The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täytyy kertoa teille tänään, kun soitin yhden puhelun, jossa jouduin puhumaan ruotsia. Soitin eräälle yhteyshenkilölle tuonne ruotsin puolelle ja sieltä vastasi joku nainen, jolle yritin tarjota englanniksi, notta: "Do you speak English?", mutta sieltä vastattiin, että "inte inte" tai jotain. Mun erittäin huonolla lukioruotsilla yrittää vääntää sitten sinne puhelimeen jotain, mutta ei kumpikaan ymmärretty toisiamme. Saksaakin tarjosin, josko puhuisi, mutta ei sitäkään.
Lopuksi sitten meni hermot ja karjaisin puhelimeen: "Haista sinä akka paska ja puhu suomea!", mutta ei tehonnut sekään.
Mongersin sitten, että "jag ringar till du senare" ja pyysin tytöltä paperille ruotsiksi asiat, joita haluan kysyä ja kirjoitin paperille ylös vastaukset ja tyttö tulkkasi mulle.
Ois pitäny sillon 90-luvulla opiskella paremmin...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kaikkea net kirjoitteleekin, eihän tuo nyt pidä ollenkaan paikkansa! Samallai net naisporukat on tuolla Lapissa hiihtämässä kun heidän miehensä on Thaimaassa sukeltelemassa.
Mietipa nyt vahan mita lauot... Montako snorkkelilla ja uimapuvulla varustautunutta naishiihtajaa olet Lapissa nahnyt? ;) nih.

(olisi ehka ollut hyva nukkua vahan enemman)
 
Täytyy kertoa teille tänään, kun soitin yhden puhelun, jossa jouduin puhumaan ruotsia. Soitin eräälle yhteyshenkilölle tuonne ruotsin puolelle ja sieltä vastasi joku nainen, jolle yritin tarjota englanniksi, notta: "Do you speak English?", mutta sieltä vastattiin, että "inte inte" tai jotain. Mun erittäin huonolla lukioruotsilla yrittää vääntää sitten sinne puhelimeen jotain, mutta ei kumpikaan ymmärretty toisiamme. Saksaakin tarjosin, josko puhuisi, mutta ei sitäkään.
Lopuksi sitten meni hermot ja karjaisin puhelimeen: "Haista sinä akka paska ja puhu suomea!", mutta ei tehonnut sekään.
Mongersin sitten, että "jag ringar till du senare" ja pyysin tytöltä paperille ruotsiksi asiat, joita haluan kysyä ja kirjoitin paperille ylös vastaukset ja tyttö tulkkasi mulle.
Ois pitäny sillon 90-luvulla opiskella paremmin...
:D
 
Kaikkea net kirjoitteleekin, eihän tuo nyt pidä ollenkaan paikkansa! Samallai net naisporukat on tuolla Lapissa hiihtämässä kun heidän miehensä on Thaimaassa sukeltelemassa.
Mä olen joskus vetänyt kuonoon yhtä Thaimaan sukeltelijaa.
Mä en ole väkivaltainen, mutta sitä oli kyllä jo pakko huitaista, kun solvasi vaimoaan ja ylisti omaa käytöstään ja thaikkunaisia.
 
Mutta jos ei olekaan netti- tai puhelinyhteytta ja transaksooni katkeaa, ennen kuin kortinlukija on ehtinyt lahettaa kaikki bitit tilille? BTW, miksi maksaminen pitaa tehda niin hankalaksi, jonnekin korpeen konyta, etta voi viuhuttaa Visaa luonnossa?

:saint:





:LOL:
Eikse riitä jos vie lähimetsikköön ja lykkää setelin kouraan? Simplify, simplify, simplify!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä