Olisit nähny mun ilmeen kun luin ensiksi, että silmämunat alhaalla. Mietin mielessäni miltä se näyttäisi...
Minkä kohdan niin luit?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olisit nähny mun ilmeen kun luin ensiksi, että silmämunat alhaalla. Mietin mielessäni miltä se näyttäisi...
Minkä kohdan niin luit?![]()
Ai niin joo, isot perseet on k a m a l i a! Lätkänpelaajien kropat yleensäkin on iuh, ja niiden ulkonäkö noin muutenkin.
Kaljupäistä en tykkää minäkään, enkä tatuoinneista. Jotenkin säälittävä näky sellanen aikuinen mies, jonka habitus on kuin 16-vuotiaalla räkiksellä.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28111613:No vitsi just tätä tänne kaivattiinkin...
Hus toisiin keskusteluihin. Tähän juosteeseen ei kaivata nyt mitään noin syvällisiä kommentteja. Vaan raakaa miesolentojen ruodintaa.
Lantio ja iso peppu miehellä.....
Tykkään katsella sellaisia miehiä, jollainen itse tahtoisin olla, jos olisin mies. Kiinnostus ei ole eroottista luonteeltaan, mutta Benedict Cumberbatchin esittämä Sherlock on todella lähellä sitä mitä tahtoisin olla sekä ulkoisesti, että sisäisesti.
Minkä kohdan niin luit?![]()
Joo yöks. :x Ei miehellä saa olla persettä.![]()