Lyly Tar
Tuommoista vartaloa pukee parhaiten tuollaiset beessin väriset mummopöksyt ja rintsikat, kauheelta näyttäis seksikkäissä narustringeissä.
Eri mieltä todellakin.
Tuommoista vartaloa pukee parhaiten tuollaiset beessin väriset mummopöksyt ja rintsikat, kauheelta näyttäis seksikkäissä narustringeissä.
Minusta on aika himoittava vartalo, vaikka onkin varmaan vähän ylipainoa. Eikö pieni ylipaino ole etenkin naisilla terveellistä? Jonkin tutkimuksen mukaan. Enpä tuota tiedä. Itse viihdyn hoikempana, mutta mielestäni kuvissa esiintyvä nainen on erittäin kaunis.
Biologisesti nainen.Nais- vai miesvastaaja tässä?
Vain todella pieni osa naisista on luuviuluja. Suurin osa on normaalipainoisia, näistä osa niitä hoikkia muodokkaita kurvikkaita hoikkia, joita juuri niiksi "oikeiksi" muodokkaiksi nimitetään. Lihavia ylipainoisia on aika suuri osa naisista ja heistä suuri osa juuri niitä ei-muodokkaita tasapaksuja punkeroita, joilta puuttuu vyötärö ja kauniit selkeät kurvit.Upea nainen kerrassaan. Jos pitäisi valita, olisin tuollainen mieluummin kuin mikään luuviulu.
Ei mulla oo noin ohuet kädet, eikä törrötä luut tolleen. Kylki- ja lantioluut vaan näkyy jonkin verran, ei muut. Niin ja solisluut tietty, mut ne nyt näkyy tolla Tarallakin.Fortunaten kuva?
Ei mulla oo noin ohuet kädet, eikä törrötä luut tolleen. Kylki- ja lantioluut vaan näkyy jonkin verran, ei muut. Niin ja solisluut tietty, mut ne nyt näkyy tolla Tarallakin.
Sä et edes tiedä onko mulla miestä, tai miten muuten kehitän itseäni kuin salilla käymällä. Vuorokaudessa on tunteja sen verran monta, että vaikka niistä yhden viettäisi salilla, jää aikaa vielä moneen muuhunkin.Oikeasti, sääliksi käy sun miestä.
Onneksi oma vaimo on tyytyväinen itseensä kuten minäkin häneen ja miettii ja kehittää itseään muillakin tavoin kun verisuoniaan tai mitä lie tiiraamalla peileistä.
Yksi parhaista ystävistäni on reilusti ylipainoinen. Mitenkä niin?Onko sulla vain laihoja ystäviäkin vai inhoatko ystävienkin läskejä?
Löyty kuva jossa on selvästi mun tissit! Kroppa ei muuten ole tuollainen mutta tissit kylläkin. Ei niitä pelasta enää mikään. Rintsikat ei istu, sellaisia liimattavia kuppeja ei saa niihin kiinni. Pelkkää roikkuvaa nahkaa. Ei ehkä liity nyt aiheeseen millään tavoin, mutta täytyy muistaa tämä kuva jos joku joskus kyselee et millaiset tissit on niin tuossahan neFortunaten kuva?