Miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedemies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28096824]sekin on taito laji! hei teidän ihteensä täynnä olevat...olen sellanen! mutta mietin mikä olen![/QUOTE]

Josko olisi aika vaihtaa lääkitystä, selkeästi sinun hahmottamiskykysi on erittäin hakusessa.

Ja vastaus kysymykseesi, olet ihteesi täynnä oleva.

[QUOTE="mies";28097069]Ihan totta tää avaus.. Naiset eivät vaan voi myötnää totuutta[/QUOTE]

Niin, eikö olekin kamalaa, kun itse tietää oman erinomaisuutensa, mutta kaikki eivät sitä huomaa? Jaksamista ja voimahali!

[QUOTE="vieras";28097079]Niin, eikö olekin kamalaa, kun itse tietää oman erinomaisuutensa, mutta kaikki eivät sitä huomaa? Jaksamista ja voimahali![/QUOTE]

siis tossa että miehet on älykkäämpiä. huomaa sunkin viestistä

[QUOTE="vieras";28097079]Niin, eikö olekin kamalaa, kun itse tietää oman erinomaisuutensa, mutta kaikki eivät sitä huomaa? Jaksamista ja voimahali![/QUOTE]

Mies ja nainen asettelustahan tässä oli kyse, ei yksittäisestä henkilöstä.

[QUOTE="mies";28097096]Aikas tehokkaasti arvon palstamammat provosoituu.... :D[/QUOTE]

tai sitten ei. Koskaan ei voi tietää, kuka provosituu ja kuka on provoistuvinaan. Joten viimekädessä, ei voi sanoa, kuka onkaan se, joka provosoi, ja ketä viedään...

[QUOTE="mies";28097096]Aikas tehokkaasti arvon palstamammat provosoituu.... :D[/QUOTE]

en tiedä kerro? Ihmismieli? sitä vois pitää provona mutta jotkut ajattelee noita asioita? SORI!

[QUOTE="mies";28097086]siis tossa että miehet on älykkäämpiä. huomaa sunkin viestistä[/QUOTE]

Niin. Miehet on älykkäämpiä, sinä olet mies, sinä siis olet älykkäämpi ja erinomaisempi kuin naiset, mutta tulet surulliseksi, kun naiset ei sitä tajua. Lisäksi aiemmin olit jopa vakuuttunut siitä, että olet tämän keskustelun älykkäin. Haenko vielä rautalankaa?

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;28096752:
Jaa ja miesten mielestä naisille ei tarvitse maksaa samaa palkkaa, koska naisten työt eivät miesten mielestä ole yhtä arvokkaita kuin miesten "työt".

No ei kyllä tartte naistenkaan mielestä. Muutenhan vaadittaisiin, että reproduktiosta maksetaan huomattavasti suurempi siivu kansantalouden kokonaistulosta. Enkä ihan tarkkaan ajateltuna ole yhtään varma, etteikö tämä haluttomuus vaatia todellista tasa-arvoa ole aika viisaskin ratkaisu, koska siihen on aivan hirveän pitkä matka, ja ilmapiiri voisi olla vaikea. Ja toisaalta näillä väestömäärillä on parempikin, ettei sitä reproduktiota harrastettaisi ainakaan nykyistä enempää.

Vaan mua hävettää tämä meidän "tiedemiehelle" vinoilu, kun on kuitenkin ihan mahdollista että se ei olekaan ainakaan täysin virtuaalihahmo, vaikkei olekaan tieteilijä ja tuskin vielä mieskään. Ja siinä tapauksessa nuo kaikki merkit voi viitata aikas hauraaseen ihmiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja säkkiä ja tuhkaa;28097148:
Vaan mua hävettää tämä meidän "tiedemiehelle" vinoilu, kun on kuitenkin ihan mahdollista että se ei olekaan ainakaan täysin virtuaalihahmo, vaikkei olekaan tieteilijä ja tuskin vielä mieskään. Ja siinä tapauksessa nuo kaikki merkit voi viitata aikas hauraaseen ihmiseen.

"Elämä opettaa" todettiin mulle kun nuorena ja hauraana valitin saamaani vinoilevaa kohtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja säkkiä ja tuhkaa;28097148:

Totta. Lupaan omalta osaltani himmata nyt. Tehkäähän muut samoin. Hyvää yötä.

Yhteistyössä