Hulmuharjat ja hännälliset jätän rauhaan. =)No, eikö pertti tykkää pihveistä? Vai lihansyönnistä ylipäätään?
Millainenhan tuosta tulis kuivaliha?
mä paistelin sunnuntaina härän sisäfileen, ai että oli hyvääTekis mieli jotain hyvää, kunnon pihvi maustevoilla pitäiskö tilata jotain pitkästä aikaa..
kuukauden päästä jo vois laittaano varmasti hyvä, kohta alkaa tosiaan olla ne ajat kun pitää alkaa lihankuivaukseen
on törkeen hyvää kyl mä taidan nyt tyytyä riisikebabbiin kuiteskin..vaiks tosi hyvää sekin on. Nyt vaan tuli kauhee pihvi himo kun lukee näitä teidän juttujamä paistelin sunnuntaina härän sisäfileen, ai että oli hyvää
niimpä, nyt on vielä aivan liian aikaistakuukauden päästä jo vois laittaa
Onnistuiskohan täällä nytten kun aurinko paistelee päivisin ja yöllä pakkasta, tosin sen vaatis kunnon yöpakkaset että se liha myös nopeasti jäätyy.niimpä, nyt on vielä aivan liian aikaista
lihat vaan hongittuis
nuin etelässä tämä saattas hyvinkin olla oikea aika kuivata lihaksetOnnistuiskohan täällä nytten kun aurinko paistelee päivisin ja yöllä pakkasta, tosin sen vaatis kunnon yöpakkaset että se liha myös nopeasti jäätyy.
Pitäähän se laittaalaitahan ihqu palstan lettuviikareille myös sumpit pihiseen
epäreiluu kun sä vaan tilaat mitä mieli halajaa, toiset joutuu ite kokkaamaanMä laitoin jo tilauksen, teiän syy
Ei mene, mutta ei se ole yölläkään kun -5 pintaan pakkasta. Todella kostea ilma jatkuvasti, aamuisin on autosta sisäpuoleltakin lasit jäässä. Mereltä kun tuulee niin sellainen usva oikein on tässä rannikolla vaikka pakkasta vajaan -10.nuin etelässä tämä saattas hyvinkin olla oikea aika kuivata lihakset
joko päivällä menee plussalle?
ei kuulosta oikealta keliltäEi mene, mutta ei se ole yölläkään kun -5 pintaan pakkasta. Todella kostea ilma jatkuvasti, aamuisin on autosta sisäpuoleltakin lasit jäässä. Mereltä kun tuulee niin sellainen usva oikein on tässä rannikolla vaikka pakkasta vajaan -10.
ei se nyt ihan noin mee ihan oon ruuat tänäänkin laittanu, niinkuin joka päivä tää on kyl ihan kiva kun voi aina silloin tällöin pyytää miestä tuomaan mut kauheen usein voi enkä ees halua häiritä kun siellä muutenkin kova kiire viikonloppuisin.epäreiluu kun sä vaan tilaat mitä mieli halajaa, toiset joutuu ite kokkaamaan
savulohipastaa aattelin laittaa
no niimpä tosiaanei se nyt ihan noin mee ihan oon ruuat tänäänkin laittanu, niinkuin joka päivä tää on kyl ihan kiva kun voi aina silloin tällöin pyytää miestä tuomaan mut kauheen usein voi enkä ees halua häiritä kun siellä muutenkin kova kiire viikonloppuisin.
no nyt vähän ryhtiä siihen reenaamiseenSori puutuvat pillut, oon ollu vähän laiska sen suhteen