Kuinka usein syöt suklaata/karkkia? Millaisia määriä? :)

  • Viestiketjun aloittaja uteliaana
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei ole paljon,ainakaan mun mittakaavassa.
Mä syön joka ilta karkkia tai suklaata tai jos ei muuten,niin ainakin jotain vanukasta.
En pysty olla ilmankaa,mutta siihen on kyllä syy..oon tottunut polttamaan iltaisin kannabista,vähintään jointin,toisinaan pari,jopa kolme.
Mutta nyt kun painoa on taas kertynyt,niin oon vähän ajatellut,että lopetan tai edes vähennän tuota pilven polttoa,painon takia pakko. :/
 
.....
Joka viikko syön karkkia, yleensä viikonloppuisin. Esim. viime viikonloppuna meni puolen kilon rasia parissa päivässä, normaalisti en ihan noin paljoa kuitenkaan syö. Suklaata syön harvemmin, lähinnä joulun aikaan.
 
sweetisthebest
No riippuu... Kerran viikossa jos oon kotona :) mutta jos olen joillakin leirillä ni sitt tulee syötyy karkkua tai leivonnaisia noin joka päivä! Mutta sitten kunolen normisti kavereilla en syl mutta jos on jotkut kaveribileet esim. Järjestetään kerran kahessa kuukaudessa ni tulee sillon syötyä :D ainiu ja jos käyn kamujen kanssa kapessa ni tulee ostettuu roskaruokaa ja karkkii ???????? mut sillinsillon ku meillä käy joku kamu ni ostan sillon kanssa mut ku meillä käy ehkä kerran kuussa joku ku meenaina ite niitte kaverien tykö joo mutt nii emmäätiä en kauheesti oo kamujen kanssa kerran vikkosa tai kaksi mut yleensä joo tulee syötyä kerranviikossa.. Koska jos oon kamujen???? kanssa en haluu ett meilläkää menee herkutteluks ku yksinkin jo saa tysissään syyä ???? ???? ???? ???? ???? ainniii unohin muuten jos käyn elokuvis ni ostsn aina karkkii ???????? hahahha!! Paljon!! Mut käyn elokuvis kerran kuussanykyään x) elokuvat on parhaita viimeks kävin kattoo hobitin.. Syön aika paljon karkkii pitäis opetella pois siitä tavasts mut liikun aina väillä ei oo harrastusta kyl.. Vois alottaa
 
"Suklaahiiri"
En syö nykyään enää lainkaan karkkia, mutta keksejä! Melkein päivittäin :( Kiloja ei ole kertynyt kun imetän, mutta oishan ne raskauskilotkin saatava joskus pois... Imetys himottaa suklaaseen.

Kauppalaskua olen huomannut pienentävän kun ostaa suklaan kekseinä (ei makeisveroa). Suosittelen, ja vähemmän lisäaineita, sama lihotus ja maku.
 
Tänään söin yhden rivin suklaata, kun lapsi oli tuonut sitä luokkaretkeltä ja sitä innoissaan tarjoili :) Mutta muuten syön suklaata tosi harvoin, en edes joka viikko. Kerrallakaan en syö sitä kuin pari palaa tai konvehtia. Karkeista syön vain salmiakkia ja sitäkin harvoin, muutaman kerran vuodessa muutaman karkin. Jäätelöä syön ehkä 3-4 kertaa vuodessa. Ei hirveästi maistu herkut.
 
Jos on jotain oikein hyvää, saatan syödä reilut 100 grammaa kerrallaan. Normaalisti mulle riittää muutama pala suklaata tai noin kymmenen irtonamua. Ja nrmaalisit suklaalevy kestää viikon tai namupussi muutaman viikkoa. Mulla siis on yhä jouluksi ostamiani namuja jäljellä.
 
"hmh"
Meillä karkit kovettuu ja vanhenee ja heitetään pois. Ja suklaatkin joskus. En syö kuin muutamaa lajia mistä tykkään, enkä niitäkään kovin usein.

Tuplanugaatta ehkä noin kerran kuukaudessa yhden patukan kahvin kanssa. Pätkistä muutaman kerran vuodessa, kerralla ehkä 2 - 3 patukkaa. Jouluna jos joku on tuonut jotain hyvää konvehtia niin niitä. Pahat jää muille, ja suurin osa hyvistäkin. Ja joskus käckejä. Varmaan viimeksi kaksi vuotta sitten kun tulin Meksikosta takasin.
 
namisku
Söisin joka päivä levyn-pari, eli vaikka 500g, mutta valitetettavasti se ei käy pidemmän päälle... Joulu-tammikuussa syön ison suklaarasian lähes joka päivä ja paino nousee silloin noin 9 kiloa kuukaudessa.
 
namutäti
Ennen vedin joka pv herkkuja, vuoden alusta joskus siirryin karkkipäivään, ja se on kerran viikossa lauantaina. Molemmilla, sekä lapsella että mulla. Tähän mennessä olen ostanut ison säkin irtsareita, ja niitä kaikkia en ole pystynyt vetämään kun on en ole enää sellanen sokerisyöppö kuin olin, eli raja tulee noppeemmin vastaan. Mutta lauantaisin saan syödä karkkia ja muuta hyvää niin paljon kuin haluan, näin jaksan olla arkipäivät kurissa ja nuhteessa.
 

Yhteistyössä