• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan tuli sellanen olo että näitä töitä voi jatkaa huomennakin:mad:

Mää lähären hiihtämään:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28113920:
Ainiin, mä päätin eilen, että soitan lääkäriltä Champix-reseptin ja lopetan tupakanpolton. :) Nii ja sitte pistän joka kuukausi sen summan sivuun, joka mulla meni tupakkaan rahaa...
eikös nuo voi aiheuttaa joillain unettomuutta?
jollain niin kävi mutta en muista oliko just tuo "lääke" vai joku muu
 
eikös nuo voi aiheuttaa joillain unettomuutta?
jollain niin kävi mutta en muista oliko just tuo "lääke" vai joku muu
Noiden lääkkeiden haittavaikutuslista on erittäinkin pitkä, juurikin siitä syystä, kun kyseessä on lääke, joka vaikuttaa aivotoimintaan. Kaikille ne ei sovi, mutta paljon enemmän tiedän ihmisiä, jotka ovat tuon avulla lopettaneet ja joille tuo sopii. Mä tiedostan sen, että mun pää ei riitä siihen, että lopettaisin tosta noin vaan, kuitenkin haluan lopettaa, niin aattelin nyt sitten yrittää noiden avulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28115010:
Noiden lääkkeiden haittavaikutuslista on erittäinkin pitkä, juurikin siitä syystä, kun kyseessä on lääke, joka vaikuttaa aivotoimintaan. Kaikille ne ei sovi, mutta paljon enemmän tiedän ihmisiä, jotka ovat tuon avulla lopettaneet ja joille tuo sopii. Mä tiedostan sen, että mun pää ei riitä siihen, että lopettaisin tosta noin vaan, kuitenkin haluan lopettaa, niin aattelin nyt sitten yrittää noiden avulla.
tietysti kaikissa on haittavaikutuksia :)
ja moni tosiaan on päässyt tupakasta eroon noiden avulla mutta jotkut ovat joutuneet ottamaan jotain nukahtamislääkettäkin

voin laittaa kohta kuvat tähän...
ne mitään ihmeellisiä ole
 
ja sellanen pikkukyssäri tuosta aijaasta että pitääkö se kuva poistaa sieltä että lähtee täältäkin?
senhän joutuu aina lataan sinne uudestaan jos tänne uudestaan laittais?
ei ole tullut pahemmin käytettyä :ashamed:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä