The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
huomenta täältä sairastuvalta

eskarille jytkähti vesirokko :'(
Ilkee tauti :/ Paranemisia. Onneks tuli nyt talvella, ettei sitte kesällä ku aurinko porottaa kuumasti. Me haettii muksuille apteekista sellasta vesirokkovaahtoa, viilensi hyvin, eikä kirvellyt, niinkuin se mentholsprii.. :hug:

nuo lahjojen mietinnät on aina mullekin vaikeita
Mein äiti ei ikinä haluu mitään, mut silti tulee sellanen olo, että pettyy jos ei vie mitään. :/ Sit mein äidin miehelläki on synttärit, joka on pojille "Vaari" ja mun mummillakin on vielä samaan syssyyn, hälle ei olla ostettu kyllä enää mitään, ku suuttuu jos menee ostaan jotain... Käyn sitte auttelemassa välillä siivoomisessa tai muuta tollasta, kun mulla on vapaata :)

Hankalaa, ehkä käyn alkosta kipasee jonkun pullon ja tuhotaan se sitte kaikki yhdessä lauantai-illalla :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
huomenta täältä sairastuvalta

eskarille jytkähti vesirokko :'(
:hug: Paranemisia!
Toivotaan että pääsis suht helpolla..ite muistan vieläkin kun vesirokko oli, olin jo jotain 12v. ennen ku sen sairastin..samaan aikaan oli viel solisluu murtunut, yritä siinä sitten raaviskella, vaikkei niitä tietty sais ees raapia. Äiti auttoi laittaa jotain rasvaa onneks.
 
Meillä oli molemmat lapset reilu vuosi sitten vesirokossa, eikä voi helposta puhua kummankaan kohdalla. Vanhemmalla pojalla oli pelkästään yläselän aluella se 50 rakkulaa, nuorempi pääs vähän helpommalla, mutta ihan pilkullinen hänkin oli. Mutta jälkitaudit yms. on yleensä helpompia nuoremmilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28124890:
Aijaa.com - 11849995

Aijaa.com - 11849996

Hetken pari kuvaa mein vesirokkosesta nupusta...
pah, myöhästyin

samana päivänä kun kuopus syntyi, esikolla alkoi vesirokko

kahdella kolmesta tuo ollut
kuopuksesta en oikein tiedä, päikyssä oli pari vuotta sitten vesirokkoa ja tuli muutamia näppyjä jotka kesti ja kesti joten olivat luultavasti molluskoita
niitä ei edes kutittanut eikä olleet vesikellomaisia
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä