The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eihän se varmaan ees ottais mitään ja tapanahan on aina sanoa et en mä mitään tarvii vaikka oikeesti vähän kuitenkin tarttis jotain,ehkä se menee siitä sitten kun kysyy suoraan.

Pitäs mennä ajoissa nyt nukkumaan mutta en mä saa unta kyllä yhtään,mua niin jännittää se vaihto,mitään muuta en jännitä kun sitä vaikka olen ottanut selvää/on kerrottu;) jo kaikista jutuista et minne mennä ja miten ja mikä laituri ym ym mutta silti.Ehkä se toisaalta on ihan hyväkin niin pysyy valppaana:) Eihän tää muuten mutta kun eka kerta kun junalla kuljen ja heti se vaihtokin.Mutta näinpähän tämänkin oppii:)
 
Viimeksi muokattu:
Terve! Tänä viikonloppuna kilometrejä takana 501 km ja huomenna vielä jonniin verran - rankkaa tämä lomailu!
Ja tuosta Tinkun kyytihinnasta, itse heitin eilen neljä ihmistä 100 km matkan, sain siitä 50 euroa +bensat, mutta se olikin puolikännisiä kavereita ja neljä kipaletta, että sanoisin, jotta korkeintaan 20 e, jos muutenkin kulussa sinne...
 
Terve! Tänä viikonloppuna kilometrejä takana 501 km ja huomenna vielä jonniin verran - rankkaa tämä lomailu!
Ja tuosta Tinkun kyytihinnasta, itse heitin eilen neljä ihmistä 100 km matkan, sain siitä 50 euroa +bensat, mutta se olikin puolikännisiä kavereita ja neljä kipaletta, että sanoisin, jotta korkeintaan 20 e, jos muutenkin kulussa sinne...
huh huh :D
 
en minäkään nikkiäni vaihda, tykkään olla suussa sulava famipala :snotty: :D
ja kokeilin monia nikkejä ennen kuin onnistuin löytään sellaisen mitä ei ollut käytössä niin saa kelvata :D
tätäkin kokeilin mutta onneksi katsoin kuvahakua :whistle: :snotty: :ashamed:

https://www.google.fi/search?q=brejk&hl=fi&client=firefox-a&hs=5Zi&rls=org.mozilla:fi:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=DWkqUYqiBMnDtAaA7YHoBg&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1112&bih=651
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä