Ton kokoset ei elä vanhaksi?Ei näy tuon kokoisia vanhuksia missään. Tai sitten en vain ole huomannut.
Mitä tarkoitat?Ei näy tuon kokoisia vanhuksia missään. Tai sitten en vain ole huomannut.
Höpö höpö.Ei näy tuon kokoisia vanhuksia missään. Tai sitten en vain ole huomannut.
En mä oo nähny missään, ehkä elän sit jossain tynnyrissä.Alkuperäinen kirjoittaja töks töks daiju;28100836:Höpö höpö.
Mitä tarkoitat? Eihän tuo ole vanha ihminen.Ei näy tuon kokoisia vanhuksia missään. Tai sitten en vain ole huomannut.
No aika laput silmillä kuljet. Kirjoitatko nyt ihan tosissasi, että et ole nähnyt ylipainoisia vanhuksia? :OSe olikin pointti.
Elät kyllä.En mä oo nähny missään, ehkä elän sit jossain tynnyrissä.
Sellasia "pienesti pyöreitä" toki on paljon, mutta ei tollasia "kokovartalopötköjä" näy.
Ja huom, 50-60-vuotias ei ole vanhus. Sen ikäisissähän näkyy kyllä aivan hervottoman lihavia ja paljon.
En mä oo nähny missään, ehkä elän sit jossain tynnyrissä.
Sellasia "pienesti pyöreitä" toki on paljon, mutta ei tollasia "kokovartalopötköjä" näy.
Ja huom, 50-60-vuotias ei ole vanhus. Sen ikäisissähän näkyy kyllä aivan hervottoman lihavia ja paljon.