• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
olettekos muuten seuranneet satuhäitä?
mä en pahemmin ole mutta maanantaina tulleen jakson katsoin areenasta kun siinä oli sama pappi joka oli isän ja äidin hautajaisissa

ja silloin joskus kun katson satuhäitä, tulee aina tippa silmään siinä kohtaa kun pareja vihitään
se on varmaan se musiikki mikä tuon aiheuttaa :D
 
olettekos muuten seuranneet satuhäitä?
mä en pahemmin ole mutta maanantaina tulleen jakson katsoin areenasta kun siinä oli sama pappi joka oli isän ja äidin hautajaisissa

ja silloin joskus kun katson satuhäitä, tulee aina tippa silmään siinä kohtaa kun pareja vihitään
se on varmaan se musiikki mikä tuon aiheuttaa :D
no eipä ole tullut katsottua

ei muutenkaan toi reality-tv nappaa
 
Aries 78
G.I. Joe, eiks se ole ameriikalainen perusjamppa silloin kun ei haluta ketään sormella osoittaa

G.I. Joe - Wikipedia, the free encyclopedia
Mulla oli noita figuureita junnuna kun He-manit muuttui lällyiksi kun niillä ei ollut konekivääreitä eikä laskuvarjoja. Tuo laskuvarjohepun osto saattoi olla huono idea kun joutui kiikkukaan läheisen kerrostalon autokatoksen päälle heittelemään sitä ukkoa, sanomistahan siittä tuli kun poliisit sen touhun huomas :D
 
Aries 78
Suomalaiskansallinen biathlon: yojuoksu ja syrjahyppy, kunnes ponnistava jalka pettaa... sitten siirrytaan seivashypysta aisankannatukseen.
Tosimiehen rodeo on sitten ihan oma lajinsa..

Niille jotka ei sitä tiedä niin valaistakoon hieman. Menet selällesi makaamaan ja nainen istuu "satulaan". Siinä hetken ratsasteltua sanot että siskollas oli muuten tiukempi kun sinulla! Se aika mitä nainen pysyy satulassa lasketaan..
 
Lady Gardenea
Tosimiehen rodeo on sitten ihan oma lajinsa..

Niille jotka ei sitä tiedä niin valaistakoon hieman. Menet selällesi makaamaan ja nainen istuu "satulaan". Siinä hetken ratsasteltua sanot että siskollas oli muuten tiukempi kun sinulla! Se aika mitä nainen pysyy satulassa lasketaan..
Tuossa tilanteessa miehen muna on vaarassa rikkoontua ja tulla kuristetuksi.. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä