kahvikirahvi
Kuka tulee ptiään lastenjuhlia mun ja pp.n kanssa, tultiin kotia eikä vielä jaksa riisua juhlataimenia kun niitä ny kerranki tulee käytettyä.
Jos tarjoiluina on energiajuomaa,voin miettia asiaa. Ellei aivo leikkaa kiinni kriittisella hetkella.Kuka tulee ptiään lastenjuhlia mun ja pp.n kanssa, tultiin kotia eikä vielä jaksa riisua juhlataimenia kun niitä ny kerranki tulee käytettyä.
Käykö kahvi? Jos ei, niin omat energiajuomat mukaan. Meillä ei valitettavasti oo enkä jaksa enää mennä kauppaan :|Jos tarjoiluina on energiajuomaa,voin miettia asiaa. Ellei aivo leikkaa kiinni kriittisella hetkella.
Riittavan vahvaa ja tummaa paahtoa, niin menee alas. Ilman energiajuomaa en taida paasta edes liikkeelle.Käykö kahvi? Jos ei, niin omat energiajuomat mukaan. Meillä ei valitettavasti oo enkä jaksa enää mennä kauppaan :|
waaau :xmas:Mä puolen yötä kuuntelin kiimasia kolleja ku huutavat kuin syötävä!
jotain pariterapiaakoJa nyt olen kaverin miehen seurana...
silti pitäis imuroidakin mutta olis toki helpompaaEttä voi olla imurointi tällä kertaa taas niin vastenmielistä....yhtään nappais. Korviksia jäin sovittelee jos hävittäis kaikki huonekalut ja ostais vaan vuodesohvan ni pärjäisköhän sillä niin ja tietysti pieni tv-taso ettei tarvii lattialla pitää mutta ei sitten muuta.
Olisikin. Kaveri huonossa hapessa.jotain pariterapiaako
eikä ole, pari tsihiä vain kaapissatänään on sitten vissiin juovuttava kun ei eilen tullut tehtyä
: /Olisikin. Kaveri huonossa hapessa.
Kauheen pakotetun oloista
Minä en juovu :saint:
enkä minäkään ainakaan tänään, joskus sittenAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28098935:Enkä minä
No, elama on. Jos se ei olisi, niin ei olisi.
surkeita :snotty:millasia miehiä teillä on kun panokaan ei kiinnosta?!
millasia naisia te olette kun panokaan ei kiinnosta?!:O
niinhän se onNo, elama on. Jos se ei olisi, niin ei olisi.
kummasti se aina auttaa unen saamisessamulla ei mene aina viittäkään minuuttia kun on jo taju kankaalla sen jälkeen kun olen tullut
Kyllä sitä kaipaa miestä rinnallensa mutta täälläki(niin ketjussa kuin isolla puolella) saa lukea monesti miten paskoja omat ukot on ja miten suhde on ihan paska ni väkisinkin ajattelee et parempi yksin ku huonossa suhteessa.surkeita :snotty:
miehen mielestä kyllä kaikki asiat/ongelmat ratkeaisi usein seksillä
jaha, joku harmaa vissiin kaivanut taas jotain "kivoja" kuviaVoi vittu. Vaikka puheet ovat levottomia niin en kaipaa kuvia aiheesta. Mä löydän ne ihan itse netistä ja samoin muutkin palstalaiset!
oliko kivat häät?Kuka tulee ptiään lastenjuhlia mun ja pp.n kanssa, tultiin kotia eikä vielä jaksa riisua juhlataimenia kun niitä ny kerranki tulee käytettyä.
mä mä mä :wave: :wave:BP, mikäs? :hug:
Kuka tulis mun kans saunomaan?