• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
lasten elämä se tässä tilanteessa eniten muuttuisi : /

toki omakin kun ei olisi sitä toista aikuista vierellä kenen kanssa jutella "aikuisten juttuja"

mutta onneksi olisi ihanat työkaverit ja ystävät mutta ei hekään aina paikalla ole
 
Viimeksi muokattu:
Huuh, kylläpä täällä olikin vakava ja syvällinen meininki! Minä kun yritin tulla hakemaan kevennystä opintoressiin :ashamed:


Mitä sitten päätättekin niin :hug:

Varmaan parisuhteessa niinkuin muussakin elämässä yks vaikein on ne ajat kun ei tiedä onko yrittänyt tarpeeksi vai alkaako mennä jo tuskaisen toistamisen puolelle. Ainakin minusta se balanssi näiden kahden välillä on tärkeää että voi omassa mielessä saavuttaa rauhan ja jatkaa valitsemallaan tiellä.
 
Nyt kun erosta puhutaan ja raha-asioita puidaan niin voin sanoa ihan suoraan, että minä suurimmaksi osaksi maksoin meidän elämisen sen 18 vuotta, mitä oltiin yhdessä. Kun lapset olivat pieniä, oli toki luonnollista, että minä työssäkäyvänä maksoin käytännössä kaiken, mutta sitten eteenpäin, eipä olisi vaimolla ollut varaa ostaa ja ylläpitää kolmea hevosta ja sitä rataa... Ei ole minullakaan enää, mutta että en tiedä, roikuttiinko minussa jonkun aikaa eurojen takia.
 
Huuh, kylläpä täällä olikin vakava ja syvällinen meininki! Minä kun yritin tulla hakemaan kevennystä opintoressiin :ashamed:


Mitä sitten päätättekin niin :hug:

Varmaan parisuhteessa niinkuin muussakin elämässä yks vaikein on ne ajat kun ei tiedä onko yrittänyt tarpeeksi vai alkaako mennä jo tuskaisen toistamisen puolelle. Ainakin minusta se balanssi näiden kahden välillä on tärkeää että voi omassa mielessä saavuttaa rauhan ja jatkaa valitsemallaan tiellä.
joskus harvoin näinkin :D

hyviä sanoja :flower:

kevennystä... vaikka tässä


mythago lukemassa

tuo siis kuvaa kirjaa :)

nukkuunkin pitäis varmaan lähteä...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Hyvät yöt kaikille+extra iso hali Sangrialle vielä.
Nyt on pakko painuu pehkuun.
 
Nyt kun erosta puhutaan ja raha-asioita puidaan niin voin sanoa ihan suoraan, että minä suurimmaksi osaksi maksoin meidän elämisen sen 18 vuotta, mitä oltiin yhdessä. Kun lapset olivat pieniä, oli toki luonnollista, että minä työssäkäyvänä maksoin käytännössä kaiken, mutta sitten eteenpäin, eipä olisi vaimolla ollut varaa ostaa ja ylläpitää kolmea hevosta ja sitä rataa... Ei ole minullakaan enää, mutta että en tiedä, roikuttiinko minussa jonkun aikaa eurojen takia.
: /

täällä maksettu melko tasaisesti yhdessä kaikki
minä kuitenkin aina "törsännyt" lapsiin enemmän
ei ole kuitenkaan onneksi yhteisiä lainoja tai omistusasuntoa niin helpottaisi jonkin verran kun ei tarvisi niitä miettiä
 
: /

täällä maksettu melko tasaisesti yhdessä kaikki
minä kuitenkin aina "törsännyt" lapsiin enemmän
ei ole kuitenkaan onneksi yhteisiä lainoja tai omistusasuntoa niin helpottaisi jonkin verran kun ei tarvisi niitä miettiä
Kyllähän täälläkin peruseläminen maksettiin periaatteessa omien resurssejen mukaan, mutta kun toinen tienasi vuodessa reilut 20000 e ja toinen viisi kertaa enemmän, niin ei se loppujen lopuksi ihan tasaista ollut.
 
IhanaValo
Huomenta!

Ja halit teille vaikeitten asioitten kans painiville :hug:

Vaikka itelläkin meinaa välillä palaa pinna niin mie luotan (ehkä vähän tyhmänä) vielä siihen että mies joskus tajuaa..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Mies on lähös lääkäriin ja mie pääsisin keskustaan kyydillä..mietin vaan et menenkö vai en. Toisaalta siel vois katella kaikkee mut toisaalta ei miul oo mitään pakkohankintoja nyt mielessä. Ja ihan huvikseen en oikeen osaa kierrellä kauppoja..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä