• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaapi iltaa! Menossa ollut taas tämän päivän ja huomenna jatkuu... Ensin jälkikasvun kuskausta huomenna aamusta, sitten mummolaan lounaalle ja illalla kaverin kanssa suikastaan taas meikäläisen mökille... Tai no, teknisesti se on isän mökki, kun sen nimissä aina ollut, jos multa menee kaikki, niin edes se säästyy. ;)
Mutta joka tapauksessa, on tää lomailu kiireistä.

Mitäs muille?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Iltaapi iltaa! Menossa ollut taas tämän päivän ja huomenna jatkuu... Ensin jälkikasvun kuskausta huomenna aamusta, sitten mummolaan lounaalle ja illalla kaverin kanssa suikastaan taas meikäläisen mökille... Tai no, teknisesti se on isän mökki, kun sen nimissä aina ollut, jos multa menee kaikki, niin edes se säästyy. ;)
Mutta joka tapauksessa, on tää lomailu kiireistä.

Mitäs muille?
same old, same old

ens viikolla ois talviloma
 
Aries 78
Aries asuu mun muistin mukaan Oulun läänissä
Oulun lääni loppuu tuohon parinkymmenen kilsan päähän, tosiaan nyt on tällä alueell aja sittne on viimeisenä Lapin vuoro. Minun nuoruudessa oli kaikilla koululaisilla hiihtoloma samaan aikaan, se sitten ruuhkautti hiihtokeskukset ja täytti paikat niin ettei sinne kaikki halukkaat mahtuneet. Muuttivat sitten -90 luvun lopussa nuo hiihtolomat 4-osioon joka oli hyvinkin järkevä päätös.
 
Iltaapi iltaa! Menossa ollut taas tämän päivän ja huomenna jatkuu... Ensin jälkikasvun kuskausta huomenna aamusta, sitten mummolaan lounaalle ja illalla kaverin kanssa suikastaan taas meikäläisen mökille... Tai no, teknisesti se on isän mökki, kun sen nimissä aina ollut, jos multa menee kaikki, niin edes se säästyy. ;)
Mutta joka tapauksessa, on tää lomailu kiireistä.

Mitäs muille?
ei mitään äkkinäistä, loma puolessa välissä jo :(
voisi lomailla vaikka kuukauden :D
 
Oulun lääni loppuu tuohon parinkymmenen kilsan päähän, tosiaan nyt on tällä alueell aja sittne on viimeisenä Lapin vuoro. Minun nuoruudessa oli kaikilla koululaisilla hiihtoloma samaan aikaan, se sitten ruuhkautti hiihtokeskukset ja täytti paikat niin ettei sinne kaikki halukkaat mahtuneet. Muuttivat sitten -90 luvun lopussa nuo hiihtolomat 4-osioon joka oli hyvinkin järkevä päätös.
Mä oon sua vanhempi muistaakseni muutaman vuoden ja mulla on kans semmonen käry nuoruus-/lapsuusvuosilta, että tupaten täynnä oli kaikki paikat, mutta siitä ei ole muistikuvaa, oliko sillon kaikilla samaan aikaan.
Mutta oletettavasti näin oli...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Oulun lääni loppuu tuohon parinkymmenen kilsan päähän, tosiaan nyt on tällä alueell aja sittne on viimeisenä Lapin vuoro. Minun nuoruudessa oli kaikilla koululaisilla hiihtoloma samaan aikaan, se sitten ruuhkautti hiihtokeskukset ja täytti paikat niin ettei sinne kaikki halukkaat mahtuneet. Muuttivat sitten -90 luvun lopussa nuo hiihtolomat 4-osioon joka oli hyvinkin järkevä päätös.
eiks ne ole 3 osassa ja muistelen että näin oli jo 80-luvulla
 
Tääl tulis miinuksia rutkasti enemmän..silti se tuntuu vaikealta, vaikka eihän eroaminen koskaan helppoa ole. Uskoisin kuitenkin että paljon onnelisempi olisin ilman tuota miestä, kunhan saisin elämän asettumaan eron jälkeen.
juu, harvemmin eroaminen varmaan helppoa on
viimeinen lauseesi sopii tännekin
tiedä sitten mikä pidättelee

kai se tulevaisuus jotenkin pelottaakin jos "yksin" olisi ja arkea pyörittäisi

mutta nyt mä poistun suihkuun :)
palailen taas :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä