Noooo kertokaas tästäkin mitä painoa on! (jos kuvasta saa selvää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Metis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28114967]....Ja sun viestistä oikee huokuu kateus.
Joo,sorry kun nyt vedin tän "kateuskortin"mutta oikeesti..Lue vaikka itse koko ketju läpi ja sitten huolella ja tunteella tää sun viesti,niin huomaat sen katkeeruuden/vihan itsekkin.
Mutta eipä silti,ei tää sun vastaus ketään ärsytä tai loukkaa,vaan päinvastoin,lähinnä säälittää tai naurattaa.
Ja ap;lle sulla on mielettömän kaunis vartalo! :)[/QUOTE]

Olen mies, että se siitä kateudesta.

[QUOTE="vieras";28115090]Olen mies, että se siitä kateudesta.[/QUOTE]

Ei,sinä et oikeasti ole mies.
Mutta toisaalta ymmärrän kyllä,että kutsut itseäsi mieheksi,koska et ole tippaakaan naisellinen,mutta siitäkin huolimatta olet nainen.
Ylipainoinen,vihainen,katkera NAINEN.

[QUOTE="vieras";28115086]Kerroin mielipiteeni ihan vapaaehtoisesti nettiin laitetusta kuvasta. Miten oma ulkonäköni siihen liittyy?[/QUOTE]

No kyllähän sun täytyy olla vähintään missi tai huippumalli, kun sulla on varaa arvostella ja haukkua ap.ta.

[QUOTE="nounou";28115219]Ei,sinä et oikeasti ole mies.
Mutta toisaalta ymmärrän kyllä,että kutsut itseäsi mieheksi,koska et ole tippaakaan naisellinen,mutta siitäkin huolimatta olet nainen.
Ylipainoinen,vihainen,katkera NAINEN.[/QUOTE]

Ihannoisinko hoikkuutta, jos olisin tuollainen?

Minusta sulla on tosi nätti kroppa! Mä oon saman mittanen ja painan 7kg vähemmän, mutta on mulla (ainakin näin omin silmin) isompi maha. Sullahan on ihan kiinteä maha, pienehkö peppu ja no juu, pakko sanoa, helkutin isot tissit! XD

Ei mutta isorintainen näyttää helposti "tukevalta", tai sitten vaan mä aattelen niin. Mun kuppikoko on 80DD ja mieluusti antaisin puolet hyväntekeväisyyteen. :D

Ennenkaikkea sulla on hyvin sopusuhtainen kroppa. Vaihdetaanko? Vaikka kuukaudeksi? Viikkokin käy... :/

Yhteistyössä