Noooo kertokaas tästäkin mitä painoa on! (jos kuvasta saa selvää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Metis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28114866]IHANAT!?!?!? Mieti toi läskikasa selälleen alasti. En koskis metrisellä tikulla.[/QUOTE]

:laugh:

(mä mietin juuri ja tossa oli tulos.. kamala sentään epämuodostunut löllö paska ja ukkokin joutuu oikeen läskien välistä pläräämään oikean läven ettei mee läskien väliin.. )

:saint:

[QUOTE="vieras";28114866]IHANAT!?!?!? Mieti toi läskikasa selälleen alasti. En koskis metrisellä tikulla.[/QUOTE]

Laita oma kuvas esille ja paljasta meille ylivertaisuutesi joka oikeuttaa toisten haukkumiseen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: päätön

....Ja sun viestistä oikee huokuu kateus.
Joo,sorry kun nyt vedin tän "kateuskortin"mutta oikeesti..Lue vaikka itse koko ketju läpi ja sitten huolella ja tunteella tää sun viesti,niin huomaat sen katkeeruuden/vihan itsekkin.
Mutta eipä silti,ei tää sun vastaus ketään ärsytä tai loukkaa,vaan päinvastoin,lähinnä säälittää tai naurattaa.
Ja ap;lle sulla on mielettömän kaunis vartalo! :)

pakko kysyä et missä ne kilot on? tai sit mä oon sokee. itse painan 68 ja oon 168pitkä ja olisin veikannut jotain samaa sullekin. ehkä sit noi tissit painaa vain niin paljon.

Yhteistyössä