Ei kyllä kauheen köyhältä kuulosta noiden tulojen perusteella...tietenkin laskut ja asumis kulut vaikuttaa...mutta en silti pidä köyhänä.Tunnen; ME Mä opiskelen ja olen kahen lapsen yh.. Aika minimeillä mennään vielä melkein kaks vuotta, mutta sitten helpottaa, jos töitä saan Päiväkodissa lapset saa arkisin hyvää ruokaa ja illalla riittää puuro tms.. erilaisia puuroja vaihdellen eivät ole vielä kyllästyneet
Tulot: Elarit n.300e/kk, lapsilisät n. 320e/kk, asumistuki n.500e/kk ja työttömyyspäiväraha lisineen n.900e/kk. Saan siis työttömyyspäivärahaa opiskelujeni ajalta, koska työkkäri katsoi että työllistymistäni edistäisi moinen koulutus...
Sähän saat niin hyvät rahat, että eihän tossa kannata toihin mennäkään... ja miksi te puurolla elätte, kun on noin hyvät tulot?Tunnen; ME Mä opiskelen ja olen kahen lapsen yh.. Aika minimeillä mennään vielä melkein kaks vuotta, mutta sitten helpottaa, jos töitä saan Päiväkodissa lapset saa arkisin hyvää ruokaa ja illalla riittää puuro tms.. erilaisia puuroja vaihdellen eivät ole vielä kyllästyneet
Tulot: Elarit n.300e/kk, lapsilisät n. 320e/kk, asumistuki n.500e/kk ja työttömyyspäiväraha lisineen n.900e/kk. Saan siis työttömyyspäivärahaa opiskelujeni ajalta, koska työkkäri katsoi että työllistymistäni edistäisi moinen koulutus...
Samaa mietin minäkin, kuin muutamat edelliset. Eli kaikki ei saa töissä käydessäkään kuukausituloja tuon vertaa.Tunnen; ME Mä opiskelen ja olen kahen lapsen yh.. Aika minimeillä mennään vielä melkein kaks vuotta, mutta sitten helpottaa, jos töitä saan Päiväkodissa lapset saa arkisin hyvää ruokaa ja illalla riittää puuro tms.. erilaisia puuroja vaihdellen eivät ole vielä kyllästyneet
En ole valittanut sanoin vain että välillä syödään puuroa -tai oikeestaan aika usein..Olen kaikinpuolin tyytyväinen elämääni tällä hetkellä, vaikka puuroa syödäänkin välilläAlkuperäinen kirjoittaja oletko tyhmä?;28098141:Miksi sitten valitat?
Valittiko hän jossain? Vai vastasi esitettyihin kysymyksiin?Alkuperäinen kirjoittaja oletko tyhmä?;28098141:Miksi sitten valitat?
Tulojesi jälkeen näyttäisi sinulle jäävän melkein 1000/kk. Sillä elää hyvin 1 aikuinen ja 2 lasta jos ei ole muita lainoja. Olemme suurperhe pk-seudulla ja asuntolainojen jälkeen pärjäämme 2000/kk.Tunnen; ME Mä opiskelen ja olen kahen lapsen yh.. Aika minimeillä mennään vielä melkein kaks vuotta, mutta sitten helpottaa, jos töitä saan Päiväkodissa lapset saa arkisin hyvää ruokaa ja illalla riittää puuro tms.. erilaisia puuroja vaihdellen eivät ole vielä kyllästyneet