Sokkotreffit tai nettitutun tapaaminen. Eikös silloin ole velvollinen hoitamaan treffit, vaikka ulkonäkö ei miellytä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yökyöpeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Noora";26208121]Kerran olin sokkotreffeilla. Olin silloin 19v. Mä olin kovasti laittautunut treffejä varten. Hiukset viimeisen päälle, meikit nassussa ja uusi mekko päällä. Menin itsevarmana ja intoa täynnä. Sitten mies sanoi mulle heti "eiköhän tää kuule ollut tässä. Illanjatkoja". Mä oikeasti itkin koko illan. Se tuntui niin pahalta, kun mä menen sinne iloisena laittautuneena ja sitten vastaus ja kohtelu on tuota luokkaa..
Enkä vieläkään ymmärrä mikä mussa oli niin vikana, koska olen kaikin puolin ihan normaali.[/QUOTE]

:(

Mä tapasin aviomieheni ollessani toisen kanssa sokkotreffeillä...

No, me oltiin tavattu ko. treffikumppanin kanssa ohimennen aikaisemminkin, yhteisen ystävän kautta. Ja kyllä mä hänen kanssaan (plus yhden pariskunnan kanssa, tuplatreffit nääs) tuntikausia aikaa vietin, juttelin mukavia, yms. Meillä oli ihan hauskaa. Sitten loppuillasta kiitin, ja siirryin juttelemaan tämän nykyisen siippani kanssa.

Ei jäänyt sokkotreffikumppanillakaan mitään hampaankoloon kuulemma :)

Törkeästi en koskaan tekisi. Kyllä toisen kanssa voi jutella, ja ruuan syödä/leffassa käydä/tms vaikkei natsaisikaan ollenkaan missään muussa mielessä. Lähentelyyn tms ei toki pidä suostua, vaan voi kieltäytyä kauniisti.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Onpas ystäväsi todella todella lapsellinen.
Tekipä typerän tempun, itsekin treffasin chatissa naista joka ajoi autollaan pitkän matkan takaa luokseni.
Ei hän ulko-ovella seistessään miltään unelmien ruusulta näyttänyt mutta pyysin tulemaan sisälle.
Hän tuli ja vietimme yhdessä ikimuistoisen illan ja yön toistemme seurasta ja toisistamme nauttien.

Olin aivan varma, että meille molemmille jäi ihanat muistot aamulla erottuamme.

Kiitos sinulle tuntematon, annoit minulle ihanan illan ja yön.

Yhteistyössä