The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kertokaas viisaammat kun mulla on niitä pillereitä joita nyt popsin ja olen ottanu niitä 3päivässä 8h välein mutta tänää päivällä unohin ottaa ja ohjeista luin että ottaa heti kun huomaa unohtaneensa ja otin sen sitten 2½h myöhemmin niin voinko mä silti ottaa pillerin nyt kun ormaalistikin tähän aikaan ottanut vaikka nyt ei tule 8h väliä.ohjeissa kuitenkin sanottiin että jatkaa seuraavana päivänä samoin mutta sehän menee sekasin huomennakin jos en nyt ota vaan pidän sen välin 8 tunnissa.
 
Mulle varmaan sopii tämä nikki. =)
uskaltaako tähän sanoa mitään :xmas:

Isken patukalla peffaan. :D

Ei ole paljastanut.

Siis suklaapatukalla.
ehkä selviää vielä :kieh:

wiuh, hyvä vain että suklaapatukalla *pyyhkii tuskahikeä otsalta*
toki jollain muullakin patukalla voi iskeä mutta vain ulkopuolelle peffaa :snotty: :LOL:
 
Kertokaas viisaammat kun mulla on niitä pillereitä joita nyt popsin ja olen ottanu niitä 3päivässä 8h välein mutta tänää päivällä unohin ottaa ja ohjeista luin että ottaa heti kun huomaa unohtaneensa ja otin sen sitten 2½h myöhemmin niin voinko mä silti ottaa pillerin nyt kun ormaalistikin tähän aikaan ottanut vaikka nyt ei tule 8h väliä.ohjeissa kuitenkin sanottiin että jatkaa seuraavana päivänä samoin mutta sehän menee sekasin huomennakin jos en nyt ota vaan pidän sen välin 8 tunnissa.
itse ainakin ottaisin ihan normaaliin aikaan sen seuraavan eli nyt jos olet tähän aikaan ottanut
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Föhntuulet tekivät tänään päivästä lämpimän etenkin Pohjois-Suomessa.

Useilla pohjoisen paikkakunnilla käytiin tänään plussan puolella. Pellossa lämpötila nousi jopa 5,1 asteeseen. Kittilässä ja Ivalossa korkein lämpötila oli 3,8 astetta ja Inarissa 3,4.

Ensi viikolla sää lämpenee entisestään.

(MTV3)

oho
 
IhanaValo
Tuntuu taas että nukkumaan ois mentävä, aamulla taas aikanen nousu..viereen mahtuis kömpimään, mies yövuorossa ja miulla iso sänky yksin vallattavana :)
Öitä siis ja kauniit unet!:kiss: Puss puss!
 
Tuntuu taas että nukkumaan ois mentävä, aamulla taas aikanen nousu..viereen mahtuis kömpimään, mies yövuorossa ja miulla iso sänky yksin vallattavana :)
Öitä siis ja kauniit unet!:kiss: Puss puss!
mä saan nukkua kun on loma :)
lapsetkin mummulassa :)
saa nähdä kuinka aikasin sitä silti herää

mä voin tulla sun seuralaiseksi :xmas:

niin ja öitä :kiss:
jos tulen vaikka myöhemmin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä