The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
huomenta kaikille :kiss: :heart:

tai eihän täällä vielä paljon ketään ole mutta silti :kiss:
sisäinen kello herätti 7.30 :)

ihqu, toivottavasti ei ollut liian tiivis tunnelma, uni maistui kyllä hyvin =)

eipä mullakaan mitään ihmeellisiä suunnitelmia ole yksin kotona =)
tai no parissa kaupassa käyn :D

mutta missä on aurinko :headwall:
ei paistanut eilen vaikka luvattiin ja nytkin ihan pilvessä koko taivas :kieh:
 
Jo oli eilen olot, lauantai venyi aamuneljään ja heräsin kolmelta iltapäivällä vasta.
Palelee, öljy loppus ja vaikka kuinka lämmittää niin aamuyöstä jäähtyy. Tai siis mua palelee kun ei ole +25.. :)
 
kahvikirahvi
Aamua kaikille, pp.n kanssa noustiin hieman ennen ysiä sängystä, raukka nukkui tosi levottomasti viiden jälkeen ja itkeskeli kauheesti :| Hammakset taitaa kiusata. Ei illalla annettu särkylääke vaikuttanu enää aamulla, raukkariepu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28108280:
Huomenta päivää.. Lapset toimitettu kerhoon ja hoitoon, nyt vähän laskujen maksua ja sit pitäis alkaa tekeen nakkikastiketta, ja iltavuoro kutsuis sitte vähän myöhempänä...
mä vietän yksinoloa kun lapset mummulassa :) oikeata lomaa :D
laskuja kanssa makselin, hyi mitä puuhaa :D


ja metiksen kysymykseen en osaa vastata
 
kahvikirahvi
pitkät juhlat :D
hyvä päivä olis joo tulla
Ei se sentään oo koko aikaa juhlinu, anoppi vastas sen puhelimeen eilen ja se oli häitten jälkeen menny sinne sisarustensa kanssa istuskeleen aamuun asti, ja eilen oli nukkunu koko päivän.

Oikeestaan ihan kiva että se on siellä reissussa, meillä on ollu pp.n kanssa pari ihanana rauhallista aamua kun on saanu rauhassa lötkötellä ja leikkiä sängyssä ilman et kenenkään unet häiriintyy, iltakin oli mukavan rauhallinen eilen ja saa ainakin kahdenkeskeistä laatuaikaa pikkutyypin kanssa :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No tulihan se tirvastua tonttiin tossa hiihtolomalla:mad: Hyvin se kesti viikon laskea tosin, äksedenttiä ennen:D

Tossahan se sätkii mukana, pikkasen turvonneena.

Tikit otin reippaana tyttönä ihan itse pois. Ei tarttenu kesken lomaa lähtee leguriin sitä varten.:xmas:

Mitäpä sulle:) ?
 
mä vietän yksinoloa kun lapset mummulassa :) oikeata lomaa :D
laskuja kanssa makselin, hyi mitä puuhaa :D


ja metiksen kysymykseen en osaa vastata
Naatiskele nyt :)

Laskujen maksu on aina yhtä inhottavaa, tarvis varmaan tehä jokasen yhtiön kanssa suoraveloitussopimus, nii ei tarvis näpytellä niitä viitenumeroita sun muita tonne.. :)

Kait sitä ruokaa on sitte pakko mennä laittaan, kun lupasin vanhemmalle pojalle tehä nakkikastiketta, ku eilen sitä pyysi kaupassa ollessa..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
No tulihan se tirvastua tonttiin tossa hiihtolomalla:mad: Hyvin se kesti viikon laskea tosin, äksedenttiä ennen:D

Tossahan se sätkii mukana, pikkasen turvonneena.

Tikit otin reippaana tyttönä ihan itse pois. Ei tarttenu kesken lomaa lähtee leguriin sitä varten.:xmas:

Mitäpä sulle:) ?
Ihan jees, uuden kaverin olen itselleni saanu, ja mp ollu pari yötä pois kotona. Ja oon nauttinu kyllä täysin rinnoin kun ollaan saatu pikkupuolikkaan kanssa kahdenkeskeistä laatuaikaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ainiin!!

Lopetin häkäkääryleiden imemisen=)

Nyt imen ainoastaan sähkökessua!
Monenlaista kessua sitä onki tullu imettyä:saint:

Viikkoon ei oo röökiä mennynnä. Oli yllättävän helppoa jättää normitupakit pois:O
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
IhanaValo
:wave: Moikka vaan kaikille!

Keskiviikkona taas hammaslääkäriin, alahampaiden puhdistus..toivottavasti ei vie hampaita mukana, viimeks ainakin kiskoi aika kovaa että sai sitä hammaskiveä pois ku on niin ahtaat välit : / Mut ei se mitään, oon psyykannu itteeni jo viikon kun se viime viikon toinen aika peruuntuikin..pakkohan sinne on mennä ennen kuin ne hampaat tippuu itestään pois, ja oon jo kerran selvinny tuostakin niin kai sen kestää toisenkin kerran...
Vähän niinkuin synnytykset, tästä vaan ei niin konkreettista tulosta tule :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä