The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aamuja :)

Olittepa taas juorunneet, ku olin ollu pois. Kauhee kahlaaminen 15 sivua läpi..

Se olis kauppareissu eessä, kunhan oon vieny noi pojat hoitoon. En edes tiedä pitäskö viedä ne 9 vai 10, mut vien 10. Soittakoot sieltä sitte jos olis pitäny viedä 9 :D Hyvin tää tiedon kulku toimii taas. Unohdin eilen kysyä, eikä ukollekaan oltu mitään sanottu, joten oletan sitten, että mennään vanhojen sopimusten mukaan eli 10....
 
IhanaValo
Taas uus yritys keventää ruokavaliotaan lähti käyntiin, ja jos sais vielä liikuntaa ees jotain alotettua niin ois kiva..se vaan kun on niin laiska ja ahne, kattoo miten käy.:ashamed: Mut pakko ois saada persettään pienemmäks, ei tästä tuu mittään kun paino vaan nousee koko ajan, pikkuhiljaa mut varmasti :( Ikinä en oo mikään laiheliini ollu mut on vaan täs viimesen 10 vuoden aikana tullu parikyt kiloa ainakin. Ellei vähän päällekin sen.
 
kahvikirahvi
Taas uus yritys keventää ruokavaliotaan lähti käyntiin, ja jos sais vielä liikuntaa ees jotain alotettua niin ois kiva..se vaan kun on niin laiska ja ahne, kattoo miten käy.:ashamed: Mut pakko ois saada persettään pienemmäks, ei tästä tuu mittään kun paino vaan nousee koko ajan, pikkuhiljaa mut varmasti :( Ikinä en oo mikään laiheliini ollu mut on vaan täs viimesen 10 vuoden aikana tullu parikyt kiloa ainakin. Ellei vähän päällekin sen.
Mäki haluaisin alottaa jonkun harrastuksen, mutta en keksi mitä. Jousiammunta olis huippua, mutta se melko kaukana liikunnasta :D Joku taistelu/itsepuolustuslaji olis kans jees, mutta en tiedä mikä kun niitä on niin monta erilaista.
 
Mäki haluaisin alottaa jonkun harrastuksen, mutta en keksi mitä. Jousiammunta olis huippua, mutta se melko kaukana liikunnasta :D Joku taistelu/itsepuolustuslaji olis kans jees, mutta en tiedä mikä kun niitä on niin monta erilaista.
Sun tarvii kattoo mitä itsepuolustuslajeja siinä teidän lähellä on ja päättää niistä joku mihin meet :)
 
HUOMIO

Onko kenelläkään vieläkään mielipidettä ketjutapaamisesta Treella 24.5? Sanokaa ny kaikki juuta tai jaata.
Mä en pysty sanoo juuta enkä jaata, ennenku ollaan toukokuussa, kun en tiiä mun töistä yhtään. Jos mulle osuu iltavuoro niin en ainakaan pääse ja jos mulle osuu aamuvuoro, niin en välttämättä pääse sittenkään. Riippu vähän.. Mut mä en ainakaan lupaa mitään, kun on perjantaipäivä....
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28114050:
Mä en pysty sanoo juuta enkä jaata, ennenku ollaan toukokuussa, kun en tiiä mun töistä yhtään. Jos mulle osuu iltavuoro niin en ainakaan pääse ja jos mulle osuu aamuvuoro, niin en välttämättä pääse sittenkään. Riippu vähän.. Mut mä en ainakaan lupaa mitään, kun on perjantaipäivä....
*köh köh* I can't work, I'm sick.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Kyllä pitää olla huono kunto..pari zumbabiisiä kokeilin niin että oikeesti yritin pysyä mukana ja tuli jo kuuma :ashamed:

Ketjutapaamisesta, minuu ei tarvi laskea mukaan. Teijän pitää räpsiä paljon kuvia sit ja laittaa ne esille. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä