T
TYötönNUori
Vieras
Olen siis yksin asuva, työtön 20-vuotias nuori. Poikaystävä on, mutta emme asu yhdessä. Lapsiakaan ei ole. Hain maaliskuulle toimeentulo tukea, ja yllätyin suuresti, kun tänään sain puhelun sosiaalitoimistosta. Haluavat tulla kotikäynnille, ennenkuin tekevät päätöksen. Keskiviikkona ovat nyt sitten tulossa, ja käsittääkseni kaksi virkailijaa sieltä tulee.
Ikinä ennen ei ole mitään tällaista ollut, ja kun olen kysynyt ystäviltä ja muulta lähipiiriltä, niin hekin ovat kuulleet kotikäynneistä vain sellaisissa tapauksissa kun asiaan liittyy jotenkin lapsia.
Minulla ei ole mitään salattavaa, saavat kyllä tulla käymään, mutta lähinnä ihmettelen vain, että miksi ovat halukkaita tulemaan kotikäynnille?
Ikinä ennen ei ole mitään tällaista ollut, ja kun olen kysynyt ystäviltä ja muulta lähipiiriltä, niin hekin ovat kuulleet kotikäynneistä vain sellaisissa tapauksissa kun asiaan liittyy jotenkin lapsia.
Minulla ei ole mitään salattavaa, saavat kyllä tulla käymään, mutta lähinnä ihmettelen vain, että miksi ovat halukkaita tulemaan kotikäynnille?