kahvikirahvi
Mua kans. Tai lähinnä henkisesti kuollu olo.Mua ottaa nyt tosi paljon päähän
Mua kans. Tai lähinnä henkisesti kuollu olo.Mua ottaa nyt tosi paljon päähän
Vähän muillakin samaa. Tää flunssa ottaa päähän. Kaikki päivittää feissariin kun valmistautuvat purim juhlaan ja mä jouduin jäämään poisMua kans. Tai lähinnä henkisesti kuollu olo.
Voimia odotukseenAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28101514:Meneehän se lauantai-ilta näinkin. 10v kloppi rusautti nilkkansa paskaksi. Istutaan nyt sitte päivystykses jonottamassa lääkärille,et pääsis kuviin. Jonoa vain tuntuu olevan sen verran et menee vielä pari tuntia.
totta tuoKyllä sitä kaipaa miestä rinnallensa mutta täälläki(niin ketjussa kuin isolla puolella) saa lukea monesti miten paskoja omat ukot on ja miten suhde on ihan paska ni väkisinkin ajattelee et parempi yksin ku huonossa suhteessa.
Hyvä keino nukahtaa jos ei muuten uni tule. Joskus voi kyllä energia taso lisääntyä joko toisella tai kummallakin.Sitten se on vähän kurja jos toinen ei jaks ja toinen jää vielä nuolemaan näppejään.mulla ei mene aina viittäkään minuuttia kun on jo taju kankaalla sen jälkeen kun olen tullut
tee kaakaotaMää haluun namia! 23 päivää ilman nameja jo Oikeesti en ees syö juuri mitään nameja joskus lakua ja suklaapatukan mutta nyt kun ei oo suuhunsa laittanut mitään ni kummasti haluttais.Oikeesti ei oo ees tehnyt mielikään mutta nyt on sellanen olo et tänne ja heti jotain hyvää!
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28101514:Meneehän se lauantai-ilta näinkin. 10v kloppi rusautti nilkkansa paskaksi. Istutaan nyt sitte päivystykses jonottamassa lääkärille,et pääsis kuviin. Jonoa vain tuntuu olevan sen verran et menee vielä pari tuntia.
unista, panettamisesta, saamattomuudesta, himoista, nukahtamisesta :xmas:Kun sais ees kerran..
Niih, mistäs täällä puhuttiinkaan..?
Mettäkylä :hug: Jaxuhalit teille ja paranemisia pojalle!
Mikä on purim juhla?Vähän muillakin samaa. Tää flunssa ottaa päähän. Kaikki päivittää feissariin kun valmistautuvat purim juhlaan ja mä jouduin jäämään pois
olisko joku paastoMikä on purim juhla?
Siihen sisältyy tarina naisesta joka pelasti kansansa mutta sen voi googlettaa. Pukeudutaan naamiaisasuihin.Mikä on purim juhla?
okeiSiihen sisältyy tarina naisesta joka pelasti kansansa mutta sen voi googlettaa. Pukeudutaan naamiaisasuihin.
Ei, tosin paasto oli juuri kun sapatti loppui ja juhlat alkoi laitoin linkin tarinaan.okei
ei siis liittynyt mitenkään mihinkään paastoon
Eikä :hug:No nyt se tuli, vitutus.
Sun täytyy vähä lämmitellä niitä.Meinas vehkeet jäätyä.
Pulahdin pitkästä aikaa avantoon. =)
On siinä puolensa, sekä että hyvät ja huonot.totta tuo
ja jos täällä olisi enemmän miehiä kirjoittelemassa niin varmasti löytyisi paskoja akkojakin, naisvaltainen palsta
joskus tosiaan miettii että olisiko sitä onnellisempi yksin lasten kanssa : /
elämä olisi rankempaa mutta olisiko myös onnellisempaa
*mietintämyssy päässä*
Eikö sua hävetä olla noin irstas?nyt kun ei oo suuhunsa laittanut mitään ni kummasti haluttais.