit kokeilla yhdistellä niitä ja laittaa saappaat jalkaan ---> liikenteeseen ihan yksin :p
jaa, mä vaan aattelin että sulle on tulossa herraseuraan kun meinaat tälläytyä

eikös veitsen putoaminen ennusta miesvieraita?
 
jaa, mä vaan aattelin että sulle on tulossa herraseuraan kun meinaat tälläytyä

eikös veitsen putoaminen ennusta miesvieraita?
Aaaa! :D

Tiedä vaikka sit jossain vaiheessa tulisikin :xmas:
Mä tällään itteäni aina välillä,jos on semmonen hyvä fiilis. Ja tänään on just sellanen päivä :D

Kohta suihkuun+vahaus ja sit koluamaan kaappeja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28125112:
Aaaa! :D

Tiedä vaikka sit jossain vaiheessa tulisikin :xmas:
Mä tällään itteäni aina välillä,jos on semmonen hyvä fiilis. Ja tänään on just sellanen päivä :D

Kohta suihkuun+vahaus ja sit koluamaan kaappeja :D
:p

täällä olis taas kuivaaja paikalla :attn:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä