millainen mies on ulkonäöltään upea, millainen taas ainakaan ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaihteeksi mietitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaihteeksi mietitään

Vieras
Täällä pitkissä keskusteluissa ruoditaan sitä millainen on hyvännäköinen nainen, millainen ei, miten kurvikas, miten poikamainen, minkä pituinen, ajeltu vai ei, minkälaiset hiukset ja millainen vaatetus, käytös ja ääni...

Mitäs jos vaihteeksi listataan miesten sytyttävät ominaisuudet ja turn-offit.

Mies ainakin minusta voi siis todella olla liian kurvikas. En pidä pyöreästä mahakumpareesta, en karvoilla eikä ilman. Naismainen peppu tai reidet... mun turnoff. Kapoiset hartiat eivät jaksa kiinnsotaa. Atleettimalli sytyttää minut - harvassahan noita on, mutta onneksi itselle on sattunut yksi kappale, joka on atleettimalli vielä kuusikymppisenäkin...

Tykkään katsella sellaisia miehiä, jollainen itse tahtoisin olla, jos olisin mies. Kiinnostus ei ole eroottista luonteeltaan, mutta Benedict Cumberbatchin esittämä Sherlock on todella lähellä sitä mitä tahtoisin olla sekä ulkoisesti, että sisäisesti.

• Tykkää
Reactions: Data
Jos ihan vaan ulkonäköä ajatellaan, eikä mitään muuvistaareja missä roolihahmon käytöskin voi vaikuttaa ulkonäköön, niin hmm...

Mua miellyttää tummat miehet enemmän kuin vaaleat.
Laihat miehet ei sytytä lainkaan.
Miehellä pitää olla massaa, ihan sama onko läskiä vai lihasta:)

Näillä pääsee hyvin alkuun.

Toki miehen pitää olla myös huumorintajuinen ja varma itsestään.
pakkohan nääkin tänne oli lisätä etten vaikuttais niin pinnalliselta

Lapsenkasvoinen ei miellytä. Siis pyöreät, sileät kasvot. Muutoin en painoa tuijota, mutta pulleat sormet kauhistuttaa. Eniten miellyttää tumma, pitkä, hieman rosoinen mies.

Julkkiksista Alan Rickman on minusta hot. En osaa sanoa minkälainen mies ei sytyttäisi. Itselleni ei ole väliä onko vartalo laiha tai lihava, tai onko iso leuka vai ei leukaa. Ehkä miesmakua yleisesti kuvaisi parhaiten sana persoonallinen ja erikoinen. No jos jotain pitää mainita, että mikä ei sytytä niin ehkä se olisi selkeä harteettomuus ns. A-malli.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras";28111422]Julkkiksista Alan Rickman on minusta hot. En osaa sanoa minkälainen mies ei sytyttäisi. Itselleni ei ole väliä onko vartalo laiha tai lihava, tai onko iso leuka vai ei leukaa. Ehkä miesmakua yleisesti kuvaisi parhaiten sana persoonallinen ja erikoinen. No jos jotain pitää mainita, että mikä ei sytytä niin ehkä se olisi selkeä harteettomuus ns. A-malli.[/QUOTE]

Alan Rickmanin ÄÄNI!

Läski, musta, kiinalainen yms vastaavien näköinen , lyhyt, kaljuuntuva, keltaiset hampaat, todella karvainen, silmät lähellä toisiaan, albiino, rastapää, iso nenä ja isot korvat, finninaama tai ylipäätään muualta erittäin näppyläinen, hartiaton, rasvaiset hiukset yms. on niitä ei-houkuttelevia.

Lispetti, tällä pinnalla ei olla liian pinnallisia - tarkoitus on arvostella nimenomaan samalla lailla pinnallisesti miesten näköä kuin täällä (enimmäkseen naiset ilmeisesti) arvostellaan naistenkin näköä ja olemusta.

Itse muuten en voi sietää partaa. Tai siis, voin katsella partaa ihan sujuvasti ja joillekin parta sopiikin. Mutta kanssani parisuhteeseen pyrkivä ei voi olla partainen, koska atooppinen naamanahkani ei salli partanaamoja pussailla, vaan yrityksestäkin jo tulee punoittavaksi ja haavoille.

Itse asiassa, täytyy tunnustaa, että nykyiselläni oli parta kun tavattiin. Käytännön syistä se katosi pian...

:D

Kauhein hyi helvetti olisi paksuhuulinen, verestäväsilmäinen, kaljuuntuva mutta tukkaansa varjeleva, edestä ja takaa yhtä karvainen, huonoihoinen, löysärakenteinen (siis ei mitään kovaa lihasta missään), huonoryhtinen toimistotyöläinen. Ja lyhyempi kuin minä.

Ja sitten upein, lihaksikas, pitkä muttei liian pitkä, älykkään oloinen mutta komea (eihän ne välttämättä samassa pakkauksessa tule), ystävällinen lapsille, eläimille ja kaikille heikommille, ei mikään tosikko jörrikkä vaan sellainen rennon oloinen. Tukan tai silmien värillä ei ole mitään väliä, kunhan on jokseenkin hyvännäköinen. Luonteen pitää paistaa jotenkin siitä läpi. Yksinomaan komea mies ilman mitään sisäistä valoa kuuluu melkeinpä tuonne ylempään kategoriaan, ihan turhake.

Totta on tuokin että joskus sitä tapaa upean näköisen adoniksen jonka korvien välissä ei selvästi liiku mitään muuta kuin korkeintaan kieli.

Sitä jotenkin murehtii että menee siinä komea raamitus aivan hukkaan.

[QUOTE="vieras";28111427]Kaljut on hotteja, siihen suuret iloiset silmät ja tummat kulmat. Voi olla raameja, mutta ei liikakiloja. Siisti parta on aina tyylikäs.

Kuvasin oman ukkoni.[/QUOTE] Ukkosi on minun omani kanssa samis. =)

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28111440:
Lispetti, tällä pinnalla ei olla liian pinnallisia - tarkoitus on arvostella nimenomaan samalla lailla pinnallisesti miesten näköä kuin täällä (enimmäkseen naiset ilmeisesti) arvostellaan naistenkin näköä ja olemusta.

:D

Voi olla että siihen oli kätketty tietynlaista ironiaa.

Tykkään vähän silmäkulmat alaspäin menevistä silmistä höystettynä paksuilla ylä- ja alaluomilla, sinisillä/vihreillä/harmailla silmillä, tuuheilla tummilla ripsillä ja paksuilla tummilla kulmilla. :p

Nenän pitää olla suora ja kallon pitkulainen. Selkeä luusto, pitkä kaula, isohkot korvat mieluummin kuin pienet (en voi "sietää" pieniä korvia).
Hiusten värille aivan sama, kunhan ei mikään ihan klanipää ole. Piirteillä ja luustolla noin muuten paljon suurempi merkitys.

Kroppa laiha/hoikka/atleettinen. En tykkää yhtään jos miehellä on tippaakaan läskiä, ruminta on ehkä liian suuri rasvaprosentti ja lihaksikkuus. Siis sellaset "köntit", hyi. :x
Solakat vartalot siis vastaa mun ihannetta.

Oikeastaan eri kombinaatiot voi toimia eri ihmisillä, mutta ehdottoman epäviehättäviä piirteitä niin miehellä kuin naisella on ihan ohuet tai jopa "näkymättömät" silmäluomet, tummanruskeat silmät, leveät kasvot, leveä lyttynenä, paksut reidet jne.
Eli aasialaisille ja negrideille ominaiset piirteet ei sytytä mua yhtään.

Kapet hartiat, luisevat kädet, kimeähkö ääni ja lyhyt mies ei sytytä lainkaan. Myös kasvojen huono iho ällöttää. Ja pistävä katse ja hailakan väriset silmät.

Nykyinen mies on pitkä, tumma ja mun mielestä hyvännäköinen, jolla on ihana matala ääni. Älykäskin vielä ja hyvä isä.

Omasta mielestäni Mikko Leppilampi omana itsenään (ei missään roolissa) esim. tanssiohjelman juontajana on sellainen todella hyvän näköinen nuorimies, olisi multa saanut polvet veteläksi nuorempana - nyt taidan olla hänelle vähän yli-ikäinen, siis omasta mielestäni.

Sean Connery on joka iässään ollut polvet alta vievä...

Tykkään vähän silmäkulmat alaspäin menevistä silmistä höystettynä paksuilla ylä- ja alaluomilla, sinisillä/vihreillä/harmailla silmillä, tuuheilla tummilla ripsillä ja paksuilla tummilla kulmilla. :p

Nenän pitää olla suora ja kallon pitkulainen. Selkeä luusto, pitkä kaula, isohkot korvat mieluummin kuin pienet (en voi "sietää" pieniä korvia).
Hiusten värille aivan sama, kunhan ei mikään ihan klanipää ole. Piirteillä ja luustolla noin muuten paljon suurempi merkitys.

Kroppa laiha/hoikka/atleettinen. En tykkää yhtään jos miehellä on tippaakaan läskiä, ruminta on ehkä liian suuri rasvaprosentti ja lihaksikkuus. Siis sellaset "köntit", hyi. :x
Solakat vartalot siis vastaa mun ihannetta.

Oikeastaan eri kombinaatiot voi toimia eri ihmisillä, mutta ehdottoman epäviehättäviä piirteitä niin miehellä kuin naisella on ihan ohuet tai jopa "näkymättömät" silmäluomet, tummanruskeat silmät, leveät kasvot, leveä lyttynenä, paksut reidet jne.
Eli aasialaisille ja negrideille ominaiset piirteet ei sytytä mua yhtään.
Olisit nähny mun ilmeen kun luin ensiksi, että silmämunat alhaalla. Mietin mielessäni miltä se näyttäisi...

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä