millainen mies on ulkonäöltään upea, millainen taas ainakaan ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaihteeksi mietitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Turn offeja on ainakin ylipaino, isot lihakset, sitten iso perse on kamala! Pienet kädet sekä jalat ällöttää jostain syystä...pienet kädet on ehdottomasti pahemmat! Epäsiistit vaatteet on varmaan pahinta mitä tiedän, sellainen hälläväliä pukeutuminen ei iske. Pitää olla huoliteltu.

Tykkään pitkistä miehistä ja hoikkarakenteinen pitää olla, tai sitten sellainen tavallinen vähän urheilullinen.
Paksut kulmakarvat, selkeät huulten rajat ja hymyrypyt ohuessa ihossa ovat ihanat, siis sellaiset tietynlaiset, silmäkulmissa myös iloiset rypyt on ihanat. Hiuksista kaikki vaaleasta tummanruskeaan, mutta en erityisesti tykkää ihan överiblondeista tai pikumustista hiuksista. Punaiset hiukset miehellä ei ole mun mieleen myöskään. Silmien värinä kaikki muu paitsi ihan vaaleat sävyt, esim jäänsiniset on hirvittävät. Saan aina sellaisen mielikuvan, että miehen mielenterveydessä on jotain vikaa. :D

Kulmien muoto on myös yksi juttu, ei saa olla sellasen surullisen näköinen bambi-ilme, mieluummin sellainen vahva/tavallinen ilme.

En myöskään tykkää kauheasti (yleensä)mistää rastoista, viiksistä, pitkästä tukasta, parroista, kaljupäistä, siilitukista tai rintakarvoista. Jykevä leuka ei ole kiva.

Osa noista mistä en pidä, on kuitenkin vähän häilyviä koska olen kyllä tavannut tosi puoleensavetäviä miehiä, joista kuitenkin löytyy noita piirteitä. Eli aika mustavalkoinen yleiskatsaus mun mieltymyksiin.

Ai niin joo, isot perseet on k a m a l i a! Lätkänpelaajien kropat yleensäkin on iuh, ja niiden ulkonäkö noin muutenkin. :D

Kaljupäistä en tykkää minäkään, enkä tatuoinneista. Jotenkin säälittävä näky sellanen aikuinen mies, jonka habitus on kuin 16-vuotiaalla räkiksellä.

Kusipäisyys tekee kenestä tahansa ällöttävän, aivan sama miltä näyttää, se ulkonäkö rupeaa ärsyttämään.
Ja toisinpäin, mukavat, ihanat ihmiset näyttävät mun silmiin hyvältä, olivat minkänäköisiä tahansa.

[QUOTE="vieras";28111600]Kusipäisyys tekee kenestä tahansa ällöttävän, aivan sama miltä näyttää, se ulkonäkö rupeaa ärsyttämään.
Ja toisinpäin, mukavat, ihanat ihmiset näyttävät mun silmiin hyvältä, olivat minkänäköisiä tahansa.[/QUOTE]

No vitsi just tätä tänne kaivattiinkin...

Hus toisiin keskusteluihin. Tähän juosteeseen ei kaivata nyt mitään noin syvällisiä kommentteja. Vaan raakaa miesolentojen ruodintaa.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Ainiin...

Minä en myöskään pidä tatuoinnista, sellaisen pienen joudun nyt kuitenkin kestämään omalla miehellä. :D

Pahimmat ovat joko tribaalit tai jotkut värikkäät. Mitä enempi, sen huonompi.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28111613:
No vitsi just tätä tänne kaivattiinkin...

Hus toisiin keskusteluihin. Tähän juosteeseen ei kaivata nyt mitään noin syvällisiä kommentteja. Vaan raakaa miesolentojen ruodintaa.

Jep, mä en ainakaan tuu palstalle syvällistelemään, henkevöin tuolla ulkomaailmassa tarpeeksi.
Iltaisin tässä sohvalla haluu hömppää. :D

Minkä kohdan niin luit? :D

tiiru tarkoitti varmaan "silmäkulmat alhaalla" kohtaa :)

Musta myös sellaiset silmät ihanat. Paksut luomet ja ruskeat silmät. Sellainen ystävällinen ja huolehtiva katse muutenkin. vähän suuremmista silmistä pidän muutenkin. Ei missään nimessä mitään kissamaisuutta silmiin. kulmakarvaa pitää löytyä, mutta ei mitään liian karvaista eikä mitään yhteenmeneviä. Eikä mielellään tosi vaaleita. Samoin vaalea tukka ei yleensä sytytä.

Yksi asia mikä kääntää katseeni aina on vähän "ylikasvanut" pidempi tukka, mielellään vähintään laineilla. Ei siis mitään pitkää ja naisellista, mutta puolet korvista saa vapaasti peittyä. Lyhyempi Tukiainen mies jää aina kakkoseksi. Vaikka se pitkätukka olisikin blondi, on se katseenkääntäjä. En ymmärrä miksi miehet aina sanovat toisilleenkin, että kannattaisikohan käydä parturissa. Sliipattu, tasaisesti leikattu tukka on kamala. Tarkoitan siis, että kaikki raamit ja kulmat tasaisen teräviä. Kaikkein pahin tukka on kyllä varmaan kataisella.

Silmälasit miehellä ei sytytä, samoin selkäkarvat ja muu liika karvoitus. Parrasta en myöskään pidä vaikka:- sänki voi olla kiva. Lihaksia sopivasti, muttei liikaa. Peppu ei liian naisellinen ja iso, samoin reidet ei liian isot. Ei housuja peppuvakoon eli niin, että pepun koko muoto näkyy ja näyttää naiselta. Leveät hartiat tiwtietysti sytyttää.

ylimielinen katse on täysi turn of. Samoin kuin ED hardy. Hunksit ovat oksettavia ja suurinosa naamastakin oikeasti rumia. Olemus on tietysti tosi tärkeä ja sen tulee olla ystävällin, rento, hymyilevä, huolehtiva ja .

olen 25 vuotias nainen. Vanhempana voin olla erimieltä. Sori kirjotan puhelimella, joten virheitä löytyy.

Ei missään nimessä läskiä, muttei myöskään laiha. Mieluummin pyörrettä kuin luuta kuitenkin.

Mun mieleen on sellaiset symmetriset kasvot, ei mitään poikkeavan isoa nenää tai leukaa. Mä en pidä kauhean lihaksikkaista miehistä, mutta pituutta saa olla ja leveät hartiat. Tykkään myös parrakkaista miehistä :)

Pahinta on huono iho ja ylipaino.

Koitan koota nyt pelkästään ulkonäöllisiä vaatimuksia, kun ideanahan ilmeisesti on miettiä mahdollisimman pinnallisesti? ;)

Upea:
-175-190cm
-Lihaksikas, ei liian laiha eikä liian lihaksikas!
-Mieluiten tumma, blondit ei oikein säväytä. Siniset/vihreät silmät, tummanruskeat ok.
-Tuuhea tukka
-HYVÄT HAMPAAT!
-Matala ääni
-Vahvat käsivarret, suuret kämmenet
-Miehen täytyy olla huomattavasti suurempi kuin minun. Onneksi olen pieni ;p

Turn off:
-Laihat miehet, huono ryhti
-Liikalihavat
-"lihaksikkaat läskit", eli miehet jotka kuvittelevat olevansa hyväkroppaisia ja lihaksikkaita, mutta ovat oikeasti löllöjä ja hyllyviä
-Kimeä ääni
-Liian pitkät tai liian lyhyet miehet
-Pitkä tukka (myös puolipitkät)
-Kiiltokalju
-Huonot hampaat
-Viikset
-Seksissä puolilöysä limppimuna :X

Nykyisessä miehessäni minuun teki vaikutuksen hyvät hampaat (terveet, tasaiset, valkoiset, hieno hymy), hyvännäköinen profiili, pään muoto oli jotenkin poikamainen takaapäin, kapea lantio (farkut näytti hyvältä takapuolesta. Ja oli hyvännäköset vaatteet päällä. Just olin kauhistellu yhden toisen tyypin liian lyhyitä housuja, valkosia sukkia, likasia kenkiä ja likasia ja vinoja hampaita, ja sitten tulee täydellinen pakkaus siihen, jolla nämä asiat oli kohdallaan. Onhan siitä vikoja sittemmin löytynyt, mutta sillä hetkellä nuo paino vaa'assa.

Yhteistyössä