The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Tuossa kun oli hiusväreistä teil puhetta, tuli mieleen se kampaajalahjakortti..mietin uskaltaisko vähän vaaleempaa sävyä kokeilla, ihan blondiksi en halua (sori kaikille blondeille) mut joku vaaleenruskea vois olla ihan kivaa vaihtelua kun yleensä miul on aika tummaks vetäny kaupankin semmonen perusruskee.
Mut se malli..ääh, millaiset nyt on in? Saa ehdottaa, mut ei mitään hirmu lyhkästä eikä semmosta tasaotsista, se ei pysy näissä hiuksis.
 
Tuossa kun oli hiusväreistä teil puhetta, tuli mieleen se kampaajalahjakortti..mietin uskaltaisko vähän vaaleempaa sävyä kokeilla, ihan blondiksi en halua (sori kaikille blondeille) mut joku vaaleenruskea vois olla ihan kivaa vaihtelua kun yleensä miul on aika tummaks vetäny kaupankin semmonen perusruskee.
Mut se malli..ääh, millaiset nyt on in? Saa ehdottaa, mut ei mitään hirmu lyhkästä eikä semmosta tasaotsista, se ei pysy näissä hiuksis.
Mä oon ainakin huono neuvomaan kenenkään hiustenleikkuuseen mitään, ku mä oon yleensä sellanen asiakas, että tee mitä tykkäät :D Nyt mulla oli viimekerralla sentään aika hyvät suunnitelmat itellä mitä haluan :) Kunnon kampaajan pitäis ite osata kertoa mikä just sulle sopis.

Mun oparas ystävä on kampaaja ja on monta kertaa sanonu sitä, että se on vihoviimesin, että joku tulee kuvan kanssa ja käskee leikata samanlaisesti hiukset. Yleensä niistä kuvista ei saa kunnolla selvää miten on leikattu ja toisekseen kaikille ei sama malli sovi, sekä hiuslaatu saattaa olla sellainen ettei siitä edes saa samanlaista.
 
Tuossa kun oli hiusväreistä teil puhetta, tuli mieleen se kampaajalahjakortti..mietin uskaltaisko vähän vaaleempaa sävyä kokeilla, ihan blondiksi en halua (sori kaikille blondeille) mut joku vaaleenruskea vois olla ihan kivaa vaihtelua kun yleensä miul on aika tummaks vetäny kaupankin semmonen perusruskee.
Mut se malli..ääh, millaiset nyt on in? Saa ehdottaa, mut ei mitään hirmu lyhkästä eikä semmosta tasaotsista, se ei pysy näissä hiuksis.
Liukuvärjäystähän ne ny vissii mainostelloo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28108830:
Mä teen kastikkeen aina teflonpinnotteiseen kattilaan. Sit ku sitä on käyttäny 5 vuotta, nii se pinnote alkaa oleen jo vähän loppu ja jauhot jämähtää kivasti kiinni sinne pohjaan, jos ei viitti kokoajan sekotella sitä..
ne teflonkattilat on ihan /ceestä

mä teen kastikkeet valurautapadassa, se on ostettu 80-luvun lopulla eikä ole osoittanut vielä mitään väsymisen oireita
 
Morjensta allesammans :wave:!

Arska lekkoaa taivaalla, räystäät rupes just nyt tippumaan ja tuossa pihassa on vissiin menossa joku tsirppujen formula- ajot, sen verta lujaa nuo suhaa tuosta menemään...mikä lie riivaamassa...

Hiihtolomaviikkoa vietellään ihan vaan turvallisesti kotimaisemissa. Ja ihan vaan pikkasen meinaa potuttaa, kun miehelle tarjoamalla tarjottiin mahdollisuutta viettää hiihtolomaa ihan samaan aikaan kuin koululainenkin mutta....äh, eihän sitä nyt millään voi silloin toki ottaa :headwall:....Joten - ihan samaa tuttua huttua näillä leveyspiireillä :)!
 
ja tuossa pihassa on vissiin menossa joku tsirppujen formula- ajot, sen verta lujaa nuo suhaa tuosta menemään...mikä lie riivaamassa...
niillä panettaa :nuspus:

... ihan vaan pikkasen meinaa potuttaa, kun miehelle tarjoamalla tarjottiin mahdollisuutta viettää hiihtolomaa ihan samaan aikaan kuin koululainenkin mutta....äh, eihän sitä nyt millään voi silloin toki ottaa :headwall:....Joten - ihan samaa tuttua huttua näillä leveyspiireillä :)!
siis täh :confused:

mulle ei tulis mieleenkään pitää talvilomaa muulloin kun lasten lomaviikolla
 
Woooow, ihan huikean mahtavaa!!! Hyvä sinä!!! :kiss: :heart:
No kiitosta kiitosta:)
Ihan oon ylpiä kovasti ittestäni, mutta jätän mää tän sähkösenkin het kohta pois, mitä lie litkuja tässä nytkin imen sisuksiini, nää sisältää kuulema laihdutus ja erektiolääkkeitä:D

Hauskoja lomia teille!

Me just palattiin arkeen. Kyllä oli mukavaa ku oli kivaa, mutta johan nuo lapsoset kavereita ikävöi. Innolla läksivät tahoilleen aamusella.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
niillä panettaa :nuspus:



siis täh :confused:

mulle ei tulis mieleenkään pitää talvilomaa muulloin kun lasten lomaviikolla
:D - näin mäkin tässä yhyttelin, että nuitakin tirppusia höpötyttää :pusnus:

Ja joo...meillä on tässä ollut sanojen vaihtamista ko. asiasta...enempi vähempi...Mies nyt sitten on vakaasti päättänyt, että roimasee kaikki lomansa kehiin sitten kesällä...että silloin on maisemissa ja "maisemissa"...kun helpommalla pääsee..tai jotain.

Ipanoiden puolesta tässä olen pitkillä hampailla, ois tuota nyt voinut kerrankin heitä ajatella ja puhtaasti - muutoinkin ollut aika rankka vuosi meneillänsä, niin...koululainen nyt ainakin kaipaisi kovastikin isä- poika- laatuaikaa, ansaitustikin, jos nämä kaksi muutakin tietysti....

Mutta - bygones vaan sille...mä nyt sitten yritän jotain tässä järkätä, jotta jäis semmonen lomanmaku suuhun. Vaikka tuntuu ainakin näin ensalkuun jo ihan tämä yhdessäoleminen ja kellottomuus kelpaavan koululaiselle oikein hyvin :)...
 
IhanaValo
Lispetille piti antaa :flower: ja :hug: Onnittelut alkaneesta savuttomuudesta! Miun mies kans lopetti tuon sähkötupakan avulla, uskon et siinä on vähemmän myrkkyjä ku normaalissa. Eikä sen tarvinnu ees kovin kauaa sitä käyttää kun jäi sekin pois.

Freezecatille :O, miehes takia..ompa jännä tosiaan ettei lasten kans pidä lomaa vaikka mahdollisuutta tarjotaan : / Eikö sit tullu ajatelleeks vai mikä syynä?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No kiitosta kiitosta:)
Ihan oon ylpiä kovasti ittestäni, mutta jätän mää tän sähkösenkin het kohta pois, mitä lie litkuja tässä nytkin imen sisuksiini, nää sisältää kuulema laihdutus ja erektiolääkkeitä:D

Hauskoja lomia teille!

Me just palattiin arkeen. Kyllä oli mukavaa ku oli kivaa, mutta johan nuo lapsoset kavereita ikävöi. Innolla läksivät tahoilleen aamusella.
No onhan tuo ihan mahtava juttu, totta ihmeessä oletkin ylpeä ittestäsi ja menet rinnukset roiheina asiasta - ja voisin kuvitella, että siitä sähköisestäkin pääsee helposti eroon, kun ylipäätänsä on sen tupakoinnin suhteen tehnyt sen lopetuspäätöksen. JA vielä erektiolääkkeitäkin :D...no ilimankos niitä sähkökessuja onkin mennyt :LOL:!

Ja kiitos, eiköhän me tässä jotain hubaa keksitä lomaviikon kunniaksi. Ilmat ovat ainakin olleet niin kohdillaan, että ihanaa kun pääsee nautiskelemaan ulkoilusta ihan kympillä. Tässä just ennen uloslähtöään kävi tämä isompi vellos mulle toivetta heittämässä, josko illemmalla käytäs luistelemassa...ja varmaan me korkataan toi jääratakin tänään eli polkastaan peltipollella hurjistelemaan ja maisemia ihailemaan järven jäälle.

Mä kyllä kans luulen niin, että loppuviikosta jo meille tupsahtelee kavereita tai sitten mennään kavereille...ihanan tärkeitä kun ovat :).
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28109041:
Höpö höpö.. On mulla valurautapatakin tuolla, mut mä tykkään enemmän tosta pinnotetusta kattilasta. Ehkä sit joskus ku musta tulee käpy, nii siirryn siihen :LOL:
no värkkää appeet siiheksi valurautapadassa kunnes saat hommattua uuden höpökattilan

jos et pidä liikaa kiirettä niin ties vaikka unehtuu kokonaan uuden ostaminen...
 
No kiitosta kiitosta:)
Ihan oon ylpiä kovasti ittestäni, mutta jätän mää tän sähkösenkin het kohta pois, mitä lie litkuja tässä nytkin imen sisuksiini, nää sisältää kuulema laihdutus ja erektiolääkkeitä:D

Hauskoja lomia teille!

Me just palattiin arkeen. Kyllä oli mukavaa ku oli kivaa, mutta johan nuo lapsoset kavereita ikävöi. Innolla läksivät tahoilleen aamusella.
Hei fantsua Lispetti! Mistä hankit sähköistupakin, mun pitäs kans jotai lopettelun harkitsemisen aloittamista pohtia :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Lispetille piti antaa :flower: ja :hug: Onnittelut alkaneesta savuttomuudesta! Miun mies kans lopetti tuon sähkötupakan avulla, uskon et siinä on vähemmän myrkkyjä ku normaalissa. Eikä sen tarvinnu ees kovin kauaa sitä käyttää kun jäi sekin pois.

Freezecatille :O, miehes takia..ompa jännä tosiaan ettei lasten kans pidä lomaa vaikka mahdollisuutta tarjotaan : / Eikö sit tullu ajatelleeks vai mikä syynä?
Mun "parempipuolisko" on valitettavan työholistinen tapaus, minkäs teet. Eikä varmaan myöskään tullut oikein edes ajateltuakaan koko asiaa, siis kunnolla perinpohjin. Ainahan tuo on noi lomansa huseerannut nuin, että vetää kaikki tuonne kesälle...Tosin toki sitten tässä välissä kyllä ehtii huokailemaan raskasta arkeaan muttamutta - valinnoistaanhan sekin raskaus kiinni on.

No, aina ei voi voittaa...vaimitensenyoli :p....
 
no värkkää appeet siiheksi valurautapadassa kunnes saat hommattua uuden höpökattilan

jos et pidä liikaa kiirettä niin ties vaikka unehtuu kokonaan uuden ostaminen...
No mutku se on liian pieni :/ ja ihan jos totta puhutaan, niin tässä on pitkälti kyse laiskuudesta ja siitä, etten pysty joka välissä vahtimaan tota herraa, että mitä se touhuu, niin helpommalla pääsee ku käytetään pinnotteellista kattilaa :)
 
kahvikirahvi
Tuli noista erektiolääkkeistä mieleen et mulla oli joskus sellanen lääkitys minkä sivuoireissa luki "saattaa aiheuttaa pitkän ja kivuliaan erektion" :LOL:

Kävi just mp.n veli tuoreen vaimon kanssa tuomassa meän lelut takasin juhlapaikalta, ja annoin niille matkaan pp.n pieniä vaatteita :) Vielä ois ikean säkillinen kampetta mistä pitäis päästä eroon :D
 
Valurautapannusta mäkin tykkään, että se olis paras...mutta toistaiseksi valuraudat on meijen keittiössä ns. kakkossijalla eli silloin on muilla ehdoton kielto keittiöön ja mieluiten vielä niin, että ipanat ois vaikka ulkonakin, kun sillä tehdään ruokaa...koska nyt nuo kaikki kolme on niin huikean innostuneita ja kiinnostuneita ruuanlaitosta ja tahtovat olla ex tempore hämmentämässä ja kääntämässä, niin varsin eivät kyllä osaa katella mikä pannuna oli...ja tässä yhä edelleenkään itellä ole näkevää silimää selkäpuolella....

Ja nyt on taas saamassa lintujen lentoratatuomion tuo meijen yksi teflonpintanen pannuntekele...tiiä sitten, mihin sitä seuraavaksi sijottaisi...??

Mutta mä häivyn tainnuttamaan tuota yhtä neiti- ihmistä...poijaat riekkuu ulkosalla...Ihanaa, nautinnollista maanantaita teille kaikille murusille :)!
 
Viimeksi muokattu:
Hei fantsua Lispetti! Mistä hankit sähköistupakin, mun pitäs kans jotai lopettelun harkitsemisen aloittamista pohtia :snotty:
Kaveri toi Tallinnasta.
Verkkokaupoista voi tilata. Mulla on tällänen ego CE4+ | aloituspakkaus | s

Mulla on toi 1100mAH akulla varustettu. On parempi ettei vaan pääse kesken loppumaan, kaksi akkua onkin hyvä, (kuuluu pakaukseen) näin on aina ladattu akku vaihtaa, kun toinen on loppu!

Nikotiinilliset nesteet voi tilata ulkoa, Suomessa niitä ei myydä.

Vähänkö olin tohkeissani kun tossa pakkauksessa oli niin paljon elektroniikkaa ja hienoja kiiltäviä osia, olo oli kun kemistillä konsanaan kun aloin viritellä nesteitä putkeen:D
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago ja Metis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä