Olipahan taas treffit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hohhoijaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sattunut yllättävän usein kohdalle että se naisen laittama kuva sinne deittiplastalle on otettu ennen ensimmäisen lapsen odottamista :) Varmasti noissa deittipalstoilla kaunistellaan ja "unohdellaan" asioista mainita sopivassa mittakaavassa, huono homma sitten vain perua puheitaan jos jotain vakavampaa tulee ja pitäisi alkaa sanomisiaan näyttelemään toteen..

Mä en voi sille mitään. On niitä naisia jotka sanovat suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28103960:
En henkilökohtaisesti usko, että netistä voi löytää normaalia treffiseuraa. Kannattaa lähteä ihan ihmisten ilmoille tutustumaan ihmisiin.

Tielle voi osua todellisia helmiäkin. :) Tapasin netin kautta miehen, joka livenä osottautui paljon komeammaksi, lihaksikkaammaksi ja ennen kaikkea kultaisemmaksi luonteeltaan kuin kirjoittelun ja kuvan perusteella olisi uskonut. Seurusteltiin 9 kk ja senkin jälkeen kun oltiin erottu, nähtiin toisiamme parin vuoden ajan (seksinkin merkeissä...). Edelleen muistelen lämmöllä tätä aarretta, vaikkei meistä yhteisen taipaleen tallaajia tullutkaan.

Ap:lle parempaa onnea, kyllä sieltä netistäkin voi löytää jotain aitoa!

Itse olen naisena hakenut seksiseuraa erinäisistä treffipalveluista. Muutama karsea yksilö tullut vastaan, lähinnä niitä epätoivoivoisia perässä roikkujia ja huoritteluviestejä, kun en ole viiden minuutin sisällä vastannut tekstariin.

Kokeneempana treffailijana olen oppinut tekemään esikarsinnan ja luusereita en edes tapaa.

Ihania miehiä ja kokemuksia olen saanut ja aion saada jatkossakin! Ovat olleet miehet juuri sellaisia kuin ovat väittäneetkin. :) Eli hyvää seuraa saa ainakin nainen joka ei hae vakavampaa suhdetta.

Mä en voi muuta toivoa, kun että saan pidettyä tän liiton pystyssä loppuun asti. Oikeesti jos nyt pitäisi alkaa deittailla jotain vieraita miehiä netistä niin voi ei :( Kamala ajatus. On näköjään vähän deittietiketit muuttuneet siitä kun 20v sitten tapasin mieheni..

[QUOTE="Minä vain";28104572]Itse olen naisena hakenut seksiseuraa erinäisistä treffipalveluista. Muutama karsea yksilö tullut vastaan, lähinnä niitä epätoivoivoisia perässä roikkujia ja huoritteluviestejä, kun en ole viiden minuutin sisällä vastannut tekstariin.

Kokeneempana treffailijana olen oppinut tekemään esikarsinnan ja luusereita en edes tapaa.

Ihania miehiä ja kokemuksia olen saanut ja aion saada jatkossakin! Ovat olleet miehet juuri sellaisia kuin ovat väittäneetkin. :) Eli hyvää seuraa saa ainakin nainen joka ei hae vakavampaa suhdetta.[/QUOTE]

Tää on sellanen asia mitä en voi ymmärtää. Siis joku itseään kunnioittava nainen oikeesti etsii panoseuraa netistä? Mistä sä voit tietää mitä siellä toisen päässä liikkuu, eikö sua pelota? Vai onko se pelko osa viehätystä?

Jos mun pitäisi saada panoseuraa vieraasta miehestä (joka jo ajatuksena tuntuu kovin kaukaiselta) niin pokaisin sen kyllä jostain ravintolasta. Tietäisin ainakin mitä olen saamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä..;28104573:
Mä en voi muuta toivoa, kun että saan pidettyä tän liiton pystyssä loppuun asti. Oikeesti jos nyt pitäisi alkaa deittailla jotain vieraita miehiä netistä niin voi ei :( Kamala ajatus. On näköjään vähän deittietiketit muuttuneet siitä kun 20v sitten tapasin mieheni..

Jos et saakaan, niin ei se parisuhde pakollinen ole! Yksin on oikein hyvä elää, seksiä saa naisena kyllä jos vain haluaa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minä..;28104593:
Tää on sellanen asia mitä en voi ymmärtää. Siis joku itseään kunnioittava nainen oikeesti etsii panoseuraa netistä? Mistä sä voit tietää mitä siellä toisen päässä liikkuu, eikö sua pelota? Vai onko se pelko osa viehätystä?

Jos mun pitäisi saada panoseuraa vieraasta miehestä (joka jo ajatuksena tuntuu kovin kaukaiselta) niin pokaisin sen kyllä jostain ravintolasta. Tietäisin ainakin mitä olen saamassa.

Ei pelota yhtään. Osaan jo isona tyttönä tehdä esikarsinnan. Menenpä joskus ensitreffeille suoraan miehen luoksekin.

Mieluummin seksiä netistä selvinpäin kuin joku känniääliö baarista. Yleensä itsekin baarissa on hiukan huppelissa, joten luotan arviooni paremmin, kun tapaan miehen selvänä.

Nyt tosin muutama jo useamman vuoden kestänyt panosuhde käynnissä, joten ei ole akuuttia tarvetta etsiä uusia seksikavereita. :)

Huh, ootte te jotkut reippaita!
Itse ollut yksin nyt muutaman vuoden, mutta ei silti tunnu että uskaltaisi tai viitsisi mitään etsiä. Enkä kyllä treffeille pääsisikään, lieneekö siinä osasyy että tyydyn kohtalooni :D

Ehkä ihminen valehtelee siellä deittiprofiilissa siksi, että saisi edes sen viestittelyn ajan pidettyä jonkun mielenkiintoa yllä? Ei edes ehkä etsi tositarkoituksella mitään (ehkä niin monesti hylätty), vaan tyytyy siihen että on jonkun mielestä edes hetken kiinnostava.

Huh, ootte te jotkut reippaita!
Itse ollut yksin nyt muutaman vuoden, mutta ei silti tunnu että uskaltaisi tai viitsisi mitään etsiä. Enkä kyllä treffeille pääsisikään, lieneekö siinä osasyy että tyydyn kohtalooni :D

Ehkä ihminen valehtelee siellä deittiprofiilissa siksi, että saisi edes sen viestittelyn ajan pidettyä jonkun mielenkiintoa yllä? Ei edes ehkä etsi tositarkoituksella mitään (ehkä niin monesti hylätty), vaan tyytyy siihen että on jonkun mielestä edes hetken kiinnostava.

Mä olen ollut yksi puoli vuotta. Ja ajattelin tyytä kohtalooni olla yksin ikuisesti. Mä en usko että löydän ketään netin kautta. Tai mistään muualtakaan. Arki menee kotona ja töissä.

Mä olen ollut yksi puoli vuotta. Ja ajattelin tyytä kohtalooni olla yksin ikuisesti. Mä en usko että löydän ketään netin kautta. Tai mistään muualtakaan. Arki menee kotona ja töissä.

Meneehän tämä näinkin :)
Ihan hiljattain on kyllä toisinaan tuntunut yksinäiseltä, ihan vähäsen. Illalla kun lapset nukkuu, olisi joskus kiva jutella jonkun aikuisen kanssa. Toisaalta tykkään siitäkin, että ei sitten tarvitse enää huomioida kuin itsensä, kun on tehnyt yhden työpäivän töissä ja toisen kotona.

Yhteistyössä