Ehkä vielä joskusniimpä, paritellen ehottomasti
Ehkä vielä joskusniimpä, paritellen ehottomasti
Ei sitä ainakaan joka päivä halua yksin.. Eikä tuo seksi välttämättä unta tuo.Yksin harrastettuna pitkän päälle kamalan pitkästyttävää
Riippuu kans aika paljon kestosta ja saannin riittävyydestä..Ei sitä ainakaan joka päivä halua yksin.. Eikä tuo seksi välttämättä unta tuo.
Jos se on vain n.15-30min. niin ei ainakaan mua nukuta. Pitää olla ainakin tunti.Riippuu kans aika paljon kestosta ja saannin riittävyydestä..
mulla ihan pikasetki ajaa saman asianJos se on vain n.15-30min. niin ei ainakaan mua nukuta. Pitää olla ainakin tunti.
mulla ihan pikasetki ajaa saman asian
Mä oon onneks helppo miellyttää.. Vartissa kerkiää tulemaan useempaan otteeseenNiin no mun pitää saada useamman kerran. Pari hassua ei vaikuta.
Jotain 3 kertaa?Mä oon onneks helppo miellyttää.. Vartissa kerkiää tulemaan useempaan otteeseen
Koulun pihalla vai?Lilith, mä hengailin kulumilla hetken tovin
Jooh, ei tartte mennä enää ulos. Kuka piru käski kiivetä telinettä ylös muksuin kans? No just se.
Seki riippuu kuinka kauan viime kerrasta on aikaa Jos on pitkä aika niin voi onnistua nelisen tai viisikin kertaa :ashamed:Jotain 3 kertaa?
SielläkiKoulun pihalla vai?
Mulla yleensä tuo 3 ja pitkän tauon jälkeen voi olla kans 4-5.Seki riippuu kuinka kauan viime kerrasta on aikaa Jos on pitkä aika niin voi onnistua nelisen tai viisikin kertaa :ashamed:
Et kai mun pihalle tullut?Sielläki
Asukaspuistossa enemmänEt kai mun pihalle tullut?
joo :saint:Mulla yleensä tuo 3 ja pitkän tauon jälkeen voi olla kans 4-5.
Vaihdetaanko puheenaihetta?
Ahaa..=)Asukaspuistossa enemmän
Tänään?
Mulla olis treffit...
Viikolla...Tänään?