Anopin omituiset mielipiteet ottaa päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Mieheni jutteli tänään äitinsä kanssa skypessä ja heille tuli puhetta vauvamme rokotuksista. Mies mainitsi että annoimme vauvalle rokotuksesta nousseeseen kuumeeseen supon. Anoppi kauhisteli että poikavauvastahan tulee homo jos suoloja annetaan :D Miten aikuinen ihminen voi olla noin hölmö? :D Muutenkin anopilla on tapana arvostella ja möläytellä törkeitä juttuja, mm. meidän perheemme painosta ja kasvatustyylistämme. Hän on kauhistellut ylipainoani (BMI 20!) ja vauvamme painoa (3kk 54cm 6500g) ja miestäni eli omaa poikaansa moittii pullukaksi, vaikka omassakaan painossa ei hänellä ole kehumista! Hänen mielestään en osaa laittaa ruokaa, röyhtäyttää vauvaamme oikein ja rumia vaatteitakin ostan vauvalle. Näitä juttuja hän ei tietenkään mulle sano, vaan miehelleni. Mä en ole viitsinyt mokoman kanssa ees alkaa kinastelemaan, mut ottaa niin päähän! Toi suppo-juttu varsinkin suututti! Oonko liian herkkänahkainen vai onko mulla totaalisen urvelo anoppi?

Sulla on urvelo anoppi, mutta anna mennä toisesta sisään ja toisesta ulos. Siedä sen verran kun on pakko nähdä. Sä voit mielessäs nauraa noille mielipiteille, tai vaikka miehen kanssa yhdessä :). Ottakaan enemmän huumorilla kuin kiukulla. Nimittäin jos te rupeette siitä melskaamaan, siitä voi tulla sellainen soppa että sekaantuu elämäänne vielä enemmän. Pitäkää viileän asialliset välit, niin uskoisin että paasette vähemmällä :).

Sulla on urvelo anoppi, mutta anna mennä toisesta sisään ja toisesta ulos. Siedä sen verran kun on pakko nähdä. Sä voit mielessäs nauraa noille mielipiteille, tai vaikka miehen kanssa yhdessä :). Ottakaan enemmän huumorilla kuin kiukulla. Nimittäin jos te rupeette siitä melskaamaan, siitä voi tulla sellainen soppa että sekaantuu elämäänne vielä enemmän. Pitäkää viileän asialliset välit, niin uskoisin että paasette vähemmällä :).

Joo noin me ollaan suhtauduttukin, välillä vaan pakko purkaa turhautumista. Onneksi ei tarvitse kovin usein anoppia nähdä kun se asuu ulkomailla :)

No mua vituttaa melkein aina sen suku ja hetkittäin tuo muistuttaa niin äitiään ja näyttää niin idiootti-veljeltään, että ihmettelen, miten päästän sen edes sänkyyni..siis miehen, ei sen veljeä :)

:D

Odota vaan kun jälkikasvussakin alkaa näkymään ne typerät sukupiirteet miehen puolelta... Silloin sitä oikein joutuu miettimään, että mitä helkkaria sitä on tullut tehtyä... ;)

[QUOTE="vieras";28096921]No ei se hauskaa ole, jos lapsenlapsi on homo ja miniä läski! Aatteleppa ite![/QUOTE]

tää lausunto oli kyllä illan ilahdutus. Voikauheejuu.

Vaan tuota ideaa en ymmärrä, että miksi pitäisi sitä enemmän suuttua mitä urvelompi anoppi on? Eikö missään kohtaa mene raja, jonka jälkeen anoppi alkaa enenevästi säälittää ja vähenevästi suututtaa? Hermostutko vammaisista ja mielisairaistakin?

:D

Odota vaan kun jälkikasvussakin alkaa näkymään ne typerät sukupiirteet miehen puolelta... Silloin sitä oikein joutuu miettimään, että mitä helkkaria sitä on tullut tehtyä... ;)

Kipeän totta, oikeen rupes rinnasta ottaan ku rupesin miettimään tuota... Paha niitä geenejä on mennä enää muuttelemaankaan. Että tikulla silmään :stick:

tää lausunto oli kyllä illan ilahdutus. Voikauheejuu.

Vaan tuota ideaa en ymmärrä, että miksi pitäisi sitä enemmän suuttua mitä urvelompi anoppi on? Eikö missään kohtaa mene raja, jonka jälkeen anoppi alkaa enenevästi säälittää ja vähenevästi suututtaa? Hermostutko vammaisista ja mielisairaistakin?

No ehkei sitten vielä ole tullut sellaista rajaa vastaan että säälisin anoppia. Kyllä mä sen verran terveenä ja normaalina ihmisenä sitä pidän että sen laukomista törkeyksistä närkästyn, toisin kuin vammaisten/mielisairaiden. Enemmänkin säälin miestäni ja ihmettelen onko äitinsä aina kohdellut häntä näin vai onko anoppi vaan pettynyt poikansa valitsemaan puolisoon ja sen takia sitten käyttäytyy noin.

Mulla on ihana anoppi, mut miehellä on käyny selvästi huonompi tuuri. Noi jutut kuulostaa osittain siltä mitä miedän mutsi päästää suustaan.
Teillä on jo välimatkaa mukavasti, nyt vaan se puhelinkäytöskin kuntoon. Teette selväksi sille eukolle, ettei ala kommentoimaan kenenkään painoa ja huonoutta sen lapsen kuullen! Ei nyt vauvana, eikä varsinkaan isompana!

Yhteistyössä