The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pannuista ja muista kun on ollu puhetta ni mä ostin kovanaaman itelleni ja en oo ollu onnellisempi pitkään aikaan :D Ja sit meilläkään ei kukaan, SIIS KUKAAN EI KUKAAAAAN muu kuin minä, koske mun veitsiini...

Kesällä meinasin ostaa vihdoin mun macin santokuveitsen :heart:
Mul on pannu ja kattila kovanaamoja, mut kattila tosiaan vetelee viimisiään, on sitä kyllä käytettykin. :)
Nyt tarvii mennä laitteleen eväät valmiiksi ja sitte kaupan kautta töihin vie tieni :)
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
Mul on ongelma.

Mitä ihmettä mä teen?? Olis kaks varsin varteenotettavaa miestä,jotka alkaneet pommittaa viestein ja muutenkin,haluaisivat vakavempaakin.. mut ku tää jota mä tapailen aina välillä olis kans... APUA kunnon teinimeininkiä mulla taas! :O

Pitääs vissiin vaan laitella ny viestejä eteenpäin,et ollaan vain kavereita ja katotaan miten menee.

Kai mun olis parempi olla vaan sinkkuna,niin ei tarvis pähkäillä mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28109513:
Mul on ongelma.

Mitä ihmettä mä teen?? Olis kaks varsin varteenotettavaa miestä,jotka alkaneet pommittaa viestein ja muutenkin,haluaisivat vakavempaakin.. mut ku tää jota mä tapailen aina välillä olis kans... APUA kunnon teinimeininkiä mulla taas! :O

Pitääs vissiin vaan laitella ny viestejä eteenpäin,et ollaan vain kavereita ja katotaan miten menee.

Kai mun olis parempi olla vaan sinkkuna,niin ei tarvis pähkäillä mitään.
onko sulla 3 kierroksessa, jätä nyt joku muillekkin...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28109577:
... pitäis nyt vaan oikein hienovarasesti,mut siten et ne käsittää sanoa näille muille et ei..
ei me älytä mistään hienovaraisista vihjauksista, sellanen SA-INT tyylinen suora viesti saattaa hyvissä olosuhteissa ehkä mennä jakeluun
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28109513:
Mul on ongelma.

Mitä ihmettä mä teen?? Olis kaks varsin varteenotettavaa miestä,jotka alkaneet pommittaa viestein ja muutenkin,haluaisivat vakavempaakin.. mut ku tää jota mä tapailen aina välillä olis kans... APUA kunnon teinimeininkiä mulla taas! :O

Pitääs vissiin vaan laitella ny viestejä eteenpäin,et ollaan vain kavereita ja katotaan miten menee.

Kai mun olis parempi olla vaan sinkkuna,niin ei tarvis pähkäillä mitään.
Jotenki napakymppi tyyliin:xmas:
Vieläks se Kari on hengis vai tuliskohan Ruutis vaikka juontamaan. Voin pimputtaa pianoa kysymysten välissä niin tulee se Kaitsunkin osa korvattua:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28109513:
Mul on ongelma.

Mitä ihmettä mä teen?? Olis kaks varsin varteenotettavaa miestä,jotka alkaneet pommittaa viestein ja muutenkin,haluaisivat vakavempaakin.. mut ku tää jota mä tapailen aina välillä olis kans... APUA kunnon teinimeininkiä mulla taas! :O

Pitääs vissiin vaan laitella ny viestejä eteenpäin,et ollaan vain kavereita ja katotaan miten menee.

Kai mun olis parempi olla vaan sinkkuna,niin ei tarvis pähkäillä mitään.
no jopas :D

onhan se hyvä pitää pari varalla jos jonkun kanssa ei synkkaakaan :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä