The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huoooomentaaa! :wave:

herännyt jo 5 jälkeen eikä uni enää tullut vaikka olis saanu nukkua mutta päässä pyörii niin paljon mietteitä että ei vaan pysty. Tässä jo oottelee että pääsis soittaa sille työkaverille,en muista onko sillä tänää vp vai onko töissä kun en katsonut listaa eilen.

Täällä varmaan ketään vielä tähän aikaan ole ja ehkä itekin vielä sänkyyn menee vaikka uni ei tulis mutta kunhan makoilee:)
 
Huoooomentaaa! :wave:

herännyt jo 5 jälkeen eikä uni enää tullut vaikka olis saanu nukkua mutta päässä pyörii niin paljon mietteitä että ei vaan pysty. Tässä jo oottelee että pääsis soittaa sille työkaverille,en muista onko sillä tänää vp vai onko töissä kun en katsonut listaa eilen.

Täällä varmaan ketään vielä tähän aikaan ole ja ehkä itekin vielä sänkyyn menee vaikka uni ei tulis mutta kunhan makoilee:)
En ole nukkunut koko yona. Alkaa olla jo paha tapa...
 
Huomenta..

Tuo nuorempi poika jakso nukkua vähän yli seiskaan, kuulin ku pyys iskää nousemaan, mä heräilin sitte ja aattelin, että voin nousta pojan kanssa ylös, eikä mua oikeestaa edes väsytä..

Mut mä näin jotain niin hirveetä unta, etten oo sit hetkees nähny ja toivon todella, ettei se uni käy toteen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28097808:
Huomenta..

Tuo nuorempi poika jakso nukkua vähän yli seiskaan, kuulin ku pyys iskää nousemaan, mä heräilin sitte ja aattelin, että voin nousta pojan kanssa ylös, eikä mua oikeestaa edes väsytä..

Mut mä näin jotain niin hirveetä unta, etten oo sit hetkees nähny ja toivon todella, ettei se uni käy toteen..
No? Haluatko kertoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28097808:
Huomenta..

Tuo nuorempi poika jakso nukkua vähän yli seiskaan, kuulin ku pyys iskää nousemaan, mä heräilin sitte ja aattelin, että voin nousta pojan kanssa ylös, eikä mua oikeestaa edes väsytä..

Mut mä näin jotain niin hirveetä unta, etten oo sit hetkees nähny ja toivon todella, ettei se uni käy toteen..
:wave:

kamalat unet on puistattavia*hrrr* Onko sulla tapana nähä jotain enneunia? se on pelottavaa. tiedän erään joka näkee unia ja usein ne on hänen mukaan toteutunut ja sanoi että se on oikeestaan aika kamalaa varsinkin jos ne on huonoja ja sellasia sitten mennä kertomaan asianomaisille että näinkin tossa unta missä olit ja.....en mä haluis ainakaan kuulla.
 
kahvikirahvi
Huomenta muruset :kiss:
Nousin hyvissä ajoin juomaan aamukahvit rauhssa, mutta pp alko itkehän samalla sekunnilla kun astuin alimmalle rapulle :headwall: Hampaat kiusaa pientä :|
 
kahvikirahvi
:wave:

kamalat unet on puistattavia*hrrr* Onko sulla tapana nähä jotain enneunia? se on pelottavaa. tiedän erään joka näkee unia ja usein ne on hänen mukaan toteutunut ja sanoi että se on oikeestaan aika kamalaa varsinkin jos ne on huonoja ja sellasia sitten mennä kertomaan asianomaisille että näinkin tossa unta missä olit ja.....en mä haluis ainakaan kuulla.
Lähes kaikki unet mitä oon nähny 16-v jälkeen, on ollu painajaisia. Tai ainakin suurinosa niistä mitä muistan.
Pahin oli varmaan kun näin unta että pikkupuolikas putos rappusista alas, ja se jäi raajat vääntyneenä itkemään sinne rappusten alapuolellaja siihen alko kasvamaan mätäpaiseita. Hätäkeskuksesta ei vastattu puhelimeen, ja lähtin pp sylissä juoksemaan ulos etsimään taksia, ja taksikuski ei suostunut ottamaan meitä kyytiin vaan sanoi että "en todellakaan vie teitä mihinkään sairaalaan kun oot niin paska äiti ettet osaa edes lastas vahtia."
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28097832:
No siis tää keskeinen asia tässä oli appiukon kuolema, itseasiassa hän oli tehnyt itsemurhan.


Silloin tällöin tulee nähtyä ns. enneunia, mutta useimmiten ne on olleet iha normaaleista asioista mitä tapahtuu, yritin googletella tuota ja ilmeisesti se tarkottais jotain onnellista, mutta mutta....
Suurin osa unista on vain unia. :hug:
 
Unet on siitä inhottavia että joku uni saataa ahdistaa vielä pitkänkin ajan jälkeen ja välttämättä ikinä edes selviä miksi.Mä näen tosi paljon ja usein unia mutta ei mulle oo tainnut jäädä mieleen mitään niin kamalaa että vieläkin muistais.Tai sitten alitajunta on blokannut sen jonnekin.
 
IhanaValo
Huomenta!

Aries : Iso :hug: Osanotot!

Puol ysiin asti vaihtelevasti nukuin, heräilin välil ja kävin aamupalaakin antamassa välil..nyt päätin sit kun kumpikin lapsi on jo hereillä että saa riittää nyt tuo mötkyily.:)
 
huomenta täältäkin :kiss:


se olisi tänään työpäivä ja sitten LOMA =)

katsoin kanssa kelloa 6.30 mutta en vielä jaksanut nousta ylös
nousin sitten 7.15

mä näen joskus pahoja unia yhdestä exästä vaikka tuosta on jo 17v aikaa : /

kirahville mukavia häitä vaikka ei nappaiskaan mennä :)

löysitkö pp:lle pikkutakkia vai mihin päädyit?
 
Unet on siitä inhottavia että joku uni saataa ahdistaa vielä pitkänkin ajan jälkeen ja välttämättä ikinä edes selviä miksi.Mä näen tosi paljon ja usein unia mutta ei mulle oo tainnut jäädä mieleen mitään niin kamalaa että vieläkin muistais.Tai sitten alitajunta on blokannut sen jonnekin.
Mä näen kanssa ihan hirveesti unia ja tosiaan niitä unen normaaleita tapahtumia, sitte välillä tapahtuukin oikeesti. Harvemmin nään mitään ahdistavia unia, mutta toi kyllä oli sellanen, että miettii varmaan vielä pitkään, että mitä ihmettä..
 
huomenta täältäkin :kiss:


se olisi tänään työpäivä ja sitten LOMA =)

katsoin kanssa kelloa 6.30 mutta en vielä jaksanut nousta ylös
nousin sitten 7.15

mä näen joskus pahoja unia yhdestä exästä vaikka tuosta on jo 17v aikaa : /

kirahville mukavia häitä vaikka ei nappaiskaan mennä :)

löysitkö pp:lle pikkutakkia vai mihin päädyit?
Huomenta :kiss:

Meidän pitäis mennä lastenkutsuille.. *huokaus* :D
 
sinnekö niitä kakkuja teit?
vai teitkö vain yhden, en muista
Emmä tehny, ku koristeita vaan tälläkertaa :D Juu sinne tein... Kun ei osaa sanoa ei. Mikäköhän siinä on. Sitte sanoin vielä, ettei tarvii maksaa niistä koristeista mitään, tosin tää kaveri sitte totes, että käydään toukokuussa siidereillä, että hän tarjoo :) Sehän sopii mulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28097941:
Emmä tehny, ku koristeita vaan tälläkertaa :D Juu sinne tein... Kun ei osaa sanoa ei. Mikäköhän siinä on. Sitte sanoin vielä, ettei tarvii maksaa niistä koristeista mitään, tosin tää kaveri sitte totes, että käydään toukokuussa siidereillä, että hän tarjoo :) Sehän sopii mulle.
tuo on hyvä diili :)
saan kanssa välillä jotain vaatteita työkaverilta itselleni ja osa sopii myös esikoiselle ja kun rahaa ei huoli niin tarjoan sitten oluen tai kaksi

ai niin, taisit tehdä niitä angry birds koristeita
kun on taito hyppysissä niin ei varmaankaan osaa kieltäytyä :)
 
kahvikirahvi
Mitä muuta tarttee valmistautua häihin, kun juhlataimenet on valmiina, kulmat nypitty, meikit valmiina, suihkunraikas, kainalot sheivattu ja hampaat harjattu. Aaaaa. Stress stress. En halua mennä koko häihin, toivon että se morsian synnyttää kesken kaiken ja juhlat perutaan :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä