Pakko jakaa kanssanne tämän saviruukun kuva (huom. ei tosikoille!!!) ;-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuzieQ.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja plääp;28111507:
Ehkä olen sitten liian tosikko ja estoinenkin..
Et ole. Huumorintajuja on erilaisia. Joitakin naurattaa navanalusjutut ja kakkahuumori, joitakin taas ei. Minua on aina naurattanut, joskus voisi vähemmänkin naurattaa...:D

Tässä aapeen uniikki(toivottavasti)ruukkuun sopiva kaktus
lol-laugh-smiley.gif

images

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
[QUOTE="vieras";28111520]Mutta eikös ollu kiva kukka? Saattas muuten pikkusen kirpasta, ku tommonen kärsäkäs tökätään toosaan. :)[/QUOTE]

Onkohan nuo piikit semmosia silkkisiä vai ihan vain piikkejä? Miettikää siskot, ku tuolla kutittelee... Oisko hortonomia paikalla? Testaajamamma haluaa uusia puutarhaa!

:laugh:

[QUOTE="vieras";28111532]Onkohan nuo piikit semmosia silkkisiä vai ihan vain piikkejä? Miettikää siskot, ku tuolla kutittelee... Oisko hortonomia paikalla? Testaajamamma haluaa uusia puutarhaa!

:laugh:[/QUOTE]
Minä toissakesänä laitoin tuota parvekkeelle, kun sillä oli niin kaunis nimikin.
Kyllä otti päähän, kun se rupes kukkimaan :(

Ei tarvinne enää ihmetellä, miksi anoppi viihtyi harrastuspiirissään :D

Toisinaan erinäiset akkain kokoontumiset on mitä hulvattomampia hetkiä elämässä :D

Muoks. oli anoppi tai ei, aivan se ja hailee, ruukun tekijää nyt kuitenkin tarkoitan.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28111631]OMG mikä kulliruukku ! Tolla pitäisi olla parina pilluruukku, laittaisi ne portille ja katselisi ohikulkijoitten ilmeitä. Siinä sitä päivät menisi rattoisasti.[/QUOTE]

Jep. Tuo ois porrasta ylempänä kattomassa kaveriaan, joka soittas suutaan tolle toiveikkaasti.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Netissä sanotaan tekijän olevan m. keraamikko. Eli voi olla että näitä on enemmänkin, jossain Tampereen suunnalla, veikkailen. :D

Näyttää tekevän myös huisin hauskoja hattuja. =)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28111520]Mutta eikös ollu kiva kukka? Saattas muuten pikkusen kirpasta, ku tommonen kärsäkäs tökätään toosaan. :)[/QUOTE]

Oletko koskaan nähnyt kissan kikkeliä? Sellainen teräväpäinen, täynnä teräviä väkäsiä. Siksi naaras vetää urosta aina korville kun tämä vetäytyy ulos. :D Tuli vaan tuosta kukasta mieleen...

Yhteistyössä